Fóra

Duplicitné zoznamy skladieb

THE

legaleye3000

Pôvodný plagát
31. júla 2007
  • 15. február 2017
Zistil som, že moje zariadenia so systémom iOS vytvárajú duplicitné zoznamy skladieb, kde sa duplikát nazýva „(Name) 1“, zatiaľ čo pôvodný názov zoznamu skladieb je iba „(Name)“. Z nejakého dôvodu som to videl v iTunes na svojom počítači a vymazal som zoznam skladieb; však jeho chrbát. Oceňujeme akúkoľvek pomoc.
reakcie:mikzn, jagooch, JakeD68 a 2 ďalšími D

DaPizzaMan

14. júna 2016


  • 15. február 2017
Aj mne sa to už nejaký čas deje.
reakcie:JakeD68 a Craiguyver

Shirasaki

16. mája 2015
  • 16. február 2017
Existuje prípad, ktorý vidíte duplikáty, zatiaľ čo v skutočnosti nie je.
Ak upravíte zoznam skladieb na svojom zariadení a nie cez iTunes, iTunes pri synchronizácii vytvorí „duplikát“ obsahujúci verziu iTunes. Nie sú rovnaké.
Ak to chcete vyriešiť, jednoducho upravte zoznam skladieb v iTunes, potom odstráňte starý, synchronizácia, duplikát by mal zmiznúť.

Avšak, neviem, ak je to váš prípad. Len pre referenciu.
reakcie:mikzn D

DaPizzaMan

14. júna 2016
  • 16. február 2017
Shirasaki povedal: Existuje prípad, ktorý vidíte duplikáty, hoci v skutočnosti nie je.
Ak upravíte zoznam skladieb na svojom zariadení a nie cez iTunes, iTunes pri synchronizácii vytvorí „duplikát“ obsahujúci verziu iTunes. Nie sú rovnaké.
Ak to chcete vyriešiť, jednoducho upravte zoznam skladieb v iTunes, potom odstráňte starý, synchronizácia, duplikát by mal zmiznúť.

Avšak, neviem, ak je to váš prípad. Len pre referenciu.
Prečo namiesto vytvorenia nového zoznamu skladieb jednoducho nesynchronizuje aktualizácie/zmeny, ktoré ste vykonali? To sa mi zdá dosť neintuitívne...
reakcie:jagooch

Shirasaki

16. mája 2015
  • 16. február 2017
DaPizzaMan povedal: Prečo to namiesto vytvorenia nového zoznamu skladieb jednoducho nesynchronizuje aktualizácie/zmeny, ktoré ste vykonali? To sa mi zdá dosť neintuitívne...
To isté pre mňa, ale to robí iTunes. Deje sa od éry iOS 9. Nepamätal som si však iOS 8.4. D

DaPizzaMan

14. júna 2016
  • 16. február 2017
Shirasaki povedal: To isté pre mňa, ale to robí iTunes. Deje sa od éry iOS 9. Nepamätal som si však iOS 8.4.
Alebo to môže byť len chyba, ktorá zostala nepovšimnutá/neopravená? Pevne dúfam, že to nie je funkcia...
reakcie:jagooch S

Spazzy

8. júna 2017
  • 8. júna 2017
Uistite sa, že zariadenie, s ktorým sa synchronizujete, NEMÁ zapnuté zdieľanie iCloud. V opačnom prípade bude zmätený, či sa má synchronizovať z kábla pripojeného k počítaču alebo iCloud. Teda zoznam navyše.

LostEchoes

19. apríla 2014
  • 2. augusta 2017
Toto je problém, ktorý pretrváva už roky a zatiaľ nikto nenašiel skutočné riešenie (a nemám na mysli premenovanie zoznamov skladieb, vymazanie atď.). Možno by sme to mali začať hlásiť spoločnosti Apple.

Tu sú niektoré referencie:

https://www.reddit.com/r/iphone/comments/3ea2w2/sync_iphone_with_itunes_creates_duplicate/

https://discussions.apple.com/thread/5554785

https://discussions.apple.com/thread/7708919

https://discussions.apple.com/thread/7110593

p.s. Môj iPhone NEMÁ zapnuté zdieľanie iCloud, takže to problém nevyrieši. 2

212rikanmofo

31. januára 2003
  • 15. august 2017
S týmto problémom som sa už dlho nestretol a je to také nepríjemné. Existuje na to ešte oprava? ja

inteliboy

22. októbra 2014
  • 15. novembra 2017
Existuje na to ešte oprava? Trvá to už roky - a s novými notebookmi, telefónmi atď.

LostEchoes

19. apríla 2014
  • 15. novembra 2017
Apple tieto fóra NEmonitoruje.
Jediný spôsob, ako by sme mohli mať riešenie tohto problému, je informovať ich o problémoch, ktoré máme, prostredníctvom formulára spätnej väzby

https://www.apple.com/feedback/itunesapp.html THE

lwmccarthy

12. januára 2018
  • 12. januára 2018
DaPizzaMan povedal: Aj mne sa to už nejaký čas stáva.
Zvyčajná hlúposť spoločnosti Apple, ktorá si myslí, že vie najlepšie, a potom jasne demonštruje, ako málo vedia o manipulácii s údajmi. Vo svojom obsedantnom nutkaní udržať kontrolu nad NAŠIMI údajmi strácajú zo zreteľa skutočnosť, že by sme ich (to, čo je naše) v skutočnosti chceli použiť spôsobom, ktorý nezodpovedá ich svetonázoru...

Dosť slabá ukážka, že štandardná odpoveď je povedať, že problém nie je, a potom povedať, že problém ste vy alebo spôsob, akým chcete fungovať.

Som veľmi blízko k tomu, aby som vyhodil všetok svoj hardvér Apple a nahradil ho predajcom, ktorý skutočne chce dať zákazníkovi možnosť robiť veci tak, ako chcú....

Apple je skvelý v potláčaní nesúhlasu. Na celom svete sú doslova milióny používateľov, ktorí sú super p!ss!d s Apple, ale keď sa pozriete na ich fóra, zdá sa, že majú pár menších problémov, ktoré nikoho v skutočnosti nezaujímajú.... D

DaPizzaMan

14. júna 2016
  • 12. januára 2018
lwmccarthy povedal: Obyčajná hlúposť spoločnosti Apple, ktorá si myslí, že vie najlepšie, a potom jasne demonštruje, ako málo vedia o manipulácii s údajmi. Vo svojom obsedantnom nutkaní udržať kontrolu nad NAŠIMI údajmi strácajú zo zreteľa skutočnosť, že by sme ich (to, čo je naše) v skutočnosti chceli použiť spôsobom, ktorý nezodpovedá ich svetonázoru...

Dosť slabá ukážka, že štandardná odpoveď je povedať, že problém nie je, a potom povedať, že problém ste vy alebo spôsob, akým chcete fungovať.

Som veľmi blízko k tomu, aby som vyhodil všetok svoj hardvér Apple a nahradil ho predajcom, ktorý skutočne chce dať zákazníkovi možnosť robiť veci tak, ako chcú....

Apple je skvelý v potláčaní nesúhlasu. Na celom svete sú doslova milióny používateľov, ktorí sú super p!ss!d s Apple, ale keď sa pozriete na ich fóra, zdá sa, že majú pár menších problémov, ktoré nikoho v skutočnosti nezaujímajú....
Našťastie som prešiel na Spotify. Nie sú tam žiadne problémy. R

renwolverine

14. januára 2018
  • 14. januára 2018
Apple celkom určite vie, že ide o problém, ale jednoducho s tým nič neurobí - alebo neviem ako.

Už roky mám program s názvom CopyTrans a keď mám takéto problémy, používam práve program CopyTrans Manager. Vymažem duplicitné zoznamy skladieb z iTunes, potom pripojím svoj iPhone k počítaču, otvorím CopyTrans Manager a týmto spôsobom odstránim duplikáty z telefónu, „aktualizujem“ v CopyTrans Manager a je to hotové.

BTW, keď som mal tento víkend tento problém, priamo som upravil zoznamy skladieb v iTunes na počítači, nie na svojom iPhone a stále som skončil s duplikátmi. Vážne uvažujem o 100% použití CopyTrans na správu môjho iPhone. TO

arielreyes001

17. januára 2018
  • 17. januára 2018
Viem, že je neskoro, ale... Skúste pred synchronizáciou vynútiť zatvorenie hudobnej aplikácie na zariadení. To sa mi osvedčilo. J

jgoldbaum

26. mája 2018
  • 26. mája 2018
Ahojte všetci. Tento problém ma trápi už rok. Včera večer som zavolal do Apple a hovoril som so skvelým manažérom. Riešenie tohto problému je veľmi jednoduché. Kliknite na políčko manuálne spravovať hudbu v iTunes. To vám umožní vykonávať zmeny na vašom iPhone a iTunes bez toho, aby ste vytvorili duplicitný zoznam skladieb 1,2,3.

Takže ak si v iTunes vytvoríte zoznam skladieb „driving music“ a jedného dňa vymažete skladbu so zoznamom hudby.
NA vašom iPhone. Pripojte svoj telefón k iTunes. a stlačte tlačidlo synchronizácie.


to je všetko. problém je vyriešený.....


Užite si to....
reakcie:jagooch

Shirasaki

16. mája 2015
  • 26. mája 2018
jgoldbaum povedal: Ahojte všetci. Tento problém ma trápi už rok. Včera večer som zavolal do Apple a hovoril som so skvelým manažérom. Riešenie tohto problému je veľmi jednoduché. Kliknite na políčko manuálne spravovať hudbu v iTunes. To vám umožní vykonávať zmeny na vašom iPhone a iTunes bez toho, aby ste vytvorili duplicitný zoznam skladieb 1,2,3.

Takže ak si v iTunes vytvoríte zoznam skladieb „driving music“ a jedného dňa vymažete skladbu so zoznamom hudby.
NA vašom iPhone. Pripojte svoj telefón k iTunes. a stlačte tlačidlo synchronizácie.


to je všetko. problém je vyriešený.....


Užite si to....
Potom stratíte pohodlie synchronizácie hudby a niektoré skryté funkcie, ktoré vám môže poskytnúť iba synchronizácia. Nie som si istý, čo to je, ale nejaké sú.
reakcie:jagooch

jagooch

do
17. júla 2009
Denver, spol
  • 9. júna 2019
jgoldbaum povedal: Ahojte všetci. Tento problém ma trápi už rok. Včera večer som zavolal do Apple a hovoril som so skvelým manažérom. Riešenie tohto problému je veľmi jednoduché. Kliknite na políčko manuálne spravovať hudbu v iTunes. To vám umožní vykonávať zmeny na vašom iPhone a iTunes bez toho, aby ste vytvorili duplicitný zoznam skladieb 1,2,3.

Takže ak si v iTunes vytvoríte zoznam skladieb „driving music“ a jedného dňa vymažete skladbu so zoznamom hudby.
NA vašom iPhone. Pripojte svoj telefón k iTunes. a stlačte tlačidlo synchronizácie.


to je všetko. problém je vyriešený.....


Užite si to....
Môžete urobiť snímku obrazovky začiarkavacieho políčka, o ktorom hovoríte? Nemôžem to nájsť v iTunes 12.9.5

mikzn

2. septembra 2013
Severný Vancouver
  • 9. júna 2019
Shirasaki povedal: Potom stratíte pohodlie synchronizácie hudby a niektoré skryté funkcie, ktoré vám môže poskytnúť iba synchronizácia. Nie som si istý, čo to je, ale nejaké sú.

Áno, súhlasím, že by mi to zničilo veľa zoznamov skladieb

Nemám žiadne pripojenie k svojim hudobným súborom cez icloud - a vždy používam itunes ako hlavný na synchronizáciu - ale stále mám túto duplicitu reakcie:jagooch

Shirasaki

16. mája 2015
  • 9. júna 2019
mikzn povedal: Áno, súhlasím, že by mi to zničilo veľa zoznamov skladieb

Nemám žiadne pripojenie k svojim hudobným súborom cez icloud - a vždy používam itunes ako hlavný na synchronizáciu - ale stále mám túto duplicitu reakcie:jagooch

fauxtog

19. mája 2017
  • 17. jún 2019
OMG, toto sa mi začalo diať pred pár mesiacmi. Vymazaním duplicitného zoznamu sa vymaže aj pôvodný zoznam reakcie:jagooch

jagooch

do
17. júla 2009
Denver, spol
  • 14. júla 2019
Dnes sa mi to stalo znova. Asi 5 zoznamov skladieb malo duplikáty. Väčšina mala iba 1 duplikát , tj PlayList, PlayList1 . Jeden z nich mal 4 duplikáty! To je šialenstvo.

mikzn

2. septembra 2013
Severný Vancouver
  • 14. júla 2019
^^^^^^

to isté tu nedávno - pred chvíľou som vyčistil moje duplicitné zoznamy skladieb a teraz sa začínajú znova zobrazovať (zoznam skladieb1 zoznam skladieb2 atď.), aká bolesť - stále som neprišiel na to, čo to spôsobuje.

Nové vydanie - Tiež som si všimol, že keď synchronizujem svoj iPhone a aktualizujem zoznamy skladieb - sťahuje sa moje nedávne nákupy z iPhone do priečinka médií iTunes - aj keď som si hudbu zakúpil v mojom MBP a v priečinku médií už mám stiahnuté rovnaké súbory (Tieto konkrétne skladby ani nesynchronizujem do iPhonu) – nielen raz – pri každej synchronizácii sa ich duplikuje – pri nedávnej kúpe albumu sa stiahli všetky skladby 5-krát za sebou – posledných 5 synchronizácií.

Všimol som si, že pri synchronizácii je varovanie - pozri obrázok nižšie - Možno to dáva zmysel raz - ale 5 krát za sebou? Varovanie vám tiež nehovorí, ktoré súbory to sú - ako máte vedieť, či ich chcete alebo nie - ak neviete, čo to je?

Jediný spôsob, ako som mohol zistiť, o aké súbory ide, bolo „prijať prenos“ a potom prejsť do priečinka médií a pozrieť sa na priečinky, ktoré boli „nedávno upravené“ – potom odstrániť duplikáty a potom znova synchronizovať = ďalšie duplikáty .

Myslím, že je lepšie mať duplikáty ako chýbajúce súbory - ale stále je to bolesť


Zobraziť mediálnu položku ' data-single-image='1'>

fauxtog

19. mája 2017
  • 23. júla 2019
Dnes večer zavolám technickú podporu, pretože za posledných pár dní mám viac duplicitných zoznamov skladieb a niektoré z mojich albumov majú tiež duplicitné skladby. Toto je skutočne dráždivé