Fóra

Beats solo 2 wireless alebo Studio Wireless?

C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 16. januára 2016
Nemohli by ma zaujímať argumenty proti Beats, takže ak ich nenávidíte, ignorujte toto vlákno alebo ho nevyvolávajte reakcie:DARKiLLUSiON a Closingracer C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010


  • 16. januára 2016
SRLMJ23 povedal: Prešiel som od Solo 2 k Studio 2 Wireless. Štúdio je podľa môjho názoru 100-krát lepšie ako Solo 2 Wireless. Apple/Beats tiež vydáva aktualizácie softvéru pre Studio 2, ktoré sa mi páčia, pretože sa vždy snažia vylepšiť zvuk a myslím, že aj batériu. Neverím, že Solo 2 Wireless dostáva aktualizácie softvéru. Štúdiové sú tiež oveľa pohodlnejšie ako Solo, najmä ak nosíte okuliare, pretože vám presahujú celé ucho. Úžasný je aj Active Noise Canceling Mode (ktorý vám nedovolí počúvať hudbu), dobrý na cestu lietadlom/vlakom/autobusom, kde nechcete nič počuť. Milujem ich aj preto, že sa pripájajú k mojej Apple TV (4. generácia), čo by mali aj Solo 2, ale je to skvelé, pretože ak chcem na Apple TV počúvať hudbu, filmy alebo niečo ako ESPN neskoro večer v mojom bytový komplex to nikomu z mojich susedov neprekáža. Keby som bol tebou, skočil by som do tých štúdií, najmä za tú cenu. Zaplatil som celý maloobchod, čo bolo niečo ako 370 dolárov a s daňou to bolo 413 dolárov! SKOČ DO TÝCH GARSÓN!!!

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Jedna vec pre mňa je, že s V-moda M-100 pre mňa nemôžem nosiť okuliare. V skutočnosti mám menší problém so zrakom, takže to nepovažujem za porušenie dohody. Zistil som, že Solo 2 sú lepšie s okuliarmi, aj keď na základe mojich skúseností s káblovými sólo 2, ktoré som stratil, a M-100, ktoré sú cez slúchadlá. Pokiaľ ide o ANC, nie som jeho fanúšikom, ale myslím, že je to pekná funkcia. Chodím metrom do školy počas dopravnej špičky okolo 15:00 – 16:00 (Nočná škola) a zistil som, že Solo 2 do značnej miery tlmia akýkoľvek hluk v metre. V podstate jediný dôvod, prečo uvažujem o tom, že by som si zaobstaral bezdrôtové štúdio, je kvalita hudby, ktorá stojí za to, aby som za ňu utratil o 40 dolárov viac?
[doublepost=1453008830][/doublepost]Žiadny predaj od BestBuy, ale Amazon predáva červené za 249 dolárov

http://www.amazon.com/gp/product/B0...rue&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

SRLMJ23

11. júla 2008
Centrálny New York
  • 16. januára 2016
Jednoduchá odpoveď je áno! Tiež za cenu, za ktorú ich dostanete, by malo byť jednoznačné áno! Keď som mal Solo 2's, po malom čase ma začali bolieť uši, pretože mi na uchu tlačili ucho na okuliare, so Studio's dokážem počúvať hodiny a nemám absolútne žiadny problém. Len to zopakujem, za tú cenu ich určite zoberte. Zvukovo sú podľa mňa oveľa lepšie a recenzie na rôznych weboch. Majú tiež Beats Acoustic Engine, ktorý používa DSP (spracovanie digitálneho signálu), čo neverím, že Solo 2 majú. Mám pár špeciálnych edícií Solo HD, ktoré sú káblové a tieto Studio's ich vyhodia von a tie Solo HD sú dobré slúchadlá. Za tú cenu si ich vyberte, nebudete sklamaní. Nezabudnite aktualizovať firmvér skôr, ako urobíte čokoľvek iné. Tiež sú všetky Best Buy tieto v predaji, pretože ako som povedal predtým, vezmem ich späť na úpravu ceny. Vrátil by som približne 163,00 $!

:jablko: M

minarety

28. októbra 2011
  • 16. januára 2016
Môj syn má bezdrôtové solo 2 a ja mám káblové štúdio. Ak bezdrôtové štúdiá znejú presne ako bezdrôtové, chcel by som predať svoje káblové a získať nejaké bezdrôtové. Štúdiá znejú oveľa lepšie ako sólo 2. Ideálne pre môjho desaťročného syna? Áno, ale pre mňa milujem svoje štúdiá.

Posledných pár dní som hľadal v Amazone, pretože ma uchvátilo, o koľko sú tam lacnejšie ako BB. 379 dolárov, ktoré som dnes videl v BB. Matná čierna, čo sú moje káblové, sú na Amazone iba 264 dolárov. Chcel by som však kovové nebo alebo titánové, ale sú za trochu vyššie ceny. Štúdiá nie sú o nič inteligentnejšie, čo sa približuje tomu, o čo ide bezdrôtové solo 2.

Oveľa lepšie, imo
reakcie:SRLMJ23

SRLMJ23

11. júla 2008
Centrálny New York
  • 16. januára 2016
Štúdio je lepšie. V skutočnosti sa v tejto recenzii uvádza, že Studio Wireless má lepší zvuk ako káblové Studio. Či tak alebo onak, za to, čo za ne zaplatí, ako ste povedali, nie je ťažké získať Studio Wireless.

Tu je recenzia:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:jablko: C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 16. januára 2016
SRLMJ23 povedal: Jednoduchá odpoveď je áno! Tiež za cenu, za ktorú ich dostanete, by malo byť jednoznačné áno! Keď som mal Solo 2's, po malom čase ma začali bolieť uši, pretože mi na uchu tlačili ucho na okuliare, so Studio's dokážem počúvať hodiny a nemám absolútne žiadny problém. Len to zopakujem, za tú cenu ich určite zoberte. Zvukovo sú podľa mňa oveľa lepšie a recenzie na rôznych weboch. Majú tiež Beats Acoustic Engine, ktorý používa DSP (spracovanie digitálneho signálu), čo neverím, že Solo 2 majú. Mám pár špeciálnych edícií Solo HD, ktoré sú káblové a tieto Studio's ich vyhodia von a tie Solo HD sú dobré slúchadlá. Za tú cenu si ich vyberte, nebudete sklamaní. Nezabudnite aktualizovať firmvér skôr, ako urobíte čokoľvek iné. Tiež sú všetky Best Buy tieto v predaji, pretože ako som povedal predtým, vezmem ich späť na úpravu ceny. Vrátil by som približne 163,00 $!

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Ako som už povedal, nemám žiadne problémy s pohodlím so Solo 2 s mojimi okuliarmi a prinajmenšom pre mňa je to naopak so slúchadlami Over ear. Keď na to príde, naozaj stojí za to ich vymeniť za 30 dolárov? Už som minul 1400 dolárov na Macbook pro, takže to je čiastočne dôvod, prečo sa pýtam, či to stojí za to.



Best buy nie je predaj za 249 dolárov, ale Amazon áno. Len by som im to povedal a cena tomu bude zodpovedať.
[doublepost=1453011715][/doublepost]
SRLMJ23 povedal: Štúdio je lepšie. V skutočnosti sa v tejto recenzii uvádza, že Studio Wireless má lepší zvuk ako káblové Studio. Či tak alebo onak, za to, čo za ne zaplatí, ako ste povedali, nie je ťažké získať Studio Wireless.

Tu je recenzia:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Nemohli znieť lepšie ako káblové... Bluetooth uberá časť vernosti, pretože zoberiete komprimovaný súbor ako Mp3 alebo AAC a viac ho komprimujete pomocou Bluetooth.
reakcie:KarlEvans

SRLMJ23

11. júla 2008
Centrálny New York
  • 16. januára 2016
Closingracer povedal: Ako som už povedal, nemám s okuliarmi Solo 2 žiadne problémy s pohodlím a prinajmenšom u slúchadiel Over ear je to naopak. Keď na to príde, naozaj stojí za to ich vymeniť za 30 dolárov? Už som minul 1400 dolárov na Macbook pro, takže to je čiastočne dôvod, prečo sa pýtam, či to stojí za to.



Best buy nie je predaj za 249 dolárov, ale Amazon áno. Len by som im to povedal a cena tomu bude zodpovedať.
[doublepost=1453011715][/doublepost]


Nemohli znieť lepšie ako káblové... Bluetooth uberá časť vernosti, pretože zoberiete komprimovaný súbor ako Mp3 alebo AAC a viac ho komprimujete pomocou Bluetooth. Kliknutím rozbalíte...
[doublepost=1453012260][/doublepost]'Okrem pridania 80 USD k cene štandardných slúchadiel Studio prináša Bluetooth niekoľko rozdielov v tom, ako ich používate. Čo však prišlo ako prekvapenie, bola odchýlka v zvukovom výkone.“

To bolo z recenzie a porovnávali ich s káblovými štúdiami. Tu je ďalší citát z recenzie...

'S potešením oznamujeme, že Beats Studio Wireless v skutočnosti znejú o niečo lepšie pri streamovaní hudby cez Bluetooth, ako keď sú pripojené napevno, alebo v porovnaní priamo s Beats Studio.'

Znie to zvláštne aj mne, ale nebudem ísť proti ľuďom, ktorí hodnotia slúchadlá a sú super audiofilmi.

:jablko: C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 16. januára 2016
SRLMJ23 povedal: [doublepost=1453012260][/doublepost]'Okrem pridania 80 USD k cene štandardných slúchadiel Studio prináša Bluetooth niekoľko rozdielov v tom, ako ich používate. Čo však prišlo ako prekvapenie, bola odchýlka v zvukovom výkone.“

To bolo z recenzie a porovnávali ich s káblovými štúdiami. Tu je ďalší citát z recenzie...

'S potešením oznamujeme, že Beats Studio Wireless v skutočnosti znejú o niečo lepšie pri streamovaní hudby cez Bluetooth, ako keď sú pripojené napevno, alebo v porovnaní priamo s Beats Studio.'

Znie to zvláštne aj mne, ale nebudem ísť proti ľuďom, ktorí hodnotia slúchadlá a sú super audiofilmi.

:jablko: Kliknutím rozbalíte...



Nenazval by som ich audiofilmi lol. Sledujem fóra head-Fi.org, ale ani sa nebudem obťažovať pýtať sa na túto otázku, lol zo zrejmých dôvodov.
reakcie:KarlEvans M

minarety

28. októbra 2011
  • 17. januára 2016
Closingracer povedal: Eh, nenazval by som ich audiofilmi lol. Sledujem fóra head-Fi.org, ale ani sa nebudem obťažovať pýtať sa na túto otázku, lol zo zrejmých dôvodov. Kliknutím rozbalíte...
Inteligentný ťah tam. Tiež veľmi pozorne sledujem tamojšie fóra a viem, že je lepšie, aby som tam hádzal akúkoľvek lásku k produktu Beats.
reakcie:KarlEvans a Closingracer C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
Minarety povedali: Inteligentne tam. Tiež veľmi pozorne sledujem tamojšie fóra a viem, že je lepšie, aby som tam hádzal akúkoľvek lásku k produktu Beats. Kliknutím rozbalíte...

Vo všeobecnosti súhlasím s mnohými, čo sa tam hovorí, ale nenávisť voči beatom je zbytočná. Slúchadlá Beats prvej generácie boli nanič, ale tie druhej generácie sú v porovnaní s nimi ako slúchadlá celkom dobré. Sú trochu predražené? Pravdepodobne, ale tieto produkty druhej generácie, štúdio 2.0 a solo 2, prinášajú skutočne dobrý zvuk masám, ale opäť v porovnaní s beatmi. Aj keď je to trochu predražené, masy majú teraz prístup k slušne znejúcim slúchadlám, čo je jediná pozitívna vec, ktorú treba z týchto produktov odstrániť.



Čo považujem za smiešne, je to, koľko lásky v-moda získa vzhľadom na to, že LP bola len lacnejšia verzia štúdií bez ANC. Mal tie isté hrkajúce basy a to je tak všetko. M-100 sú však jedny z mojich obľúbených slúchadiel. V-moda má zvukový podpis v krivke v a tieto nové beaty nasledujú, aj keď výšky beatov sú trochu zapustené, kde by som povedal, že m-100 prestáva kričať.


Myslím, že nakoniec sa snažím ospravedlniť dva páry slúchadiel cez uši, pretože by som si musel vybrať medzi v-moda m-100 a studios a som si istý, že m-100 sú lepšie. Tiež ma nezaujíma ANC. M

minarety

28. októbra 2011
  • 17. januára 2016
Closingracer povedal: Vo všeobecnosti súhlasím s mnohými, čo sa tam hovorí, ale nenávisť voči beatom je zbytočná. Slúchadlá Beats prvej generácie boli nanič, ale tie druhej generácie sú v porovnaní s nimi ako slúchadlá celkom dobré. Sú trochu predražené? Pravdepodobne, ale tieto produkty druhej generácie, štúdio 2.0 a solo 2, prinášajú skutočne dobrý zvuk masám, ale opäť v porovnaní s beatmi. Aj keď je to trochu predražené, masy majú teraz prístup k slušne znejúcim slúchadlám, čo je jediná pozitívna vec, ktorú treba z týchto produktov odstrániť.



Čo považujem za smiešne, je to, koľko lásky v-moda získa vzhľadom na to, že LP bola len lacnejšia verzia štúdií bez ANC. Mal tie isté hrkajúce basy a to je tak všetko. M-100 sú však jedny z mojich obľúbených slúchadiel. V-moda má zvukový podpis v krivke v a tieto nové beaty nasledujú, aj keď výšky beatov sú trochu zapustené, kde by som povedal, že m-100 prestáva kričať.


Myslím, že nakoniec sa snažím ospravedlniť dva páry slúchadiel cez uši, pretože by som si musel vybrať medzi v-moda m-100 a studios a som si istý, že m-100 sú lepšie. Tiež ma nezaujíma ANC. Kliknutím rozbalíte...

zaujímavé. Chcel som milovať m100 len preto, že som si myslel, že budem podľa všetkých recenzií. Niektoré som si kúpil a nestaral sa o ne. Po prvé, boli príliš tesné, ale určite by sa to dalo časom vylepšiť. Po druhé, zvuk nezodpovedal tomu, čo som hľadal. Neznelo to zle, ale nie tak príjemné ako štúdio. Opäť mám teraz štúdio káblové, ale chcel by som vyskúšať bezdrôtové pripojenie.

Tiež by som chcel vyskúšať tieto ghostek sodrop BT slúchadlá, o ktorých som čítal len úžasné veci. Sú tiež 90 dolárov. Ľudia hovoria, že zvuk je lepší ako oveľa prémiovejšie slúchadlá a všetky sú z kože a hliníka. Znie to príliš dobre, aby to bola pravda. C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
Kúpil som si štúdiá a zajtra sa vrátia a získajú späť sólo 2. Zistil som, že sólo 2 znejú oveľa lepšie a ANC je svinstvo. Navyše som zistil, že mi padajú z hlavy, keď ležím v posteli, zatiaľ čo sólo 2 nie. M

minarety

28. októbra 2011
  • 17. januára 2016
Closingracer povedal: Kúpil som štúdiá a zajtra sa vrátia a získajú späť sólo 2. Zistil som, že sólo 2 znejú oveľa lepšie a ANC je svinstvo. Navyše som zistil, že mi padajú z hlavy, keď ležím v posteli, zatiaľ čo sólo 2 nie. Kliknutím rozbalíte...
V žiadnom prípade.

No ten ANC s ktorým súhlasím. Je to naozaj nefaktor, ale solo 2 to ani nemá. Nemôžem komentovať nasledujúce z hlavy ako minimálne, ale to je úplne na hlavu.

Myslím, že štúdiový zvuk svieti roky lepšie ako moji synovia sólo2. Ale to sú ľudia. C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
Minarety povedali: V žiadnom prípade.

No ten ANC s ktorým súhlasím. Je to naozaj nefaktor, ale solo 2 to ani nemá. Nemôžem komentovať nasledujúce z hlavy ako minimálne, ale to je úplne na hlavu.

Myslím, že štúdiový zvuk svieti roky lepšie ako moji synovia sólo2. Ale to sú ľudia. Kliknutím rozbalíte...


Počúvam veľa popu a počúvanie ženských vokálov je tam o niečo viac výšok, ako sa mi osobne páči. Som basgitarista, nie vysoký, lol. Milujem basy, ale aj keď neznášam výšky, nepáči sa mi rozšírenie, ktoré Studio ponúka v porovnaní so Solo 2. Navyše úspora 30 dolárov je dostatočným dôvodom na to, aby ste si ich vymenili späť v Bestbuy (Bože, oni ma tam musia nenávidieť atm lol, ale jednoducho pôjdem do iného). Budem ich počúvať po zvyšok noci, aby som sa rozhodol, ale toto bude moje posledné lol.

Celkovo považujem Solo 2 za pohodlnejšie, takže to bude pravdepodobne pre mňa rozhodujúci faktor. M

minarety

28. októbra 2011
  • 17. januára 2016
Nerobili vám ťažkosti pri porovnávaní cien, však?
Všimol som si veľa bezdrôtových úderov „open box“ v mojom BB dnes, ktoré boli 249 dolárov. Niekoľko matných čiernych a bežných čiernych. Chcem vidieť kovovú oblohu. Tie alebo titánové na bezdrôtové pre mňa. Teraz mám zapojenú matnú čiernu.

veľký pes5142

13. júla 2008
JA
  • 17. januára 2016
Vyskúšajte Cowboom...tam sú skvelé ponuky. Dostal som od nich svoj čierny matný štúdiový bezdrôtový za 140 dolárov. Ako nový. Milujem ich!

-V- /

Pozastavené
3. mája 2012
  • 17. januára 2016
Obe sú strašne predražené a znejú dobre. Zvuk Solo 2 je oveľa lepší ako ich predchádzajúca iterácia, ktorá však bola extrémne silná na basy. Tieto znejú čistejšie. V porovnaní so slúchadlami s podobnou cenou však znejú ako úplná kravina. Ak sa vám páčia, získate viac sily. Páči sa mi, že pevne držia na kupole, ale po chvíli sú nepríjemné na ušiach. C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
-V-/ povedal: Obe sú strašne predražené a znejú dobre. Zvuk Solo 2 je oveľa lepší ako ich predchádzajúca iterácia, ktorá však bola extrémne silná na basy. Tieto znejú čistejšie. V porovnaní so slúchadlami s podobnou cenou však znejú ako úplná kravina. Ak sa vám páčia, získate viac sily. Páči sa mi, že pevne držia na kupole, ale po chvíli sú nepríjemné na ušiach. Kliknutím rozbalíte...


Ignorovali ste pôvodný príspevok?
reakcie:Arnezie

-V- /

Pozastavené
3. mája 2012
  • 17. januára 2016
Nie, neignoroval som to. Na odpoveď na vašu pôvodnú otázku uprednostňujem Solos pred Studios. C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
-V-/ povedal: Nie, neignoroval som to. Na odpoveď na vašu pôvodnú otázku uprednostňujem Solos pred Studios. Kliknutím rozbalíte...



Ako som povedal, ak ich nenávidíte, neobťažujte sa ich uverejňovaním, pretože to nie je cieľom tohto vlákna ....


Tiež


http://www.innerfidelity.com/content/time-rethink-beats-solo2-excellent#8KbitwrH56jCyZxR.97


Kto je vlastne známy v audiofilskom svete. Ak ste si nevšimli, že som basgitarista a chcem slúchadlá Bluetooth, takže moje možnosti sú obmedzené na tieto, ktoré som si vybral.
reakcie:Arnezie

-V- /

Pozastavené
3. mája 2012
  • 17. januára 2016
Netreba byť šmrncovný.

Ak ste basgitarista, potom by ste pravdepodobne uprednostnili pôvodné Beats Solos. Majú viac basov ako nové Solo 2s.

Mám uši ... a stačia na to, aby som poznal rozdiel v kvalite medzi slúchadlami. Neprevádzkujem audiofilskú webovú stránku, ale to neruší môj názor. Tento článok na webe vo forme TL; DR: znejú lepšie ako predchádzajúca verzia. C

Closingracer

Pôvodný plagát
13. júla 2010
  • 17. januára 2016
-V-/ povedal: Netreba byť šmrncovný.

Ak ste basgitarista, potom by ste pravdepodobne uprednostnili pôvodné Beats Solos. Majú viac basov ako nové Solo 2s.

Mám uši ... a stačia na to, aby som poznal rozdiel v kvalite medzi slúchadlami. Neprevádzkujem audiofilskú webovú stránku, ale to neruší môj názor. Kliknutím rozbalíte...


Som basgitarista, ale pôvodné sóla sú svinstvo.


Zneplatniť aký názor? Bez ignorovania loga beats sú solo 2 v skutočnosti celkom slušné a za 150 dolárov sú celkom solídne a červené za 150 dolárov ľahko nájdete na Amazone. Sú to basové a zábavné slúchadlá, ktoré vôbec nie sú určené pre referenciu... Ak ste basgitarista, ktorý chce dobre znejúce slúchadlá v cenovom rozpätí 200 dolárov, solo 2 sú v poriadku. Ako som povedal na začiatku vlákna, nechcem sa o tom púšťať do žiadnych hádok, ale úplne ste to ignorovali. Ak nenávidíte beaty dobré pre vás? je mi to jedno. Konkrétne sa pýtam na názory ľudí na tieto konkrétne typy slúchadiel, pretože chcem basové slúchadlá a Bluetooth a zúžil som to na tieto dve.


Nízky sú také, aké sú, ale na rozdiel od originálov sú ovládané a výšky sú zapustené, čo je príjemná zmena vzhľadom na to, že na sólo HD škrípali. Stredy sú zapustené, ale dostatočne dobré pre väčšinu hudby, na ktorú sú tieto slúchadlá určené.