Fóra

Ako viete, či sú fotografie na iCloude alebo či sú uložené lokálne?

THE

legaleye3000

Pôvodný plagát
31. júla 2007
  • 15. máj 2015
Presne to, čo hovorí predmet... Používam iCloud Drive. Vďaka. S

saudor

18. júla 2011


  • 15. máj 2015
ty nie. Tim Cook si prezerá všetky vaše fotografie, zapína kameru kedykoľvek atď.

jks. Nie je to Cook. Je to NSA.

Vážnejšie, nemôžete to skontrolovať z fotografií icloud na vašom počítači mac/pc a krížových odkazov? THE

legaleye3000

Pôvodný plagát
31. júla 2007
  • 15. máj 2015
Ak som na svojom iPade a idem na fotky, sú tam všetky moje fotky zo všetkých mojich zariadení/počítača. Chcem vedieť, ktoré fotografie boli nasnímané na mojom iPade (lokálne uložené). Dá sa to nejako urobiť? Vďaka.

EdgardasB

do
14. apríla 2014
Litva
  • 15. máj 2015
legaleye3000 povedal: Ak som na svojom iPade a idem na fotky, sú tam všetky moje fotky zo všetkých mojich zariadení/počítača. Chcem vedieť, ktoré fotografie boli nasnímané na mojom iPade (lokálne uložené). Dá sa to nejako urobiť? Vďaka.

Otvorte ľubovoľnú konverzáciu v aplikácii správ a stlačte ikonu fotoaparátu. Malo by sa zobraziť, ktoré fotografie sú uložené lokálne.
Apple by mal pridať malú ikonu na fotografie vpravo dole s ikonou iCloud alebo niečo podobné, aby zistil, ktoré sú uložené lokálne a ktoré v cloude.

zorinlynx

31. mája 2007
Florida, USA
  • 15. máj 2015
Toto je vlastne jeden z mojich problémov s iCloud Photos. Fotografie sú mimoriadne cenné údaje a je jednoducho neprijateľné vedieť, kde sú uložené.

Kým Apple nevyrieši tento problém, určite nechám iCloud Photo Library vypnutú.

gsmornot

29. septembra 2014
  • 15. máj 2015
Ak používate iCloud Photo Library, sú uložené na serveri iCloud. Na svojom zariadení máte možnosť uložiť aj verziu v plnej veľkosti alebo optimalizovanú verziu.

Majte na pamäti, že tu uložené nie je správne slovo pre to, ako to funguje. Áno, na serveri je kópia a ak vyberiete možnosť, kópia na vašom zariadení, ale fotografia sa v skutočnosti nikdy neuloží. Nie ako na externom disku vo vašom PC alebo ako na úložnom systéme. Ak nestlačíte tlačidlo vymazať na fotografii, zostane na každom z miest, kde sa rozhodnete ju mať. Ak sa rozhodnete, že ju už nechcete mať vo svojom telefóne a vymažete ju, odstráni ju zo všetkých ostatných miest a tiež za predpokladu, že fotografiu už nechcete a všetky ostatné miesta budú synchronizované.

Takže, pokiaľ ste nemali možnosť nahrať posledné fotografie do cloudu, fotografia sa uloží lokálne potom/aj na iných miestach, ktoré vyberiete. Dúfam, že to dáva zmysel. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 15. máj 2015
zorinlynx povedal: Toto je vlastne jeden z mojich problémov s iCloud Photos. Fotografie sú mimoriadne cenné údaje a je jednoducho neprijateľné vedieť, kde sú uložené.

Kým Apple nevyrieši tento problém, určite nechám iCloud Photo Library vypnutú.

Lol.
Ako povedal chlapík nado mnou, ak je IPL zapnuté, vždy sú uložené v iCloude.

Zariadenie uchováva kópie v plnom rozlíšení alebo optimalizované verzie (ak si prezeráte obrázok, stiahne sa v plnom rozlíšení) v závislosti od vašich nastavení IPL.
Je to celkom jednoduché P

Planey28

10. júla 2010
Birmingham, Spojené kráľovstvo
  • 15. máj 2015
zorinlynx povedal: Toto je vlastne jeden z mojich problémov s iCloud Photos. Fotografie sú mimoriadne cenné údaje a je jednoducho neprijateľné vedieť, kde sú uložené.

Kým Apple nevyrieši tento problém, určite nechám iCloud Photo Library vypnutú.

Ako už bolo zdôraznené, ak je knižnica fotografií iCloud na každej jednej fotografii, je uložená v iCloude. Ak sa ti to nepáči, nie je to pre teba a nikdy nebude.

OP, iCloud Drive a iCloud fotoknižnica sú samostatné veci. Pozrite sa do nastavení aplikácie Fotky a zistite, či je IPL zapnuté, ak áno, sú uložené v iCloude. J

jpn

Zrušené
9. februára 2003
  • 16. mája 2015
dakujem za vysvetlenia.

takže neexistuje spôsob, ako odstrániť kópiu (optimalizovanú alebo plnú veľkosť) len z jedného zariadenia. ak ho vymažete z jedného zariadenia, vymaže sa kópie zo všetkých zariadení, ako aj zo servera.

nebola by to skvelá voľba, keby ste si mohli ponechať svoje fotografie na serveri iCloud, kým ich neodstránite zo servera, ale zároveň by ste mohli odstrániť lokálnu kópiu, zariadenie po zariadení. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 16. mája 2015
niji povedal: ďakujem za objasnenie.

takže neexistuje spôsob, ako odstrániť kópiu (optimalizovanú alebo plnú veľkosť) len z jedného zariadenia. ak ho vymažete z jedného zariadenia, vymaže sa kópie zo všetkých zariadení, ako aj zo servera.

nebola by to skvelá voľba, keby ste si mohli ponechať svoje fotografie na serveri iCloud, kým ich neodstránite zo servera, ale zároveň by ste mohli odstrániť lokálnu kópiu, zariadenie po zariadení.

Miestne kópie sa po určitom čase pri optimalizácii aj tak vymažú. Potreba spravovať IPL a lokálne kópie by zmarila celý zmysel toho.

gsmornot

29. septembra 2014
  • 18. máj 2015
niji povedal: ďakujem za objasnenie.

takže neexistuje spôsob, ako odstrániť kópiu (optimalizovanú alebo plnú veľkosť) len z jedného zariadenia. ak ho vymažete z jedného zariadenia, vymaže sa kópie zo všetkých zariadení, ako aj zo servera.

nebola by to skvelá voľba, keby ste si mohli ponechať svoje fotografie na serveri iCloud, kým ich neodstránite zo servera, ale zároveň by ste mohli odstrániť lokálnu kópiu, zariadenie po zariadení.

Nie naozaj, pretože nejde o cloudové úložisko. Ide o synchronizáciu v cloude. Ukladá kópiu na cloud server, ale nie na uchovávanie, pretože je centrálnym bodom služby. To mätie väčšinu ľudí, pretože chcú úložný bod s prístupom z ich zariadenia bez toho, aby museli na svojom zariadení čokoľvek uchovávať. Rozumiem a súhlasím, že by bolo pekné, keby to bola ponúkaná služba, ale nie je. Ak je to viac, čo hľadáte, služba ako Flickr by bola lepšou voľbou alebo dokonca jednou z mnohých služieb pohonu. iCloud Drive môže byť dokonca možnosťou, na ktorú sa môžete pozrieť.

Mal by som dodať...ak si dávate pozor, aby ste sa vyhli tlačidlu odstránenia na svojich zariadeniach, táto služba môže skutočne fungovať ako systém ukladania disku. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 24. mája 2015
gsmornot povedal: V skutočnosti nie, pretože nejde o cloudové úložisko. Ide o synchronizáciu v cloude. Ukladá kópiu na cloud server, ale nie na uchovávanie, pretože je centrálnym bodom služby. To mätie väčšinu ľudí, pretože chcú úložný bod s prístupom z ich zariadenia bez toho, aby museli na svojom zariadení čokoľvek uchovávať. Rozumiem a súhlasím, že by bolo pekné, keby to bola ponúkaná služba, ale nie je. Ak je to viac, čo hľadáte, služba ako Flickr by bola lepšou voľbou alebo dokonca jednou z mnohých služieb pohonu. iCloud Drive môže byť dokonca možnosťou, na ktorú sa môžete pozrieť.

Mal by som dodať...ak si dávate pozor, aby ste sa vyhli tlačidlu odstránenia na svojich zariadeniach, táto služba môže skutočne fungovať ako systém ukladania disku.

Nie, IPL presne ukladá vaše fotografie do cloudu a je tam na trvalé uchovanie. To je tak trochu pointa a prečo sa to volá iCloud Photo Library a nie iCloud photo Sync (fotostream). Tlačidlo na vymazanie tiež umiestni fotografie do odstráneného albumu na 30 dní, takže máte dostatok času na obnovenie náhodne vymazaných fotografií.

iCloud Drive je pre dokumenty, súbory atď. a IPL je len pre fotografie/videá. Ak vložíte fotografie na iCloud Drive, nezískate absolútne žiadnu z výhod IPL, môžete ich tiež umiestniť na externý HD. Myslím, že by ste mohli byť zmätení, a preto možno budete musieť prestať dezinformovať ľudí, ktorí sú tiež zmätení. Posledná úprava: 24. mája 2015 C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 24. mája 2015
zorinlynx povedal: Toto je vlastne jeden z mojich problémov s iCloud Photos. Fotografie sú mimoriadne cenné údaje a je jednoducho neprijateľné vedieť, kde sú uložené.

Kým Apple nevyrieši tento problém, určite nechám iCloud Photo Library vypnutú.

Po zapnutí IPL a pripojení k sieti Wi-Fi sa nahrajú a uložia do iCloud. Nie je to žiadna raketová veda a nechápem, prečo je to také ťažké pochopiť. Myslím, že služba je volaná iCloud knižnica fotografií. LOL Posledná úprava: 24. mája 2015

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
crashoverride77 povedal: Nie, IPL presne ukladá vaše fotografie do cloudu a je tam na trvalé uchovanie. To je tak trochu pointa a prečo sa to volá iCloud Photo Library a nie iCloud photo Sync (fotostream). Tlačidlo na vymazanie tiež umiestni fotografie do odstráneného albumu na 30 dní, takže máte dostatok času na obnovenie náhodne vymazaných fotografií.

iCloud Drive je pre dokumenty, súbory atď. a IPL je len pre fotografie/videá. Ak vložíte fotografie na iCloud Drive, nezískate absolútne žiadnu z výhod IPL, ale môžete ich umiestniť na externý HD. Myslím, že by ste mohli byť zmätení, a preto možno budete musieť prestať dezinformovať ľudí, ktorí sú tiež zmätení.

Nie, mýliš sa. iCloud Photo Library nie je myslené ako dlhodobé riešenie ukladania. Ide o cloudový systém synchronizácie fotografií. Odstráňte nejaké fotografie a povedzte mi, že zostanú na serveri. Idú do priečinka s odstránenými položkami na obnovenie a zdvorilosť voči vám, nie preto, že majú nový dlhodobý domov. Odstráňte niektoré zo svojich fotografií a počkajte 31 dní a povedzte mi, či sú na serveri. Ak opustili server (opustia), potom ste to vy, kto má nesprávne informácie o type služby. Riešenie dlhodobého ukladania vám umožní vymazať zo zariadenia a zároveň ponechať fotografie na serveri, kým konkrétne neprejdete na server a nepožiadate o vymazanie. Tieto dva body sú na sebe nezávislé. Ak ukladám fotografie do služby, ako je OneDrive, nemusím mať na svojom zariadení nič iné ako aplikáciu, ak sa k fotkám rozhodnem neskôr. Toto je riešenie dlhodobého skladovania.

iCloud Drive je pre čokoľvek, čo chcete uložiť. Ak pridáte priečinok s fotografiami, stavím sa, že bude akceptovať fotografie. Skúste to a potom sa sem vráťte a znova vysvetlite, prečo som sa mýlil. Ak je vaším cieľom dlhodobé ukladanie bez fotografie na vašom zariadení, iCloud Drive je skutočne možnosťou.

Vlastnými slovami: „Myslím, že by ste mohli byť zmätení, a preto možno budete musieť prestať dezinformovať ľudí, ktorí sú tiež zmätení.“ C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 26. mája 2015
gsmornot povedal: Nie, mýliš sa. iCloud Photo Library nie je myslené ako dlhodobé riešenie ukladania. Ide o cloudový systém synchronizácie fotografií. Odstráňte nejaké fotografie a povedzte mi, že zostanú na serveri. Idú do priečinka s odstránenými položkami na obnovenie a zdvorilosť voči vám, nie preto, že majú nový dlhodobý domov. Odstráňte niektoré zo svojich fotografií a počkajte 31 dní a povedzte mi, či sú na serveri. Ak opustili server (opustia), potom ste to vy, kto má nesprávne informácie o type služby. Riešenie dlhodobého ukladania vám umožní vymazať zo zariadenia a zároveň ponechať fotografie na serveri, kým konkrétne neprejdete na server a nepožiadate o vymazanie. Tieto dva body sú na sebe nezávislé. Ak ukladám fotografie do služby, ako je OneDrive, nemusím mať na svojom zariadení nič iné ako aplikáciu, ak sa k fotkám rozhodnem neskôr. Toto je riešenie dlhodobého skladovania.

iCloud Drive je pre čokoľvek, čo chcete uložiť. Ak pridáte priečinok s fotografiami, stavím sa, že bude akceptovať fotografie. Skúste to a potom sa sem vráťte a znova vysvetlite, prečo som sa mýlil. Ak je vaším cieľom dlhodobé ukladanie bez fotografie na vašom zariadení, iCloud Drive je skutočne možnosťou.

Vlastnými slovami: „Myslím, že by ste mohli byť zmätení, a preto možno budete musieť prestať dezinformovať ľudí, ktorí sú tiež zmätení.“

Lol si bezradný.
Je zrejmé, že fotografie/videá musia byť pri nasnímaní najskôr uložené v telefóne, ako inak by to podľa vás fungovalo. LOL.
Dôvodom, prečo sa spoločnosť Apple rozhodla pre optimalizovanú možnosť namiesto úplnej možnosti offline, je to, že si môžete prezerať svoje fotografie, aj keď nemáte internet. Skúste to s jedným pohonom.

iCloud Drive je na všetko okrem fotografií, koľkokrát to musím povedať. Ak vložíte fotografie na iCloud Drive, nezískate žiadne výhody. Mám svoje fotografie v IPL, pretože verejná beta verzia, ktorá vyšla pred mesiacmi, sa mi zdá celkom trvalá. Ľudia na tomto fóre nahrávajú 100 GB pamäte na IPL, aby mali svoje fotografie TRVALO uložené online a mali ich na všetkých zariadeniach, určite neodovzdávajú na iCloud Drive.
Užite si svoje zbytočné ukladanie fotografií na iCloud Drive, zatiaľ čo ja ukladám svoje obrázky tam, kde ste to chceli, v IPL.
Musíte naozaj milovať úplnú synchronizáciu medzi zariadeniami so systémom iOS, počítačmi Mac s novou aplikáciou fotografií, nedeštruktívnymi úpravami a rozšíreniami, počkajte, pretože to neviete.

Myslím, že by ste možno mali použiť túto vec zvanú Google a prečítať si o tejto veci zvanej cloud, mohlo by vás to osvietiť. Celý prekliaty zmysel cloudu je vymazať raz, prejsť na všetky alebo raz pridať, pridať ku všetkým.
Ešte lepšie je, ak nezavítate do svojho miestneho obchodu Apple Store a nespýtate sa ich, kam uložiť vaše fotografie.
Vráť sa a daj mi vedieť, keď si to urobil, kým sa už nebudeš hanbiť.

Nie natrvalo buahhhhhhh

Prílohy

  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/image-jpg.555763/' > image.jpg'file-meta '> 135,7 KB · Zobrazenia: 953
Posledná úprava: 26. mája 2015

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
crashoverride77 povedal: Lol si bezradný.
Je zrejmé, že fotografie/videá musia byť pri nasnímaní najskôr uložené v telefóne, ako inak by to podľa vás fungovalo. LOL.
Dôvodom, prečo sa spoločnosť Apple rozhodla pre optimalizovanú možnosť namiesto úplnej možnosti offline, je to, že si môžete prezerať svoje fotografie, aj keď nemáte internet. Skúste to s jedným pohonom.

iCloud Drive je na všetko okrem fotografií, koľkokrát to musím povedať. Ak vložíte fotografie na iCloud Drive, nezískate žiadne výhody. Mám svoje fotografie v IPL, pretože verejná beta verzia, ktorá vyšla pred mesiacmi, sa mi zdá celkom trvalá. Ľudia na tomto fóre nahrávajú 100 GB pamäte na IPL, aby mali svoje fotografie TRVALO uložené online a mali ich na všetkých zariadeniach, určite ich neodovzdávajú na iCloud Drive.
Užite si svoje zbytočné ukladanie fotografií na iCloud Drive, zatiaľ čo ja ukladám svoje obrázky tam, kde ste to chceli, v IPL. Musíte naozaj milovať úplnú synchronizáciu medzi zariadeniami, nedeštruktívne úpravy a rozšírenia, počkajte, pretože to neviete.

Myslím, že by ste možno mali použiť túto vec zvanú Google a prečítať si o tejto veci zvanej cloud, mohlo by vás to osvietiť. Ešte lepšie je, ak nezavítate do svojho miestneho obchodu Apple Store a nespýtate sa ich, kam uložiť vaše fotografie.
Vráť sa a daj mi vedieť, keď si to urobil, kým sa už nebudeš hanbiť.

Nie natrvalo buahhhhhhh

Presne som predpovedal tvoju odpoveď a pri jej čítaní som sa zasmial. Ešte musím povedať, že ukladám alebo používam iCloud Drive pre svoje fotografické riešenie. ICloud Photo Library používam odo dňa, keď bola k dispozícii, a je to moje primárne riešenie, ktoré obsahuje takmer 15 rokov fotografií.

Fotografie nemusia byť najskôr uložené v telefóne, môžem ich nahrať cez iCloud.com do aplikácie Fotky. Neskôr sa synchronizujú s mojimi zariadeniami v optimalizovanom nastavení úložiska. Vo svojej optimalizovanej veľkosti sú na nič iné ako miniatúra. Načítajú iba súbor strednej veľkosti po stiahnutí na požiadanie a iba žiadosť o odoslanie alebo úpravu načíta fotografiu v plnej veľkosti. Aký je teda problém so systémom ako OneDrive? Bez internetového pripojenia nezískate miniatúrne zobrazenie fotografií. No, to je určite rozdiel.

Teraz si znova prečítajte môj príspevok a predchádzajúce príspevky a povedzte mi, kde som povedal, že na fotografie používam iCloud Drive. Opäť som povedal, že ak chcete, môžete ukladať fotografie na jednotku iCloud, povedali ste nie. Ach áno, môžete ako akýkoľvek iný súbor.

Dovoľte mi niečo sa vás opýtať. Keď upravíte fotografiu v telefóne, čo sa stane s touto fotografiou v cloude a/alebo na vašich iných zariadeniach? Ak je vašou odpoveďou, že synchronizuje zmeny s ostatnými miestami, takže všetky vyzerajú rovnako a zodpovedajú úprave, budete mať problém vysvetliť, že účelom nie je synchronizácia v cloude. Vaše použitie slova natrvalo je založené na myšlienke, že ak nestlačíte delete, fotografia zostane. No áno, to je jasné. Ak však na svojom telefóne stlačíte vymazať, čo sa stane? Áno, služba synchronizácie fotografií skopíruje akciu do cloudu a iných zariadení a odstráni fotografiu zo všetkých miest. To nie je riešenie úložiska, to je služba synchronizácie. Pochopiť to je dôležité a ľudí to chytí. Myslia si, že môžu odstrániť fotografie zo svojho zariadenia, aby ušetrili miesto, keď to nedokážu. Môžu ich však zmenšiť, aby ušetrili miesto, ale opäť synchronizujú službu. S touto skutočnosťou nemám problém. Kupujem si ďalší priestor na uloženie mojej zbierky fotografií, ale chápem, že to nie je riešenie na dlhodobé ukladanie. Posledná úprava: 26. mája 2015 S

Stuke00

11. októbra 2011
Collinsville, IL
  • 26. mája 2015
niji povedal: ďakujem za objasnenie.

takže neexistuje spôsob, ako odstrániť kópiu (optimalizovanú alebo plnú veľkosť) len z jedného zariadenia. ak ho vymažete z jedného zariadenia, vymaže sa kópie zo všetkých zariadení, ako aj zo servera.

nebola by to skvelá voľba, keby ste si mohli ponechať svoje fotografie na serveri iCloud, kým ich neodstránite zo servera, ale zároveň by ste mohli odstrániť lokálnu kópiu, zariadenie po zariadení.

iCloud Photo Library je služba synchronizácie, nie služba zálohovania.

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
Aj toto som mal riešiť.

„Dôvodom, prečo sa spoločnosť Apple rozhodla pre optimalizovanú možnosť namiesto úplnej možnosti offline, je to, že si môžete prezerať svoje fotografie, aj keď nemáte internet.“

Naozaj tomu veríš, alebo je to preto, aby si sa pokúsil niečo povedať? Dôvodom, prečo ponúkali optimalizované, nebolo prezeranie offline, ale preto, aby vás mohli držať naviazaného na ich ekosystém. Dalo vám to menej dôvodov na používanie iného poskytovateľa služieb a zároveň to (trochu) ospravedlňovalo predaj telefónov s obmedzenou pamäťou, aby ste sa dostali k dverám a stále vám umožnili zúčastniť sa služby. Ďalší spôsob predaja úložného priestoru. Určite to neurobili preto, aby ste si mohli prezerať fotografie offline. Funkciou na to je uložiť fotografiu v plnej veľkosti na vašom zariadení. Nie ste v miestnosti? Kúpte si od nás priestor a stlačte tlačidlo optimalizovať a zrazu máte miesto na svojom zariadení a mesačný poplatok.

Pozrite, ja mám rád Apple a všetky produkty a nakupujem s čistou mysľou, ale neklamte sa citátom vyššie, len aby ste debatovali s nejakým frajerom na internete. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 26. mája 2015
gsmornot povedal: Presne som predpovedal vašu odpoveď a pri jej čítaní sa smejem. Ešte musím povedať, že ukladám alebo používam iCloud Drive pre svoje fotografické riešenie. ICloud Photo Library používam odo dňa, keď bola k dispozícii, a je to moje primárne riešenie, ktoré obsahuje takmer 15 rokov fotografií.

Fotografie nemusia byť najskôr uložené v telefóne, môžem ich nahrať cez iCloud.com do aplikácie Fotky. Neskôr sa synchronizujú s mojimi zariadeniami v optimalizovanom nastavení úložiska. Vo svojej optimalizovanej veľkosti sú na nič iné ako miniatúra. Načítajú iba súbor strednej veľkosti po stiahnutí na požiadanie a iba žiadosť o odoslanie alebo úpravu načíta fotografiu v plnej veľkosti. Aký je teda problém so systémom ako OneDrive? Bez internetového pripojenia nezískate miniatúrne zobrazenie fotografií. No, to je určite rozdiel.

Teraz si znova prečítajte môj príspevok a predchádzajúce príspevky a povedzte mi, kde som povedal, že na fotografie používam iCloud Drive. Opäť som povedal, že ak chcete, môžete ukladať fotografie na jednotku iCloud, povedali ste nie. Ach áno, môžete ako akýkoľvek iný súbor.

Dovoľte mi niečo sa vás opýtať. Keď upravíte fotografiu v telefóne, čo sa stane s touto fotografiou v cloude a/alebo na vašich iných zariadeniach? Ak je vašou odpoveďou, že synchronizuje zmeny s ostatnými miestami, takže všetky vyzerajú rovnako a zodpovedajú úprave, budete mať problém vysvetliť, že účelom nie je synchronizácia v cloude. Vaše použitie slova natrvalo je založené na myšlienke, že ak nestlačíte delete, fotografia zostane. No áno, to je jasné. Ak však na svojom telefóne stlačíte vymazať, čo sa stane? Áno, služba synchronizácie fotografií skopíruje akciu do cloudu a iných zariadení a odstráni fotografiu zo všetkých miest. To nie je riešenie úložiska, to je synchronizačná služba. Pochopiť to je dôležité a ľudí to chytí. Myslia si, že môžu odstrániť fotografie zo svojho zariadenia, aby ušetrili miesto, keď to nedokážu. Môžu ich však zmenšiť, aby ušetrili miesto, ale opäť synchronizujú službu. S touto skutočnosťou nemám problém. Kupujem si ďalší priestor na uloženie mojej zbierky fotografií, ale chápem, že to nie je riešenie na dlhodobé ukladanie.

Riešenie cloudového úložiska je samozrejme služba synchronizácie. Ako wtf sa mi to snažíš povedať?
Čo sa stane, keď odstránite súbor z disku iCloud alebo disku Google alebo jedného disku alebo ľubovoľného cloudového disku, ktorý chcete.? Je preč na všetkých zariadeniach.
Myslíte si, že ľudia sú zmätení, že keď odstránia stránky alebo Office 360 ​​dokument, je to preč na všetkých zariadeniach? No tak človeče, opäť je tu rok 2015.

Čo sa stane, keď pridáte súbor na tieto disky, áno, synchronizuje sa so všetkými zariadeniami.
Ak by existovala aplikácia iCloud Drive pre iOS (zdá sa, že ju dostaneme so systémom iOS 9) a odstránite odtiaľ súbor alebo svoje zjavne natrvalo uložené fotografie, čo si myslíte, že sa stane? Opäť preč na všetkých zariadeniach.

S vysvetľovaním som skončil a len dúfam, že vás OP nebude počúvať, pretože by ste tiež mohli nič nepovedať, pretože to, čo hovoríte, je buď úplne nesprávne (trvalé úložisko), alebo je úplne zrejmé (synchronizácia cloudových vecí).

Zbohom

----------

Stuke00 povedal: iCloud Photo Library je služba synchronizácie, nie služba zálohovania.

Je to oboje. Zasekli ste sa aj na začiatku roku 2000?

----------

gsmornot povedal: Mal som to tiež riešiť.

„Dôvodom, prečo sa spoločnosť Apple rozhodla pre optimalizovanú možnosť namiesto úplnej možnosti offline, je to, že si môžete prezerať svoje fotografie, aj keď nemáte internet.“

Naozaj tomu veríš, alebo je to preto, aby si sa pokúsil niečo povedať? Dôvodom, prečo ponúkali optimalizované, nebolo prezeranie offline, ale preto, aby vás mohli držať naviazaného na ich ekosystém. Dalo vám to menej dôvodov na používanie iného poskytovateľa služieb a zároveň to (trochu) ospravedlňovalo predaj telefónov s obmedzenou pamäťou, aby ste sa dostali k dverám a stále vám umožnili zúčastniť sa služby. Ďalší spôsob predaja úložného priestoru. Určite to neurobili preto, aby ste si mohli prezerať fotografie offline. Funkciou na to je uložiť fotografiu v plnej veľkosti na vašom zariadení. Nie ste v miestnosti? Kúpte si od nás priestor a stlačte tlačidlo optimalizovať a zrazu máte miesto na svojom zariadení a mesačný poplatok.

Pozrite, ja mám rád Apple a všetky produkty a nakupujem s čistou mysľou, ale neklamte sa citátom vyššie, len aby ste debatovali s nejakým frajerom na internete.

Aha, takže teraz si tiež konšpirátor? Nemyslíte si, že ľudia, ktorí používajú IPL alebo iCloud vo všeobecnosti, už sú v ekosystéme Apple? A boli to ľudia ako my, ktorí roky prosili Apple o iCloud Drive a trvalé riešenie na ukladanie fotografií (IPL). Hovoríte mi, že mať svoje fotografie v cloude, no stále si ich môcť kedykoľvek prezerať offline, nie je úžasné?

To, že znova poukazuješ, je úplne zbytočné. Čo tu robíš?

Ešte raz dovidenia

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
crashoverride77 povedal: Riešenie cloudového úložiska je samozrejme služba synchronizácie. Ako wtf sa mi to snažíš povedať?
Čo sa stane, keď odstránite súbor z disku iCloud alebo disku Google alebo jedného disku alebo ľubovoľného cloudového disku, ktorý chcete.? Je preč na všetkých zariadeniach.
Myslíte si, že ľudia sú zmätení, že keď odstránia stránky alebo Office 360 ​​dokument, je to preč na všetkých zariadeniach? No tak človeče, opäť je tu rok 2015.

Čo sa stane, keď pridáte súbor na tieto disky, áno, synchronizuje sa so všetkými zariadeniami.
Ak by existovala aplikácia iCloud Drive pre iOS (zdá sa, že ju dostaneme so systémom iOS 9) a odstránite odtiaľ súbor alebo svoje zjavne natrvalo uložené fotografie, čo si myslíte, že sa stane? Opäť preč na všetkých zariadeniach.

S vysvetľovaním som skončil a len dúfam, že vás OP nebude počúvať, pretože by ste tiež mohli nič nepovedať, pretože to, čo hovoríte, je buď úplne nesprávne (trvalé úložisko), alebo je úplne zrejmé (synchronizácia cloudových vecí).

Zbohom

----------



Je to oboje. Zasekli ste sa aj na začiatku roku 2000?

Povedali ste, že ste preč, ale stále vám odpoviem, pretože ste sa pýtali.

„Čo sa stane, keď odstránite súbor z iCloud? Drive alebo google riadiť alebo jeden riadiť alebo akýkoľvek cloud riadiť chceš.? Je to preč na všetkých zariadeniach.“

Zvýraznil som niektoré oblasti vo vašom citáte jednoducho pre pointu. Drive..ach ano, tak teraz so mnou suhlasite s jazdou. Konečne. Ak čítate vyššie, hovorím zakaždým, keď zariadenie. Ak odstránite súbor/fotografiu zo zariadenia počas používania systému disku, zostane na disku. (môžete použiť aplikáciu na disku a požiadať o odstránenie súboru z disku, ale viete, že to nie je to, o čom hovoríme) Nepovedal som odstrániť z disku, povedal som zariadenie a vy to viete. Keď odstránite fotografiu zo svojho zariadenia pomocou iCloud Photo Library (všimnite si, že to nenazývajú disk), odstráni sa všade. (synchronizácia). Ak odstránite fotografiu zo svojho zariadenia pomocou niektorej zo služieb disku, čo to urobí? Zostáva v službe pohonu. (úložné riešenie)

'Končím s vysvetľovaním'
Nie som si istý, čo si myslíš, že si vysvetlil, ale zatiaľ som sa necítil, že by som sa naučil nič nové. Som tu, aby som sa poučil a nie diskutoval, ale poukázali ste na skutočnosť, že máte pocit, že som sa mýlil, tak som odpovedal tak, ako som mal, aby som zistil, či som sa naozaj mýlil. Zatiaľ som to nevidel, ale ďakujem, že ste tam zostali a poskytli mi svoje názory a dali mi niečo na zamyslenie. Oceňujem chatovanie s ostatnými, ktorí sa tiež zaujímajú o produkty iOS a Apple. Ak si niečo iné vezmete osobne, potom sa zhlboka nadýchnite, zadržte 5 sekúnd a potom vydýchnite. Je to len diskusia o vnímaných rozdieloch medzi synchronizáciou a ukladaním a o tom, ako je toto riešenie implementované.

'Ach, takže teraz si tiež konšpirátor?'
Nie je to sprisahanie, je to dobrý biznis. Keď robíte čokoľvek v tejto oblasti, musíte si najprv položiť otázku, či to prináša hodnotu a návratnosť investície. V tomto prípade áno. Predáva zariadenia a úložný priestor a zarába peniaze. Všetky dobré obchodné rozhodnutia, ak sa ma pýtate. Ako som povedal, nie som zmätený. Služby využívam rád a platím mesačný poplatok. Zdržal som sa každého doterajšieho uvedenia a preto som svoje Apple Watch rád nosil už od 24.

----------

Ospravedlňujem sa pôvodnému plagátu, že ste tak ďaleko odišli od vašej pôvodnej otázky. Poskytol som odpoveď a súvisiacu diskusiu, ale nie som si istý, či je vaša otázka zodpovedaná na 100 %. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 26. mája 2015
gsmornot povedal: Povedali ste, že ste preč, ale stále vám odpoviem, pretože ste sa pýtali.

„Čo sa stane, keď odstránite súbor z iCloud? Drive alebo google riadiť alebo jeden riadiť alebo akýkoľvek cloud riadiť chceš.? Je to preč na všetkých zariadeniach.“

Zvýraznil som niektoré oblasti vo vašom citáte jednoducho pre pointu. Drive..ach ano, tak teraz so mnou suhlasite s jazdou. Konečne. Ak čítate vyššie, hovorím zakaždým, keď zariadenie. Ak odstránite súbor/fotografiu zo zariadenia počas používania systému disku, zostane na disku. (môžete použiť aplikáciu na disku a požiadať o odstránenie súboru z disku, ale viete, že to nie je to, o čom hovoríme) Nepovedal som odstrániť z disku, povedal som zariadenie a vy to viete. Keď odstránite fotografiu zo svojho zariadenia pomocou iCloud Photo Library (všimnite si, že to nenazývajú disk), odstráni sa všade. (synchronizácia). Ak odstránite fotografiu zo svojho zariadenia pomocou niektorej zo služieb disku, čo to urobí? Zostáva v službe pohonu. (úložné riešenie)

'Končím s vysvetľovaním'
Nie som si istý, čo si myslíš, že si vysvetlil, ale zatiaľ som sa necítil, že by som sa naučil nič nové. Som tu, aby som sa poučil a nie diskutoval, ale poukázali ste na skutočnosť, že máte pocit, že som sa mýlil, tak som odpovedal tak, ako som mal, aby som zistil, či som sa naozaj mýlil. Zatiaľ som to nevidel, ale ďakujem, že ste tam zostali a poskytli mi svoje názory a dali mi niečo na zamyslenie. Oceňujem chatovanie s ostatnými, ktorí sa tiež zaujímajú o produkty iOS a Apple. Ak si niečo iné vezmete osobne, potom sa zhlboka nadýchnite, zadržte 5 sekúnd a potom vydýchnite. Je to len diskusia o vnímaných rozdieloch medzi synchronizáciou a ukladaním a o tom, ako je toto riešenie implementované.

Neberiem si nič osobne. Ak sa chcete učiť, mali by ste možno počúvať.
Ak vaše riešenie cloudového úložiska neodstráni súbor zo servera, keď ho odstránite z vášho zvoleného zariadenia (pomocou aplikácie pre disk), vaše riešenie cloudového úložiska je nanič.
Ak to tiež neodstráni súbor z iného zariadenia, ktoré má vaše riešenie cloudového úložiska zapnuté, nebude to len vysávať, bude to sať gule. Čo má vo vašom svete maximálnu kontrolu nad serverom a čo sa odstráni, prehliadač? No tak človeče to nemyslíš vážne?
Ak spravujete množstvo súborov a máte niekoľko zariadení, veľa šťastia s týmto systémom.
Celý zmysel cloudu je zbaviť sa práve týchto problémov s viacerými zariadeniami a správou súborov a údajov medzi nimi. Posledná úprava: 26. mája 2015

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
crashoverride77 povedal: Neberiem nič osobne. Ak sa chcete učiť, mali by ste možno počúvať.
Ak vaše riešenie cloudového úložiska neodstráni súbor zo servera, keď ho odstránite z vášho zvoleného zariadenia (pomocou aplikácie pre disk), vaše riešenie cloudového úložiska je nanič.
Ak to tiež neodstráni súbor z iného zariadenia, ktoré má vaše riešenie cloudového úložiska zapnuté, nebude to len vysávať, bude to sať gule. Čo má vo vašom svete maximálnu kontrolu nad serverom a čo sa odstráni, prehliadač? No tak človeče to nemyslíš vážne?
Ak spravujete množstvo súborov a máte niekoľko zariadení, veľa šťastia s týmto systémom.
Celý zmysel cloudu je zbaviť sa práve týchto problémov s viacerými zariadeniami a správou súborov a údajov medzi nimi.

Ako nazývate tento systém aktualizácie všetkého vo všetkých týchto lokalitách, ako popisujete? Musí existovať slovo, ktoré to opíše. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 26. mája 2015
gsmornot povedal: Ako nazývate tento systém aktualizácie všetkého vo všetkých týchto lokalitách, ako popisujete? Musí existovať slovo, ktoré to opíše.

Áno, nazýva sa to synchronizácia a je to najväčšia predajná stránka cloudového úložiska, viete, okrem trvalého ukladania údajov.

Aplikácia Kontakty alebo kalendára to robí už odjakživa. Existuje aj vec nazývaná elektronická pošta a funguje na rovnakom princípe. Alebo mi chcete povedať, že vaše e-maily sa neodstránia zo servera a iných zariadení, keď ich odstránite z ľubovoľného zariadenia podľa vášho výberu. Pretože ak áno, mali by ste prejsť na klienta IMAP. Viete, čo každý používa posledných 5-10 rokov.

Máš pointu?

gsmornot

29. septembra 2014
  • 26. mája 2015
crashoverride77 povedal: Áno, volá sa to synchronizácia a je to najväčšia predajná stránka cloudového úložiska, okrem trvalého ukladania dát.

Aplikácia Kontakty alebo kalendára to robí už odjakživa. Existuje aj vec nazývaná elektronická pošta a funguje na rovnakom princípe. Alebo mi chcete povedať, že vaše e-maily sa neodstránia zo servera a iných zariadení, keď ich odstránite z ľubovoľného zariadenia podľa vášho výberu. Pretože ak áno, mali by ste prejsť na klienta IMAP. Viete, čo každý používa posledných 5-10 rokov.

Máš pointu?

Takže to, čo mi hovoríte, je, že iCloud Photo Library (a e-mail a kalendáre) sú synchronizačná služba. OK, teraz sledujem. Ďakujem, že si na to upozornil. C

zlyhávanie77

27. januára 2014
  • 26. mája 2015
gsmornot povedal: Takže to, čo mi hovoríte, je iCloud Photo Library je synchronizačná služba. OK, teraz sledujem. To je všetko, čo som potreboval pochopiť.

Nie, chcem povedať, že neviete, čo cloud je alebo čo robí. A teraz sa snažíš dostať von z diskusie bez toho, aby si robil body za 3 komentáre.

Kontakty mám v telefóne od iOS 4. Ako to, že to nie je trvalé.
Sú ľudia, ktorí majú 1000 e-mailov spred rokov. Nie natrvalo? Ako vážne človeče

IPL je to isté, riešenie trvalého úložiska A synchronizačná služba, viete ako každá prekliata cloudová služba, ktorá existuje. Žili ste pod skalou alebo čo sa tu do pekla deje? Posledná úprava: 26. mája 2015