Fóra

Majitelia Apple MagSafe Clear Case

D

Delírium

Pôvodný plagát
20. september 2011
  • 5. februára 2021
Akýkoľvek skorý kupujúci môže komentovať, ako to funguje? Žltnutie? Ako sú na tom škrabance? Akýkoľvek? Najmä na modeloch Pro z nehrdzavejúcej ocele. Hľadal som to a nevidel som žiadne prehľady.

lukostrelec

10. február 2008


  • 5. februára 2021
Mal som dva čisté puzdrá MagSafe. Prvý mal zvnútra nejaké praskliny. Druhý bol lepší, ale oba vykazovali menšie praskliny v spodnej časti, kde je otvor reproduktora. Domnievam sa, že ide o trhliny spôsobené stresom, pretože obaly pevne sedia na môj iPhone 12 Pro. Bývam s druhým, praskliny sú veľmi ťažko viditeľné.

Sú veci, ktoré sa mi na puzdre veľmi páčia. Je to najpriehľadnejšie priehľadné puzdro, aké som kedy videl, vyzerá takmer ako sklo, veľmi hladký povrch. Niektoré priehľadné puzdrá vyzerajú zahmlene najmä okolo tlačidiel. Mám puzdro pár mesiacov a nie je tam žiadny náznak žltnutia a neočakávam, že by som videl nejaké známky žltnutia. Povrchová úprava je veľmi lesklá a nezdá sa, že by sa ľahko poškriabala, aj keď som na ňu veľmi opatrný. Nenosím ho vo vrecku. Takže napriek prasklinám, ktoré sú ťažko viditeľné, sa mi puzdro naozaj páči a neočakávam, že ostatné čisté puzdrá budú pre mňa rovnako dobré.
reakcie:Delírium, soniasim a DLyman

hovorím

1. mája 2008
  • 5. februára 2021
archrider povedal: Mal som dva čisté puzdrá MagSafe. Prvý mal zvnútra nejaké praskliny. Druhý bol lepší, ale oba vykazovali menšie praskliny v spodnej časti, kde je otvor reproduktora. Domnievam sa, že ide o trhliny spôsobené stresom, pretože obaly pevne sedia na môj iPhone 12 Pro. Bývam s druhým, praskliny sú veľmi ťažko viditeľné.

Sú veci, ktoré sa mi na puzdre veľmi páčia. Je to najpriehľadnejšie priehľadné puzdro, aké som kedy videl, vyzerá takmer ako sklo, veľmi hladký povrch. Niektoré priehľadné puzdrá vyzerajú zahmlene najmä okolo tlačidiel. Mám puzdro pár mesiacov a nie je tam žiadny náznak žltnutia a neočakávam, že by som videl nejaké známky žltnutia. Povrchová úprava je veľmi lesklá a nezdá sa, že by sa ľahko poškriabala, aj keď som na ňu veľmi opatrný. Nenosím ho vo vrecku. Takže napriek prasklinám, ktoré sú ťažko viditeľné, sa mi puzdro naozaj páči a neočakávam, že ostatné čisté puzdrá budú pre mňa rovnako dobré.

Tomu sekundujem, chcem tiež dodať, že milujem otvorené dno! Moja je tiež prasknutá na oboch spodkoch, ale nezdá sa, že by sa to časom zhoršovalo. Nie je to veľmi vidieť.

Tiež mi nikdy nevyliezli rohy, ako v mnohých správach, ktoré som čítal o silikónových a kožených obaloch Apple.

Jediný problém, ktorý s ním mám, je, že okrem toho, že vyzerá ako sklo, je aj na dotyk ako sklo, je taký šmykľavý, že pri prenášaní iPhonu musím byť vždy mimoriadne opatrný.
Vždy mám pocit, že s týmto prípadom sa ľahko stane nehoda.

Ale páči sa mi aj tento sklenený vzhľad/pocit esteticky, takže ho používam aj naďalej.

Uvažovala som nad kúpou koženej Baltic Blue, ale určite by mi chýbala priehľadnosť tej čírej.

Dlhé roky som bol zarytým fanúšikom silikónového puzdra Apple, ale bol to prvý rok, čo som dostal farebný iPhone (Pacific Blue) a chcel som vidieť jeho nádhernú farbu.
Po tomto roku by som sa mohol obrátiť na zarytého fanúšika Apple čistých obalov Posledná úprava: 5. februára 2021
reakcie:minnemike, tgara a Deliro

Vedomostná bomba

14. február 2008
Madison, WI
  • 6. februára 2021
soniasim povedal: Tomu sekundujem, chcem tiež dodať, že milujem otvorené dno! Moja je tiež prasknutá na oboch spodkoch, ale nezdá sa, že by sa to časom zhoršovalo. Nie je to veľmi vidieť.

Tiež mi nikdy nevyliezli rohy, ako v mnohých správach, ktoré som čítal o silikónových a kožených obaloch Apple.

Jediný problém, ktorý s ním mám, je, že okrem toho, že vyzerá ako sklo, je aj na dotyk ako sklo, je taký šmykľavý, že pri prenášaní iPhonu musím byť vždy mimoriadne opatrný.
Vždy mám pocit, že s týmto prípadom sa ľahko stane nehoda.

Ale páči sa mi aj tento sklenený vzhľad/pocit esteticky, takže ho používam aj naďalej.

Uvažovala som nad kúpou koženej Baltic Blue, ale určite by mi chýbala priehľadnosť tej čírej.

Dlhé roky som bol zarytým fanúšikom silikónového puzdra Apple, ale bol to prvý rok, čo som dostal farebný iPhone (Pacific Blue) a chcel som vidieť jeho nádhernú farbu.
Po tomto roku by som sa mohol obrátiť na zarytého fanúšika Apple čistých obalov
Toto je prvýkrát, čo ma niekto prinútil chcieť tento prípad. So slovami to naozaj poznáte!
reakcie:hovorím D

Delírium

Pôvodný plagát
20. september 2011
  • 6. februára 2021
dakujem za odpovede. Priehľadné puzdro je určite dobre vyzerajúce puzdro. Nevadí mi prsteň MagSafe. Skutočne zobrazuje farbu telefónu. Trhliny sú trochu sklamaním. Ale pokiaľ nebude vykazovať tony mikro škrabancov a zahmlievania a žltnutia lacnejších značiek, budem rád.
reakcie:hovorím

hovorím

1. mája 2008
  • 6. februára 2021
Knowlege Bomb povedal: Toto je prvýkrát, čo ma niekto prinútil chcieť tento prípad. So slovami to naozaj poznáte!

Hahaha, ďakujem veľmi pekne za kompliment, angličtina nie je môj rodný jazyk, takže to rád počúvam

hovorím

1. mája 2008
  • 6. februára 2021
Deliro povedal: Ďakujem za odpovede. Priehľadné puzdro je určite dobre vyzerajúce puzdro. Nevadí mi prsteň MagSafe. Skutočne zobrazuje farbu telefónu. Trhliny sú trochu sklamaním. Ale pokiaľ nebude vykazovať tony mikro škrabancov a zahmlievania a žltnutia lacnejších značiek, budem rád.

Nezaznamenal som tony mikro škrabancov, len pár takých, ktoré sú viditeľné len pri určitom svetle.
Na svoje zariadenie som však vždy opatrný, dávam ho iba na mäkké povrchy a do špeciálneho vrecka v taške, v ktorom nie je nič iné.

Ak si dobre pamätám, ľudia, ktorí mali rovnaký prípad minulý rok, hovorili, že len po dlhom čase trochu zožltol okolo tlačidiel, ale zvyšok zostal čistý.

Čo sa týka prsteňa, predtým, ako prišiel obal, som si nebol istý, ako to bude vyzerať, ale v skutočnosti sa mi páči, vyzerá trochu 3D, vďaka čomu je viac cool!
reakcie:Peter K. a Deliro

Lyric9

19. januára 2021
  • 21. februára 2021
Prečo sa uspokojiť s puzdrom, ktoré stojí 50 dolárov a praskne?
reakcie:Peter K. D

DocWaldo

21. februára 2021
  • 21. februára 2021
Mal som jeden veľký problém s priehľadným puzdrom (MagSafe) a bol to problém, ktorý spoločnosť Apple uznala, ale nedokázala som ho opraviť, takže som dostal náhradu. Keď použijete Apple Wallet s priehľadným puzdrom MagSafe na iPhone12, nebude to nič robiť a zakrúžkovať, že rozpoznal peňaženku. S (čiernym) silikónovým puzdrom získate uspokojivé zvonenie a krúženie, keď pridáte peňaženku, a zvonenie, keď peňaženku vyberiete. Všetko, čo dostanete s priehľadným puzdrom, je cinkanie, keď ho vyberiete. Keď si ho nasadíte, nemôžete si byť istí, že ho telefón rozpoznal. Skúsil som veľa kombinácií v miestnom obchode Apple Store a povedali mi, že to bol zjavne problém a vrátili mi peniaze. Povedali mi, aby som napísal Timovi Cookovi, dali mi jeho e-mail, ale nikdy som sa neozval. Som spokojný so svojím čiernym silikónovým puzdrom a peňaženkou, ale myslel som, že by to mal niekto vedieť.
reakcie:Peter K.

Lyric9

19. januára 2021
  • 21. februára 2021
Je to také zvláštne, že vás poslali poštou generálnemu riaditeľovi kvôli chybe na prípade
reakcie:Peter K. D

DocWaldo

21. februára 2021
  • 21. februára 2021
Lyric9 povedal: Je to také zvláštne, že vás poslali poštou generálnemu riaditeľovi kvôli chybe na prípade
Ďakujem – ste prvý, kto uznal, že Apple tu má problém. Súhlasím s tebou. Nevnímali to však ako chybu produktu. Povedali len, že to tak bolo. Vyskúšali sme rôzne telefóny, rôzne puzdrá a rôzne peňaženky. Čistý prípad jednoducho nezazvonil ani nezakrúžkoval.
reakcie:PaladinGuy, Peter K. a Lyric9

lukostrelec

10. február 2008
  • 21. februára 2021
Lyric9 povedal: Prečo sa uspokojiť s prípadom, ktorý stojí 50 dolárov a praskne?
Puzdro má sklenenú čistotu a jednotnosť. Všetky hrany a rohy sú hladké a dokonalé, čo je u produktov Apple obvyklé. Je krištáľovo čistý, ale je dostatočne hrubý na to, aby bol veľmi ochranný. Takže môžem žiť s trhlinou, ktorú sa naozaj musím snažiť vidieť, čo znamená, že musí byť v správnom svetle a musí byť držaná v správnom uhle, aby som ju videla. Zachováva túto jasnosť počas celej životnosti telefónu. To znamená žiadne žltnutie. Lesklý povrch vyzerá ako nový počas celej životnosti telefónu a jeho používania.

Ďalšie jasné prípady, ak sa pozriete na okraje vo svetle, sú nepravidelné a odrážajú svetlo veľmi nedokonalým spôsobom. Často vyzerajú zakalene. Číre puzdrá TPU potrebujú mriežku malých hrbolčekov, aby zastavili dúhový alebo vlhký efekt. Tam, kde sa nachádzajú tlačidlá, nie sú veľmi priehľadné. Všetky ďalšie nerovnosti v rohoch a veci na extra ochranu podľa mňa zhoršujú vzhľad.

Preto som ochotný žiť s prasklinami, ktoré takmer nevidieť. Praskliny sa podľa mojich skúseností nikdy nezhoršia a nemyslím si, že výrazne ovplyvňujú ochranu, ktorú puzdro poskytuje.
reakcie:Peter K.

pokojná

13. august 2019
Petaluma, Kalifornia
  • 21. februára 2021
Kúpil som si priehľadné puzdro, keď som dostal 12 Pro. Najprv som si myslel, že je trochu objemný a tak som vyskúšal ďalšie 3 tenké puzdrá. Jedným z nich bol matný priehľadný obal - rýchlo som zistil, že sa mi nepáči pocit alebo vzhľad matného. Vyzeralo to len lacno. Ďalším bol tenký procesor. Aj keď to na prvý pohľad vyzeralo dobre, mal som pocit, že iPhone vyzerá ako želé. A veľmi sa to rozmazalo. Skrátka, vraciam sa k bezpečnému priehľadnému puzdru na zásobníky Apple a naozaj sa mi páči. Povrchová úprava podobná sklu je skvelá. Postupom času sa tlačidlá zjednodušili. Teraz, keď som si na to zvykol, mi to naozaj nepripadá ani nevyzerá objemné. A najdôležitejšia vec je, že môj iPhone celkom dobre spadol na parkovisko a zatiaľ čo puzdro dostalo malú prasklinu, iPhone odišiel chránený. Neviem, či by to tak bolo v prípade akéhokoľvek iného tenkého puzdra, ktoré som skúšal. V určitom okamihu by som ho mohol vymeniť, pretože tento má malú prasklinu, keď spadol.
reakcie:Peter K. M

Madtiger27

17. novembra 2020
  • 4. marca 2021
Aká je sila magnetu v porovnaní s koženým / silikónovým puzdrom Apple? Je to to isté??

Moja žena má čisté puzdro o 23:00...a tá vec je skvelá! Umožňuje priehľadné puzdro o 12:00, aby sa do puzdra dostalo veľa prachu?

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 9. marca 2021
Stále som na svojom prvom, ale vráti sa, pretože ten môj má rovnaké trhliny, ako sú uvedené vyššie.

Magnet je rovnako silný ako puzdro Apple z kože a silikónu; Mám všetky tri - a čiernu peňaženku.

EDIT: absolútne NULA viditeľných mikro škrabancov. Posledná úprava: 9. marca 2021

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 9. marca 2021
Madtiger27 povedal: Aká je sila magnetu v porovnaní s koženým / silikónovým puzdrom Apple? Je to to isté??

Moja žena má čisté puzdro o 23:00...a tá vec je skvelá! Umožňuje priehľadné puzdro o 12:00, aby sa do puzdra dostalo veľa prachu?
Odpovedal na svoju prvú otázku vyššie. Priehľadné puzdro Apple pre 12 Pro Max neprepúšťa veľa prachu. Ako už bolo spomenuté. Strih je veľmi priliehavý. Pravdepodobne preto je dno otvorené, zatiaľ čo ostatné dva nie.

Upozornenie: Puzdrá vymieňam pravidelne a pred inštaláciou čo najbližšie k dokonalému odstraňovaniu prachu. Skorší bod zostáva tho; keď je zapnutý, nevpúšťa sa veľa.
reakcie:Madtiger27

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 9. marca 2021
archrider povedal: Puzdro má sklenenú čistotu a jednotnosť. Všetky hrany a rohy sú hladké a dokonalé, čo je u produktov Apple obvyklé. Je krištáľovo čistý, ale je dostatočne hrubý na to, aby bol veľmi ochranný. Takže môžem žiť s trhlinou, ktorú sa naozaj musím snažiť vidieť, čo znamená, že musí byť v správnom svetle a musí byť držaná v správnom uhle, aby som ju videla. Zachováva túto jasnosť počas celej životnosti telefónu. To znamená žiadne žltnutie. Lesklý povrch vyzerá ako nový počas celej životnosti telefónu a jeho používania.

Ďalšie jasné prípady, ak sa pozriete na okraje vo svetle, sú nepravidelné a odrážajú svetlo veľmi nedokonalým spôsobom. Často vyzerajú zakalene. Číre puzdrá TPU potrebujú mriežku malých hrbolčekov, aby zastavili dúhový alebo vlhký efekt. Tam, kde sa nachádzajú tlačidlá, nie sú veľmi priehľadné. Všetky ďalšie nerovnosti v rohoch a veci na extra ochranu podľa mňa zhoršujú vzhľad.

Preto som ochotný žiť s prasklinami, ktoré takmer nevidieť. Praskliny sa podľa mojich skúseností nikdy nezhoršia a nemyslím si, že výrazne ovplyvňujú ochranu, ktorú puzdro poskytuje.
Ako som už povedal vyššie, som na svojom prvom a čoskoro dostanem náhradu. Praskliny ma obťažujú, ale máš pravdu, že ich vidím. Tiež súhlasím s tým, čo ste napísal a váš môže byť môj prípadný postoj k tomuto prípadu, ak zlyhá dokonalosť.

lukostrelec

10. február 2008
  • 9. marca 2021
Peter K. povedal: Ako som už povedal vyššie, som na prvom a čoskoro dostanem náhradu. Praskliny ma obťažujú, ale máš pravdu, že ich vidím. Tiež súhlasím s tým, čo ste napísal a váš môže byť môj prípadný postoj k tomuto prípadu, ak zlyhá dokonalosť.
Občas som si myslel, že praskliny nie sú v skutočnom polyuretánovom plaste, ale v nátere, ktorý naň dal Apple, aby sa ľahko nepoškriabal a zachoval si priehľadnosť. Môže sa stať, že povlak je trochu krehký, takže keď sa plast puzdra ohne, povlak praskne. To môže byť dôvod, prečo je sotva viditeľný. Časť rohovej praskliny v spodnej časti vyzerá skôr ako rozmazaná línia napätia než ako prasklina.
reakcie:Peter K.

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 9. marca 2021
archrider povedal: Občas som si myslel, že praskliny neboli v skutočnom polyuretánovom plaste, ale v nátere, ktorý naň dal Apple, aby sa ľahko nepoškriabal a zachoval si čistotu. Môže sa stať, že povlak je trochu krehký, takže keď sa plast puzdra ohne, povlak praskne. To môže byť dôvod, prečo je sotva viditeľný. Časť rohovej praskliny v spodnej časti vyzerá skôr ako rozmazaná línia napätia než ako prasklina.
Naozaj neviem, ale nie je to znepokojujúca možnosť. Moje sa však zreteľne zdajú byť viditeľné ako vo vnútri materiálu. Vyzerajú ako únava materiálu, ktorou by trpel každý starý plast, ak by sa niekoľkokrát ohýbal tam a späť.

lukostrelec

10. február 2008
  • 9. marca 2021
Peter K. povedal: To naozaj neviem, ale nie je to hanebne znejúca možnosť. Moje sa však zreteľne zdajú byť viditeľné ako vo vnútri materiálu. Vyzerajú ako únava materiálu, ktorou by trpel každý starý plast, ak by sa niekoľkokrát ohýbal tam a späť.
Mal som dva jasné prípady. S oboma som puzdro raz opatrne nasadil. Nedal som si ich dole a praskliny boli na oboch. Nie je to tak, že by som si ich niekoľkokrát vyzliekol a obliekol. Prípad teda nemusel vydržať veľa stresu. To je jeden z dôvodov, prečo som si myslel, že zdrojom praskliny môže byť povlak, ktorý môže byť slabý a krehký. Polyuretán je materiál, ktorý používajú v motocyklových prilbách, mal by byť dostatočne pevný a dostatočne pružný, aby vydržal nasunutie na telefón.
reakcie:Peter K.

Boardiesboi

3. september 2013
Sydney, Austrália
  • 9. marca 2021
Peter K. povedal: Ako som už povedal vyššie, som na prvom a čoskoro dostanem náhradu. Praskliny ma obťažujú, ale máš pravdu, že ich vidím. Tiež súhlasím s tým, čo ste napísal a váš môže byť môj prípadný postoj k tomuto prípadu, ak zlyhá dokonalosť.
Keď hovoríte, že dostanete náhradu, myslíte tým, že požiadate Apple, aby ju bezplatne vymenil? Podarilo sa vám to v minulosti? Len sa obávajú, že budú tvrdiť, že ide o bežné opotrebovanie a odmietnu.
reakcie:Peter K.

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 9. marca 2021
Boardiesboi povedal: Keď hovoríte, že dostanete náhradu, myslíte tým požiadať Apple, aby ju bezplatne vymenil? Podarilo sa vám to v minulosti? Len sa obávajú, že budú tvrdiť, že ide o bežné opotrebovanie a odmietnu.
Fakt dobré otázky! Fungoval som za predpokladu, že má menej ako rok a je teda stále v záruke. A áno, dúfal som, že ho vymením zadarmo. Uvidíme.
reakcie:Boardiesboi

Peter K.

6. novembra 2012
Philly / SoCal / Jersey Shore
  • 21. marca 2021
Peter K. povedal: Vlastne dobré otázky! Fungoval som za predpokladu, že má menej ako rok a je teda stále v záruke. A áno, dúfal som, že ho vymením zadarmo. Uvidíme.
No, @Boardiesboi , práve som objavil (viac?) legitímnu trhlinu v jednom z horných rohov môjho. Čoskoro sa teda budem snažiť o bezplatnú (dúfam!) výmenu.

Pomyslel som si a dúfal, že je to len o vlások; ale žiaľ, je to trhlina.

Prílohy

  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/image-jpg.1747188/' > image.jpg'file-meta '> 319,8 KB · Zobrazenia: 94
reakcie:Peter K.

Vedomostná bomba

14. február 2008
Madison, WI
  • 22. marca 2021
Mal som toto puzdro jeden deň, aj keď som nemal byť, bol som prekvapený, aké ťažké bolo zamknúť telefón. Je to šialené, ako sú schopní jednoducho to pribiť na zvyšok svojich prípadov, zatiaľ čo tento je taký zlý, ako je. Nakoniec to bol prach vo vnútri, ktorý ma prinútil vrátiť ho späť. Po tom, čo som ho stiahol a niekoľkokrát vyčistil/fúkal a stále som ho nevyčistil dostatočne na moje štandardy, vrátil sa späť do krabice.
reakcie:Peter K.