Fóra

FINDER: Informácie o albume a interpretovi na usporiadanie MP3 a audio súborov vo Finderi?

B

Benway

Pôvodný plagát
20. októbra 2010
  • 20. októbra 2010
Ahoj! Som relatívne nový používateľ Macu a prvýkrát sem píšem.
Mám tento Mac pár mesiacov a som s ním VEĽMI spokojný, kiež by som urobil skok skôr.
Je tu však samozrejme niekoľko chýb a mám pár otázok o vyhľadávači, pretože mám pocit, že v systéme Windows mu možno chýba veľmi cenná funkcia.
Niečo, čo je dosť nepríjemné, je...
Vo Finderi, keď si prehliadam svoje zvukové súbory [ako na externom HD alebo len normálnom HD]
Na hornej lište vyhľadávača je okrem názvu súboru niekoľko možností a kategórií na identifikáciu a organizáciu súborov alebo na usporiadanie súborov. Toto sú:
Meno / Dátum úpravy / Dátum vytvorenia / Posledné otvorenie / Veľkosť / Druh / Verzia / Komentáre / Štítky

V oknách však v prípade súborov MP3 a iných zvukových súborov umožňuje zobraziť meno interpreta , názov albumu a album interpreta ako karty v okne programu Windows Finder / Prieskumník. Bolo to NESKUTOČNE užitočné pri manuálnom prechádzaní a triedení hudby a pri usporiadaní a prezeraní súborov v okne prieskumníka zoradených v tomto poradí.


Existuje spôsob, ako to získať v aplikácii Mac Finder?

Viem, že v podstate každý na fórach, ktoré som navštívil, zrejme píše ľuďom, ktorí otvorili podobné vlákna, s podobnou otázkou ako ja 'Nechajte itunes organizovať vašu hudbu za vás', ale to nie je to, čo chcem!! Z niekoľkých dôvodov: Úprimne povedané, hoci milujem iTunes, iTunes v tomto nerobia veľmi dobrú prácu!!
Tiež sa mi páči, keď môžem robiť veci ručne pre jemnejšie veci, ktoré počítač nedokáže urobiť automaticky.
Často mám veľa duplikátov skladieb a celých albumov a rád si všetku hudbu na svojom externom pevnom disku organizujem manuálne a do vlastných prispôsobených kategórií pripravených na import, ako ich chcem, namiesto toho, aby som ich triedil nemotorným automatickým procesom. to ich zanecháva všade a sú pre mňa nerozlúštiteľné!! je pekné nemať všetky súbory na mojom externom pevnom disku poprehadzované s podobnými názvami a radšej ich mať usporiadané na prezeranie v priečinku / triedením podľa albumu alebo interpreta!! Týmto spôsobom ich môžem správne zaradiť a kategorizovať podľa svojich osobných kategórií a sám vymazať nadbytočné súbory miliónkrát rýchlejšie a jednoducho si prispôsobiť štruktúru súborov a perfektne spravovať svoje miesto na HD, atď atď atď.

Ospravedlňujem sa, ak som tento príspevok napísal príliš dlho, len som sa chcel uistiť, že je to jasné! dufam ze som nezahmlil co som sa pytal..
Karty Artist a Album na usporiadanie zvukových súborov v priečinkoch?!? ako
Vďaka !

míle01110

24. júla 2006
Ivory Tower (Nejdem dole)


  • 20. októbra 2010
To si nemysli. Použite priečinky.

GGJstudios

16. mája 2008
  • 20. októbra 2010
Finder je v tomto smere v porovnaní s Windows Explorerom extrémne obmedzený. S výsledkami vyhľadávania je to už horšie.

Nenechávam iTunes usporiadať moju hudbu, pretože ich metóda v skutočnosti nie je aranžovanie. Uprednostňujem svoju vlastnú metódu s použitím štruktúry priečinkov:

Hudba
__Žáner
____Umelec
______Album

Túto štruktúru som mal už pred prechodom na Mac a iTunes, takže si to tak ponechám. Vo Finderi je oveľa jednoduchšie nájsť súbory.
reakcie:Fishrrman B

Benway

Pôvodný plagát
20. októbra 2010
  • 20. októbra 2010
Ahoj ! dakujem za vase odpovede

míle01110 : Čo myslíš pod pojmom 'používať priečinky'? Je to nejaké samostatné okno podobné vyhľadávaču? Nie som si toho vedomý.

GGJstudios
Ďakujem za skvelé tipy! Áno, mám vlastnú štruktúru súborov, ktorá je podobná, ale trochu svojráznejšia, ale viem, ako to funguje, takže je to dôležité.

Napriek tomu je oveľa ťažšie triediť množstvo jedinečných súborov a nájsť, ktoré z nich je potrebné alebo zbytočné ručne odstrániť....

Komu/kde môžeme/môžem podať žiadosť/sťažovať sa, aby to vyriešil? Možno existuje nejaký doplnok alebo doplnok alebo niečo na vyhľadávanie, ktoré sprístupní tieto karty informácií / usporiadania? Vyzerá to ako niečo, čo by bolo relatívne / neuveriteľne jednoduché a malo by tam byť.....

Som prekvapený, že niečo také jednoduché, základné a zásadné na takom inak skvelom hudobnom stroji neexistuje

Usporiadal by som svoje súbory na prenosnom počítači so systémom Windows, keby som ho mal ako riešenie, ale vnútro môjho notebooku lenovo sa roztopilo! ): Navyše nie je možné usporiadať veci na externom pevnom disku, ktorý je naformátovaný pre Mac na systéme Windows a naopak, a môj externý pevný disk je naformátovaný pre Mac.

Velka vdaka za napady.
Každý ďalší je srdečne vítaný!

GGJstudios

16. mája 2008
  • 20. októbra 2010
Benway povedal: Napriek tomu je oveľa ťažšie triediť množstvo jedinečných súborov a nájsť, ktoré je potrebné alebo zbytočné ručne vymazať....
Existuje niekoľko vecí, ktoré vám to môžu pomôcť dosiahnuť. Po prvé, používam Premenovač súborov , skript nájdený na Doug's AppleScripts pre iTunes , čo je skvelý zdroj na správu vašich značiek a súborov iTunes.

Môžete použiť File Renamer na pomenovanie všetkých súborov v rovnakom formáte:
zzz - Interpret - Album - Číslo skladby - Názov
zzz - Santana - Abraxas - 07 - Samba Pa Ti
Potom by bolo veľmi jednoduché vyhľadať všetky súbory začínajúce na zzz a presunúť ich do jedného priečinka. Ich presunutím by ste mali možnosť prepísať všetky duplicitné súbory. Hudobné súbory, ktoré nezačínajú na zzz, nie sú vo vašej knižnici iTunes. Keď budete mať všetko v jednom priečinku, môžete jednoducho vytvárať podpriečinky a presúvať súbory, kam chcete. Keď skončíte s čistením, môžete súbory znova premenovať a odstrániť tak predponu zzz.

Toto je len jedna metóda, ale môže vám dať niečo, s čím budete pracovať. B

Benway

Pôvodný plagát
20. októbra 2010
  • 24. októbra 2010

Skvelý nápad, práve som hľadal dávkový nástroj na premenovanie súborov. Musím nájsť spôsob, ako rozbaliť tento, ktorý spomínate, pretože sa zdá, že nechce rozbaliť.
Znie to ako dobré a Dougova stránka bola pre mňa zatiaľ veľmi užitočná v iných veciach.

Ďakujeme za váš nápad na prácu. Zdá sa, že je to užitočné pre určité veci a určite to budem mať na pamäti, keď sa tieto veci objavia.

Možno to však čítam zle alebo nesprávne interpretujem,
problém však nie je ani tak nájsť zvukové súbory a umiestniť ich všetky do jedného priečinka, aby ste ich mohli premenovať.
Je pomerne jednoduché nájsť všetky zvukové súbory a potom ich všetky umiestniť do jedného veľkého priečinka. Môžem však mať [a MÁM] veľa umelcov začínajúcich na rovnaké písmeno , A, B, C atď. atď.
Takže tam bude obrovský súbor plný skladieb a hudby začínajúcich na 'A' a ja možno nemám ani potuchy, kto je interpret alebo aký je album. Stáva sa z toho hrozná zbierka vecí zoskupených podľa písmen.

Bez kariet 'Artist' a 'Album' vo vyhľadávači alebo nejakého podobného riešenia, ktoré organizuje všetky súbory [ktoré sú už označené a zobrazuje to v oknách, ktoré už nemám ako zálohu ): ] Zdá sa mi, že je takmer nemožné zorganizovať taký veľký katastrofický hudobný neporiadok!!

Avšak znova, možno som si zle prečítal váš príspevok a možno je v ňom v skutočnosti riešenie....Možno som trochu hlúpy, aby som to pochopil!!


Ešte raz ďakujem za skvelú odpoveď. B

Benway

Pôvodný plagát
20. októbra 2010
  • 4. novembra 2010
Práve som našiel ďalšiu vec, ktorú vynechali, ktorá je dosť nepríjemná / jednoduchá / retardovaná!
Keď otvoríte okno vyhľadávača a potom použijete vyhľadávacie pole v okne vyhľadávača na vyhľadávanie súborov, má v hornej časti vyhľadávača karty na zoradenie položiek podľa názvu / druhu / posledného otvoreného
Ale neexistuje žiadna možnosť usporiadať ich podľa 'Veľkosti', čo je strašne otravné!!
Už to nie je dostupná možnosť.
To bolo neuveriteľne užitočné v Prieskumníkovi Windows, ak, ako ja, skončíte s mnohými duplikátmi stiahnutých súborov v určitých adresároch, niekedy s rôznymi príponami na konci. 'Veľkosť' je absolútne NAJjednoduchší spôsob, ako ich triediť, ale AJ karty Album a Interpret, ktoré by tiež mali mať [a zdalo by sa mi, že by to mala byť základná / univerzálna funkcia na O/S]
Túto sťažnosť/otázku/návrh na vylepšenie operačného systému Masc zverejním na skutočných fórach Apple, ale kdekoľvek by mi niekto mohol navrhnúť, mal by som tieto návrhy uverejniť, kde si ich môžu prečítať správni ľudia, aby ich Apple mohol aktualizovať. veci v budúcich aktualizáciách O/S, to by bolo skvelé!! Povedzte mi, prosím, kam mám tieto veci poslať. Na zdravie.
[Stále milujem tento stroj, len nie túto retardovanú vec, pokiaľ pre to neexistuje možnosť, ktorú mi chýba a nevidím ju, v takom prípade som retardovaný ja]

Itosis vec

20. február 2010
  • 4. novembra 2010
Benway povedal: Práve som našiel ďalšiu vec, ktorú vynechali, ktorá je dosť nepríjemná / jednoduchá / retardovaná!!
Keď otvoríte okno vyhľadávača a potom použijete vyhľadávacie pole v okne vyhľadávača na vyhľadávanie súborov, má v hornej časti vyhľadávača karty na zoradenie položiek podľa názvu / druhu / posledného otvoreného
Ale neexistuje žiadna možnosť usporiadať ich podľa 'Veľkosti', čo je strašne otravné!!
Už to nie je dostupná možnosť.

Existuje jednoduchý hack, ktorý môžeme použiť na obnovenie stĺpca veľkosti. Zahŕňa úpravu com.apple.finder.plist pomocou vhodného editora (je to binárny plist, nie bežný xml), ako je vlastný editor zoznamu vlastností od spoločnosti Apple alebo TextWrangler, a vyladenie SearchViewSettings kľúč. Tu je postup krok za krokom:

Pozrite si ďalšie polia vo výsledkoch vyhľadávania Finder Spotlight

GGJstudios

16. mája 2008
  • 4. novembra 2010
Benway povedal: Je pomerne jednoduché nájsť všetky zvukové súbory a potom ich všetky vložiť do jedného veľkého priečinka. Môžem však mať [a MÁM] veľa umelcov začínajúcich na rovnaké písmeno , A, B, C atď. atď.
Takže tam bude obrovský súbor plný skladieb a hudby začínajúcich na 'A' a ja možno nemám ani potuchy, kto je interpret alebo aký je album. Stáva sa z toho hrozná zbierka vecí zoskupených podľa písmen.

Bez kariet 'Artist' a 'Album' vo vyhľadávači alebo nejakého podobného riešenia, ktoré organizuje všetky súbory [ktoré sú už označené a zobrazuje to v oknách, ktoré už nemám ako zálohu ): ] Zdá sa mi, že je takmer nemožné zorganizovať taký veľký katastrofický hudobný chaos

Myslím, že si zle prečítal môj návrh. Ako som navrhol, môžete použiť Premenovač súborov zmeniť názov súboru každej skladby tak, aby obsahoval interpreta, album, číslo skladby a názov skladby v názve súboru. Takže názov súboru by bol:
zzz - Santana - Abraxas - 07 - Samba Pa Ti.mp3 ​ Ako taký môžete urobiť všetko, čo potrebujete urobiť iba so stĺpcom názvu súboru vo Finderi. Jediný spôsob, ako by to nefungovalo, je, ak nemáte vyplnené informácie o značke iTunes.

Itosis vec

20. február 2010
  • 4. novembra 2010
Benway povedal: Viem, že v podstate každý na fórach, ktoré som navštívil, zrejme píše ľuďom, ktorí otvorili podobné vlákna s podobnou otázkou ako ja „Nechajte itunes organizovať vašu hudbu za vás“, ale to nie je to, čo chcem!!

V skutočnosti existuje tretia škola, ktorá káže:nenechaj to iTunes... a ani sa vôbec netráp 'organizovaním'!!!'

Chápem, čo robíte, ale naozaj (našťastie) to nie je absolútne nevyhnutné. Aby som uviedol extrémny príklad, mohol by existovať umelec priečinok s názvom 'X' vo Finderi, a vnútri toho možno an album priečinok s názvom 'a', ktorý obsahuje a pieseň súbor s názvomz.mp3(všetky vo Finderi ). Na tom nezáleží. Všetko, na čom záleží, je, že to, čo iTunes zobrazuje, sú správne značky.

napr.
Kód: |_+_| Úprimne povedané, človek sa nemusí starať o to, ako (presne) sú tieto položky pomenované vo Finderi.

Teraz to bol príliš extrémny príklad (x/y/z.mp3)... ale pointa bola: všetko je stále 100% funkčné v rámci iTunes GUI a z tohto pohľadu by to vyzeralo úplne rovnako.

Ak niekto chce, aby sa súborový systém zhodoval s nejakou konkrétnou organizovanou štruktúrou pre širokú škálu položiek (napr. vložím všetky svoje klasické veci do jednej oblasti, aby sa ich vylúčenie z malého HD môjho PowerBooku stalo jedným kliknutím), je to v poriadku. Ale aranžovanie každý jeden súbor a priečinok vo Finderi (či už manuálne alebo s iTunes) je podľa mňa to pravé orechové.[moja malá zbierka momentálne obsahuje 8229 súborov a 4671 podpriečinkov.]Celý zmysel programu, akým je iTunes, je vyhnúť sa takýmto namáhavým snahám, čo ich robí prakticky zbytočnými.

Ale... klopte si, ak vám to robí radosť.

GGJstudios

16. mája 2008
  • 4. novembra 2010
Hal Itosis povedal: V skutočnosti existuje tretia škola, ktorá káže: „Nedovoľte iTunes, aby to urobil... a dokonca sa vôbec neobťažujte „organizovaním“
Pre niektorých tento prístup funguje dobre. Môj účel pri správe mojich súborov je jasne ilustrovaný v mojej nedávnej práci na mojej knižnici. Moja knižnica sa nezmestí na môj interný HD. Dochádzalo mi miesto, a tak som potreboval presunúť viac menej často počúvanej hudby na externý disk. Pretože všetka moja hudba je usporiadaná do priečinkov podľa žánru, interpreta a albumu, mohol som jednoducho presunúť interpretov alebo albumy na externý disk jednoduchým pretiahnutím myšou. B

Bobskizilla

20. januára 2013
  • 21. januára 2013
Môžete skopírovať a prilepiť z iTunes

V niektorých situáciách môže pomôcť zapamätať si, že môžete skopírovať skupinu skladieb, napríklad album, z iTunes a vložiť ich do adresára v aplikácii Finder a skutočné súbory skladieb sa skopírujú do adresára. Žiaľ, nemyslím si, že túto metódu môžete použiť na presun súborov a nezanechanie duplikátov v pôvodnom umiestnení.

Aj keď v prípade GGJstudios by ste mohli napríklad vytvoriť dva zoznamy skladieb, ktoré budú celkovo obsahovať všetky skladby v celej vašej knižnici. Potom skopírujte a prilepte z jedného zoznamu skladieb do adresára a skopírujte a prilepte z druhého zoznamu skladieb do iného adresára (napríklad na externú jednotku). Potom odstráňte všetku hudbu v pôvodnom umiestnení. Možno nežiaducim vedľajším efektom je, že všetky súbory skončia v 2 obrovských adresároch, ale nestratia sa žiadne metadáta, pretože podľa mojich skúseností sú uložené v samotných súboroch. (Nie som si istý, či je to prípad všetkých formátov súborov skladieb, ktoré iTunes podporujú. Ale hádal by som, že áno.) Okrem toho môže Finderu (alebo Windows Exploreru) trvať dlho, kým načíta obrovský priečinok, takže možno budete chcieť jednoducho rozdeliť hudbu do niekoľkých ľubovoľných priečinkov, z ktorých každý môže obsahovať 1000 súborov. (Niektorí ľudia to budú pravdepodobne nazývať šialenstvom, ale mne to nevadí.)

Zdá sa mi, že stále nie je možné triediť podľa albumu vo Finderi. Súhlasím s Hal Itosisom, že organizovanie hudby je vo všeobecnosti zbytočné, ak sa aj tak chystáte na počúvanie hudby použiť iTunes. Existujú však situácie, keď chcete presunúť určitú skupinu skladieb do iných adresárov, napríklad potreba GGJstudios presunúť zriedkavo počuté skladby na iný disk. Mám inú situáciu, v ktorej by pomohlo triedenie podľa albumu. (Je to dlhý príbeh a všetky otázky sú zodpovedané, takže nie veľmi zaujímavé.) V mojom prípade bolo všetko, čo som potreboval, kopírovanie a vkladanie z iTunes.

Teraz môžem triediť aj podľa veľkosti súboru, takže hľadanie duplikátov iba pomocou Findera je teraz určite jednoduchšie ako pred 3 rokmi. T

tlakomusic

14. januára 2019
  • 14. januára 2019
Bobskizilla povedala: Môžete skopírovať a prilepiť z iTunes

V niektorých situáciách môže pomôcť zapamätať si, že môžete skopírovať skupinu skladieb, napríklad album, z iTunes a vložiť ich do adresára v aplikácii Finder a skutočné súbory skladieb sa skopírujú do adresára. Žiaľ, nemyslím si, že túto metódu môžete použiť na presun súborov a nezanechanie duplikátov v pôvodnom umiestnení.

Aj keď v prípade GGJstudios by ste mohli napríklad vytvoriť dva zoznamy skladieb, ktoré budú celkovo obsahovať všetky skladby v celej vašej knižnici. Potom skopírujte a prilepte z jedného zoznamu skladieb do adresára a skopírujte a prilepte z druhého zoznamu skladieb do iného adresára (napríklad na externú jednotku). Potom odstráňte všetku hudbu v pôvodnom umiestnení. Možno nežiaducim vedľajším efektom je, že všetky súbory skončia v 2 obrovských adresároch, ale nestratia sa žiadne metadáta, pretože podľa mojich skúseností sú uložené v samotných súboroch. (Nie som si istý, či je to prípad všetkých formátov súborov skladieb, ktoré iTunes podporujú. Ale hádal by som, že áno.) Okrem toho môže Finderu (alebo Windows Exploreru) trvať dlho, kým načíta obrovský priečinok, takže možno budete chcieť jednoducho rozdeliť hudbu do niekoľkých ľubovoľných priečinkov, z ktorých každý môže obsahovať 1000 súborov. (Niektorí ľudia to budú pravdepodobne nazývať šialenstvom, ale mne to nevadí.)

Zdá sa mi, že stále nie je možné triediť podľa albumu vo Finderi. Súhlasím s Hal Itosisom, že organizovanie hudby je vo všeobecnosti zbytočné, ak sa aj tak chystáte na počúvanie hudby použiť iTunes. Existujú však situácie, keď chcete presunúť určitú skupinu skladieb do iných adresárov, napríklad potreba GGJstudios presunúť zriedkavo počuté skladby na iný disk. Mám inú situáciu, v ktorej by pomohlo triedenie podľa albumu. (Je to dlhý príbeh a všetky otázky sú zodpovedané, takže nie veľmi zaujímavé.) V mojom prípade bolo všetko, čo som potreboval, kopírovanie a vkladanie z iTunes.

Teraz môžem triediť aj podľa veľkosti súboru, takže hľadanie duplikátov iba pomocou Findera je teraz určite jednoduchšie ako pred 3 rokmi.


Ak používate vyhľadávanie podľa reflektorov, môžete nájsť neuvedené polia, ako sú názvy albumov a mená interpretov, ktoré sa zobrazia v rýchlom zobrazení. Iba myšlienka.