Fóra

Obrazovka iPadu 2019 iPad Air menej reaguje pri nabíjaní

V

rozdeliť

Pôvodný plagát
28. februára 2008
  • 10. decembra 2019
Mám zvláštny problém s mojím iPadom, keď je zapojený a nabíjanie obrazovky je oveľa menej citlivé. či už ide o kliknutie na odkaz alebo písanie na klávesnici, často to vyžaduje niekoľko opakovaných stlačení. Písanie je ťažké, pretože mi budú chýbať písmená, ktoré musím zálohovať a opraviť. Ak ho odpojím, uzamknem obrazovku a potom odomknem, všetko je v poriadku. Keď som prvýkrát upgradoval na ios13, zdalo sa, že sa to zlepšilo, ale postupne sa to vrátilo s následnými aktualizáciami. Vymenil som nabíjacie káble s veľkou úľavou a zdá sa, že sa to deje na akejkoľvek nabíjačke. Nejaké nápady na to, čo sa deje, a nejaké nápady na opravu okrem toho, že to beriete do úvahy?

AutomaticApple

Pozastavené
28. novembra 2018


Massachusetts
  • 10. decembra 2019
verdee povedal: Mám zvláštny problém s mojím iPadom, keď je zapojený a nabíjanie obrazovky je oveľa slabšie. či už ide o kliknutie na odkaz alebo písanie na klávesnici, často to vyžaduje niekoľko opakovaných stlačení. Písanie je ťažké, pretože mi budú chýbať písmená, ktoré musím zálohovať a opraviť. Ak ho odpojím, uzamknem obrazovku a potom odomknem, všetko je v poriadku. Keď som prvýkrát upgradoval na ios13, zdalo sa, že sa to zlepšilo, ale postupne sa to vrátilo s následnými aktualizáciami. Vymenil som nabíjacie káble s veľkou úľavou a zdá sa, že sa to deje na akejkoľvek nabíjačke. Nejaké nápady na to, čo sa deje, a nejaké nápady na opravu okrem toho, že to beriete do úvahy?
Akú verziu iPadOS 13 používa váš iPad Air 3? V

rozdeliť

Pôvodný plagát
28. februára 2008
  • 10. decembra 2019
13.2.3 V

rozdeliť

Pôvodný plagát
28. februára 2008
  • 10. decembra 2019
Aktualizované dnes, bez zmeny

808 bicie

28. decembra 2017
  • 10. decembra 2019
verdee povedal: Mám zvláštny problém s mojím iPadom, keď je zapojený a nabíjanie obrazovky je oveľa slabšie. či už ide o kliknutie na odkaz alebo písanie na klávesnici, často to vyžaduje niekoľko opakovaných stlačení. Písanie je ťažké, pretože mi budú chýbať písmená, ktoré musím zálohovať a opraviť. Ak ho odpojím, uzamknem obrazovku a potom odomknem, všetko je v poriadku. Keď som prvýkrát upgradoval na ios13, zdalo sa, že sa to zlepšilo, ale postupne sa to vrátilo s následnými aktualizáciami. Vymenil som nabíjacie káble s veľkou úľavou a zdá sa, že sa to deje na akejkoľvek nabíjačke. Nejaké nápady na to, čo sa deje, a nejaké nápady na opravu okrem toho, že to beriete do úvahy?
Zlá nabíjačka alebo zlá elektroinštalácia V

rozdeliť

Pôvodný plagát
28. februára 2008
  • 10. decembra 2019
808drums povedal: Zlá nabíjačka alebo zlá elektrická inštalácia

prebieha na akejkoľvek nabíjačke alebo nabíjacom mieste

Freakonomics101

6. novembra 2014
  • 11. decembra 2019
Mal som tento problém s mojím iPhone X, keď som ho mal. Bolo potrebné vymeniť displej. D

DragonX

23. apríla 2013
  • 11. decembra 2019
Pravdepodobne čelíte zlyhaniu hardvéru dotykovej obrazovky iPadu. Je to celkom dobre známa choroba postihujúca všetky moderné iPady. Zvyčajne to začína nereagujúcou obrazovkou počas nabíjania a potom to pokračuje, keď obrazovka na chvíľu prestane reagovať bez ohľadu na to, či ju nabíjate alebo nie (vyhľadajte na internete „obrazovka iPadu nereaguje“).

Zvyčajne sa to stane po 3-12 mesiacoch používania.

Ak je to tak, dajte si pozor. Stáva sa to všetkým moderným iPadom a Apple odmieta akúkoľvek výmenu, ak sa na vás nevzťahuje záruka. Ak ste stále v záručnom okne, dôrazne vám odporúčam, aby ste svoj iPad vymenili za Apple A urobili rozsiahle testovanie nového iPadu, ktorý ste práve dostali. Ľudia tu hlásili problémy s 2., 3. a tak ďalej. Bohužiaľ, to je moderný Apple.
reakcie:NewWaveGuy a kazmac

AutomaticApple

Pozastavené
28. novembra 2018
Massachusetts
  • 11. decembra 2019
Netráp sa tým. Predtým, ako urobíte nejaké unáhlené závery, stačí ho vziať do obchodu Apple Store.
reakcie:808 bicie

808 bicie

28. decembra 2017
  • 11. decembra 2019
verdee povedal: deje sa na akejkoľvek nabíjačke alebo nabíjacom mieste

Skúste vymeniť kábel alebo nabiť pomocou powerbanky a uvidíte, či problém pretrváva.

ulfertg

18. januára 2016
  • 14. decembra 2019
DragonX povedal: Pravdepodobne čelíte zlyhaniu hardvéru dotykovej obrazovky iPadu. Je to celkom dobre známa choroba postihujúca všetky moderné iPady. Zvyčajne to začína nereagujúcou obrazovkou počas nabíjania a potom to pokračuje, keď obrazovka na chvíľu prestane reagovať bez ohľadu na to, či ju nabíjate alebo nie (vyhľadajte na internete „obrazovka iPadu nereaguje“).

Zvyčajne sa to stane po 3-12 mesiacoch používania.

Presne to sa stalo mojim posledným trom iPadom.
V každom prípade som musel niekoľkokrát prejsť do genius baru (najskôr som musel obnoviť softvér, potom som im ho musel znova ukázať a o týždeň neskôr som musel priniesť náhradu).
Nikdy nepriznali, že ide o veľmi bežnú chybu, dokonca ani vtedy, keď iná zákazníčka mala rovnaký problém so svojím iPadom a sedela so mnou pri jednom stole v bare Genius.
Ak máte tento problém, môže vám pomôcť zaznamenať ho na video a ukázať ho v bare génius. Pred odchodom nezabudnite obnoviť iOS, inak by vás mohli odmietnuť prvýkrát a musíte sa ukázať druhýkrát.
Veľmi frustrujúce.
reakcie:NewWaveGuy, kazmac a DragonX P

Puonti

14. apríla 2011
  • 15. decembra 2019
verdee povedal: Nejaké nápady na to, čo sa deje, a nejaké nápady na opravu okrem toho, že sa toho chopia?

Počas nabíjania položte iPad na stôl. Dotknite sa jeho kovového rámu jediným prstom na vypnutej ruke, zatiaľ čo obrazovku ovládate jedným prstom na svojej dominantnej ruke.

Je obrazovka citlivejšia? THE

levander

21. júla 2011
  • 17. decembra 2019
Niekto by mal skutočne urobiť zoznam týchto známych problémov, ktoré Apple nerieši.

1.) To by odškrtlo Apple a vyvinulo tlak na Apple, aby ich oslovil. Viete si predstaviť, že by niekto vošiel do Apple Store a povedali mu rovnakú líniu BS. A spotrebiteľ odpovedal a povedal, že som našiel tento zoznam na macrumors.com (alebo kdekoľvek, kde to má slušné meno) a je zvláštne, že mám presne ten istý problém, o ktorom hovoria, že je bežný?

2.) Menej týchto príspevkov rozhádzaných po celej tabuli. Ale v závislosti od filozofie tohto webu môže byť pre nich lepšie viac príspevkov, aj keď sú nadbytočné, pretože je to viac obsahu.
reakcie:NewWaveGuy, kazmac, AutomaticApple a 2 ďalšími

kazmac

24. apríla 2010
Kdekoľvek, len nie tu alebo tam....
  • 25. decembra 2019
Áno, nie je prekvapením, že sa môj Air 3 zobrazuje s necitlivosťou na dotyk. O necelé dva mesiace.

?

Nahral som to však dnes ráno.

V tejto chvíli si myslím, že najlepšie je naučiť sa kresliť tradične. Každý iPad, ktorý som si kúpil a vrátil atď. od roku 2017 (bez ohľadu na model), prišiel s týmto.

Je to smiešne a moja viera v Apple tiež.
reakcie:NewWaveGuy THE

levander

21. júla 2011
  • 25. decembra 2019
kazmac povedal: Áno, nie je prekvapením, že sa môj Air 3 zobrazuje s necitlivosťou na dotyk. O necelé dva mesiace.

?

Nahral som to však dnes ráno.

V tejto chvíli si myslím, že najlepšie je naučiť sa kresliť tradične. Každý iPad, ktorý som si kúpil a vrátil atď. od roku 2017 (bez ohľadu na model), prišiel s týmto.

Je to smiešne a moja viera v Apple tiež.

dva mesiace je neskoro to vrátiť?

Je ešte v záruke.

Zavoláte podporu Apple? Dajte nám vedieť, čo hovoria?

kazmac

24. apríla 2010
Kdekoľvek, len nie tu alebo tam....
  • 25. decembra 2019
levander povedal: dva mesiace je neskoro na to, aby som to vrátil?

Je ešte v záruke.

Zavoláte podporu Apple? Dajte nám vedieť, čo hovoria?


Pokúsim sa to vrátiť zajtra ráno, mám aj iné veci, ktoré sa vracajú a ktoré som si kúpil nedávno.

Toto všetko potrebujem, keďže Real Life na mňa tak tvrdo dopadá.

Ak sa vrátim, napíšem. Telefonická podpora Apple neurobí nič.

kazmac

24. apríla 2010
Kdekoľvek, len nie tu alebo tam....
  • 26. decembra 2019
Podpora spoločnosti Apple by neakceptovala vrátenie peňazí na vrátenie ani pri výmene iba videa, ale manažér v obchode mi dovolil vrátiť sa na vrátenie peňazí z iného legitímneho dôvodu: artritída v zápästiach sa mi rozhorela pri používaní iPadu.

Myslím, že to závisí od manažéra obchodu a buďte naozaj milí. Uistite sa, že máte z toho video.

Čo sa mňa týka, som mimo. Hlúpe, že som to od roku 2017 skúšal 10-krát s iPadmi, ale ide to.

Prajem všetkým veľa šťastia pri návratoch a ich iPadoch.
reakcie:NewWaveGuy a DragonX THE

levander

21. júla 2011
  • 26. decembra 2019
@kazmac - Ďakujeme za aktualizáciu. To, čo manažér urobil, bolo pre vás dobré a som rád, že sa o vás postaral. Myslím si však, že je to zlé pre používateľskú základňu ako celok. Pretože to znie, ako keby si manažér dával pozor, aby nespracoval vrátenie na základe toho, čo je bežný problém, s ktorým sa musí vysporiadať veľa ľudí.

Je to ako keby manažér našiel spôsob, ako urobiť zákazníka pred ním šťastným bez toho, aby rozrušil svojich nadriadených?

Čo by bolo fajn. Ibaže jeho nadriadení zaujímajú pozíciu, ktorá nie je férová voči zákazníkom.

A kazmac, súhlasím s tvojím rozhodnutím ísť len ceruzkou a papierom. Snažím sa neprijímať technológiu, kým nie je mainstreamová a overená. A očividne tieto iPady jednoducho nedokážu zvládnuť to, ako ich používate. Aj tak sa na papier píše lepšie ako na iPade. To by uznal aj Tim Cook.

kazmac

24. apríla 2010
Kdekoľvek, len nie tu alebo tam....
  • 26. decembra 2019
levander povedal: @kazmac - Ďakujeme za aktualizáciu. To, čo manažér urobil, bolo pre vás dobré a som rád, že sa o vás postaral. Myslím si však, že je to zlé pre používateľskú základňu ako celok. Pretože to znie, ako keby si manažér dával pozor, aby nespracoval vrátenie na základe toho, čo je bežný problém, s ktorým sa musí vysporiadať veľa ľudí.

Je to ako keby manažér našiel spôsob, ako urobiť zákazníka pred ním šťastným bez toho, aby rozrušil svojich nadriadených?

Čo by bolo fajn. Ibaže jeho nadriadení zaujímajú pozíciu, ktorá nie je férová voči zákazníkom.

A kazmac, súhlasím s tvojím rozhodnutím ísť len ceruzkou a papierom. Snažím sa neprijímať technológiu, kým nie je mainstreamová a overená. A očividne tieto iPady jednoducho nedokážu zvládnuť to, ako ich používate. Aj tak sa na papier píše lepšie ako na iPade. To by uznal aj Tim Cook.
Oh, úplne to chápem a 100% súhlasím s tým, že manažér nerieši hlavnú chybu iPadov od roku 2017.

Absolútne potrebujú vyriešiť tento problém s necitlivosťou na dotyk (a mali by to urobiť s iPadom Pro gen. 3), ale stále si myslím, že na vine sú teplo generované čipom A a nabíjanie, pretože každý jeden iPad, ktorý som sa pokúsil vlastniť, bol smiešny. horúce (sťahovanie filmov na WiFi, kreslenie v Procreate alebo multitasking) a potom sa spustila necitlivosť dotykového displeja. Teplo bez slušných prieduchov, veľmi tenké šasi a vlepovanie dotykových komponentov nie je nič dobré.

„Kvalita“ iPadov a iných malárií ma znechutila na Apple, ktorý páchne, pretože som na tvorenie rád používal počítače Mac. Nedôverujem tomu, že si od nich teraz kúpim Mac vzhľadom na jednorazovú povahu iDevices. Je smutné, že na kreslenie nemôžem použiť žiadny iPad, pretože toto umenie bolo pre mňa také zábavné a terapeutické. Nutnosť ukončiť Procreate uprostred kreslenia, spárovať a zrušiť párovanie ceruzky a reštartovať iPad nie je riešením.

Naozaj dúfam, že sa Apple prebudí a vyrieši problém necitlivosti na dotyk, ale mám pocit, že to neurobia, kým ich k tomu neprinúti Wall Street Journal a/alebo hromadné žaloby.

Dúfam, že každý v týchto vláknach dostane funkčný iPad, v ktorom sa tieto problémy už nebudú objavovať, ale úprimne povedané, v tomto bode je to len sen.

Veľa šťastia vám a všetkým ostatným, ktorí majú problémy. Kiežby som mal lepšie správy o tejto problematike. Objednal som si viac tradičných umeleckých potrieb a tento víkend sa rozlúčim na hodine Nature Journaling.
reakcie:AutomaticApple, DragonX, NewWaveGuy a 1 ďalšia osoba

AutomaticApple

Pozastavené
28. novembra 2018
Massachusetts
  • 27. decembra 2019
Levander povedal: Na aper sa aj tak píše lepšie ako na iPade.
Mali by ste vytvoriť vlákno len pre tento bod. Bolo by zaujímavé vidieť, ako sa to bude vyvíjať...?
reakcie:NewWaveGuy THE

levander

21. júla 2011
  • 27. decembra 2019
AutomaticApple povedal: Mali by ste vytvoriť vlákno len pre tento bod. Bolo by zaujímavé vidieť, ako sa to bude vyvíjať...?

Myslel som, že je to dané? Skúšal som písať na iPade dotykovým perom tretej strany tesne predtým, ako vyšla Apple Pencil. Ale ten pocit, keď som túto gumenú špičku pokrytú nejakým neostrým materiálom šúchal po skle, bol som ako wow, toto nikdy nebude ako papier! A odvtedy som už len tu a tam počul komentáre.

Som si istý, že spoločnosť Apple zlepšila skúsenosti so všetkými výskumami, ktoré robia, a časom navyše, odkedy som to vyskúšal. Dospeli to však do bodu, keď to niektorí ľudia uprednostňujú pred papierom?

Ak áno, počujem o tom prvýkrát.

AutomaticApple

Pozastavené
28. novembra 2018
Massachusetts
  • 28. decembra 2019
levander povedal: Myslel som, že je to dané? Skúšal som písať na iPade dotykovým perom tretej strany tesne predtým, ako vyšla Apple Pencil. Ale ten pocit, keď som túto gumenú špičku pokrytú nejakým neostrým materiálom šúchal po skle, bol som ako wow, toto nikdy nebude ako papier! A odvtedy som už len tu a tam počul komentáre.

Som si istý, že spoločnosť Apple zlepšila skúsenosti so všetkými výskumami, ktoré robia, a časom navyše, odkedy som to vyskúšal. Dospeli to však do bodu, keď to niektorí ľudia uprednostňujú pred papierom?

Ak áno, počujem o tom prvýkrát.
Existuje niekoľko chráničov obrazovky, ktoré napodobňujú papier.
paperlike.com

Paperlike, ochrana obrazovky pre iPad: píšte a kreslite ako na papier

Paperlike je prvá ochrana obrazovky, vďaka ktorej bude písanie a kreslenie na iPade ako na papieri. Plast na skle, ktorý sa kĺže, má konečne jednoduchú opravu: váš iPad, Apple Pencil a Paperlike – stvorené jeden pre druhého. Doprava zdarma, 1000 spokojných zákazníkov a 4,5 hviezdičkové hodnotenie... paperlike.com D

DragonX

23. apríla 2013
  • 30. decembra 2019
AutomaticApple povedal: Existuje niekoľko chráničov obrazovky, ktoré napodobňujú papier.
paperlike.com

Paperlike, ochrana obrazovky pre iPad: píšte a kreslite ako na papier

Paperlike je prvá ochrana obrazovky, vďaka ktorej bude písanie a kreslenie na iPade ako na papieri. Plast na skle, ktorý sa kĺže, má konečne jednoduchú opravu: váš iPad, Apple Pencil a Paperlike – stvorené jeden pre druhého. Doprava zdarma, 1000 spokojných zákazníkov a 4,5 hviezdičkové hodnotenie... paperlike.com

Je ironické, že vďaka chráničom obrazovky je odozva obrazovky oveľa nižšia https://discussions.apple.com/thread/250226155

Takže „vstavaný“ hardvérový problém s nereagujúcim dotykovým displejom sa ešte zhoršuje. iPad sa pre Apple stáva skutočným katastrofickým produktom.

AutomaticApple

Pozastavené
28. novembra 2018
Massachusetts
  • 31. decembra 2019
DragonX povedal: Je ironické, že vďaka chráničom obrazovky je obrazovka oveľa menej citlivá https://discussions.apple.com/thread/250226155

Takže „vstavaný“ hardvérový problém s nereagujúcim dotykovým displejom sa ešte zhoršuje. iPad sa pre Apple stáva skutočným katastrofickým produktom.
Už ťa nemôžem brať vážne. D

DragonX

23. apríla 2013
  • 31. decembra 2019
AutomaticApple povedal: Už ťa nemôžem brať vážne.

Áno, celá situácia je smiešna.
1. iPad môže po chvíli prestať reagovať na dotyk, v podstate sa pokazí
2. Apple popiera, že problém existuje, pretože nechce prísť o peniaze.
3. Zamietnutie je na korporátnej úrovni, ich opravný hardvérový nástroj ho nezistí. Keď ide do opravy, neopraví sa.
4. Spotrebitelia dostávajú rozbité produkty späť a je to stále horšie, pretože stále viac ľudí vypúšťa svoj nefunkčný hardvér
5. Pridajte problém s ochranou obrazovky (48 strán diskusie, môžete si to tiež vygoogliť), rovnako ako Apple

Tu získate smiešnu slučku, ktorá generuje stále viac a viac pokazených iPadov, ktoré nebudú nikdy opravené a budú sa znova a znova vracať k zákazníkom.
reakcie:kazmac