Iné

Mac niekto niekedy študoval diskrétnu matematiku?

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 29. júna 2010
Čaute ľudia.

Čaká ma hodina diskrétnej matematiky a googlil som, aby som zistil, o aký typ matematiky ide, a definície sú všade. V skutočnosti väčšina miest nakoniec povie veci ako „Nikto skutočne nepozná presnú definíciu diskrétnej matematiky bla bla“.

Zaujímalo by ma, či by niekto, kto to vzal za informatiku, mohol vniesť nejaké svetlo do tejto témy?

Dôvod, prečo sa pýtam, je, že sa snažím odhadnúť náročnosť triedy, keďže som online študent, ktorý pracuje 84 hodín týždenne (12 hodín denne, 7 dní v týždni, ako dodávateľ v nepriateľskej krajine). Ak sa zdá, že to môže byť pre mňa naozaj ťažké, presunul by som to, kým sa definitívne nevrátim domov.

Viem, že na túto otázku nie je veľa jednoznačných odpovedí, ale ak niekto absolvoval túto triedu informatiky, aké veci ste sa naučili? Musíme tiež písať programy na riešenie problémov, ktoré sa učíme, a z čítania úryvkov z rôznych kníh to vyzerá, že trieda do istej miery úzko súvisí s umelou inteligenciou.

Akákoľvek pomoc by bola veľmi ocenená

mfram

23. januára 2010


San Diego, Kalifornia, USA
  • 30. júna 2010
Discrete Math pokrýva veľa vecí. Niektoré z nich zahŕňajú dôkazy, matematickú indukciu, teóriu množín, permutácie, abstraktnú algebru, generátorové polynómy, teóriu prstencov, Galoisove polia... prípadne vedú k matematike spojenej s kódmi na opravu chýb. Zábavné veci. To všetko v jednom kurze nezískate.

lee1210

10. januára 2005
Dallas, TX
  • 30. júna 2010
Hádam tu každý s titulom CS musel absolvovať nejakú diskrétnu matematiku. Môj kurz zahŕňal veľa dôkazov, teóriu množín, teóriu grafov, nejakú rekurziu a analýzu zložitosti (O-notácia). Toto bol prvý kurz, v ktorom bol predstavený problém obchodného cestujúceho.

Pri spätnom pohľade to bol dobrý kurz a všetky informácie boli kritické. Vtedy som to nenávidel a bolo to trestuhodne ťažké. Mohli sme robiť domáce úlohy v skupinách a 6-8 z nás sa stretávalo na 4-6 hodín týždenne, pracovali na veciach aj samostatne a stále sme mali problémy s dokončením. Profesor tiež hovoril monotónne a zhasol všetky svetlá a zatiahol žalúzie, aby predstavil šmýkačky. Bol to skutočný boj zostať hore.

Znie to tak, že práve teraz toho máte na tanieri dosť. Toto neznie ako správny čas na to, aby ste sa pustili do tohto kurzu alebo akéhokoľvek kurzu. Dobre, ak to chceš skúsiť, ale naozaj by som to odložil, kým si nevyhradíš viac času a energie.

-Čítať

TuffLuffJimmy

6. apríla 2007
Portland, OR
  • 30. júna 2010
Zobral to. Najťažšia trieda vôbec (zatiaľ). TVRDO SA ŠTUDUJ. Neodporúčam absolvovať kurz online. Je to určite jedna trieda, kde chcete byť na každej prednáške a mať veľmi dostupného učiteľa, aby ste mohli klásť veľa otázok.




práve som ukončil prvý ročník, btw.

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 30. júna 2010
Ďakujem vám chlapci za všetky informácie

No, zavolal som do školy, aby som vymenil triedu za inú, ale bohužiaľ musím ísť do tej, aby som mohol prejsť k poslednému kurzu 300 úrovne, ktorý mám, ak svojim 400 kurzom úrovne, ktoré mi zostali. Nemôžem to zrušiť, pretože to ma dostane pod status na plný úväzok a potom budem musieť zaplatiť viac $$$.

A čo je horšie, moja ďalšia hodina, ktorú mám tento semester, je „úvod“ do 3D modelovania a zvuku, vďaka ktorému študenti vytvárajú krátky 3D animovaný film úplne od začiatku (to znamená, že vyrábam modely, textúry, animácie atď.), soundtrack, komentáre a zvukové efekty!). Nejaký úvod, že? Lol. (Som veľmi rád, že som sa pred rokom začal učiť Mayu).

Takže som uviaznutý v oboch triedach, pretože sú to v podstate vstupné triedy, aby som sa dostal k ostatným kurzom.

Ó, prajem veľa šťastia! Som si istý, že to budem potrebovať


(Začal som tiež čítať svoju knihu o diskrétnej matematike, vyzerá to dosť náročne. Budem musieť oprášiť niektoré dátové štruktúry, ktoré používam len zriedka, ako aj rekurziu, pretože to je ďalšia vec, ktorú som použil len párkrát ). ALEBO

starý Mac

do
25. októbra 2001
  • 30. júna 2010
Najlepšia hodina matematiky, akú som kedy absolvoval

Ozvem sa vám, aby som vedel, že to bola jedna z ľahších hodín matematiky, ktoré som absolvoval, a jedna z najzaujímavejších. Možno som to mal jednoduchšie, pretože to bolo zaujímavé a mal som veľmi dobrého profesora. Zistil som, že moja séria calc je oveľa ťažšia a menej praktická pre aplikáciu v informatike. M

mdatwood

do
14. apríla 2010
Východné pobrežie, USA
  • 30. júna 2010
oldMac povedal: Ozvem sa, aby som vám dal vedieť, že to bola jedna z ľahších hodín matematiky, ktorú som absolvoval, a jedna z najzaujímavejších. Možno som to mal jednoduchšie, pretože to bolo zaujímavé a mal som veľmi dobrého profesora. Zistil som, že moja séria calc je oveľa ťažšia a menej praktická pre aplikáciu v informatike.

Toto. Môj titul CS vyžadoval 2 semestre diskrétnej matematiky. Pripadali mi zábavné, zaujímavé a nie až také ťažké. Pre mňa boli oveľa lepšie ako kalkul.

Diskrétna matematika je naozaj kombináciou toľkých iných tém, že je ťažké ju zhrnúť do jedného príspevku. Ak chcete vedieť viac, mali by ste začať tu .

lee1210

10. januára 2005
Dallas, TX
  • 30. júna 2010
do starý Mac a mdatwood :
Buď ste múdrejší, alebo váš mozog funguje inak ako môj. Predpokladám, že aj pán profesor s tým mohol mať veľa spoločného, ​​ale moja diskrétna hodina matematiky nám (mne aj mojim spolužiakom) nakopla zadok.

V podstate existoval rebrík predpokladov a každý krok na ceste mal jeden kurz, ktorý mal asi 20-33% neúspešnosť. Raz ste museli opakovať jednu hodinu a potom ste boli mimo programu. Jednou z nich bola diskrétna hodina matematiky. Neviem, či to bolo zámerne, alebo to „odburinenie“ bolo len prirodzeným efektom prísneho programu, ale bol som veľmi rád, že som pri niektorých z tých tried zaškrípal.

-Čítať

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 30. júna 2010
Škola, ktorú mám teraz, robí veci takto, majú veľa vyraďovacích tried.

V skutočnosti som na tretej vysokej škole. South Hills Business School -> Penn State University -> a teraz sa zdá, že DeVry a DeVry majú tie najhoršie najťažšie hodiny zo všetkých troch (ich hodiny fyziky sú smiešne náročné, najťažšie, aké som kedy mal). Napoly sa bojím vidieť, čo táto trieda prinesie.

Počul som obrovské množstvo názorov na diskrétnu matematiku, niektorí ľudia, ktorých poznám, povedali, že to bola najťažšia vec, akú kedy urobili, iní povedali, že je to celkom ľahké.

Pri pohľade na osnovu prejdeme celú 700-stranovú knihu za 8 týždňov a máme veľa programovacích úloh, takže to vyzerá, že to môže byť trochu výzva, lol.

Našťastie tieto úlohy sú len konzolové, nie MFC, takže ich môžem napísať na svojom počítači Mac

NT1440

Prispievateľ
18. máj 2008
  • 30. júna 2010
Vzal som to a nepodarilo sa mu to na prvýkrát. Túto jeseň to znova natáčam, aby som mohol pokračovať v mojom CS programe.

Všetko, čo môžem povedať, je, že aj keď sa to na prvý pohľad zdá ľahké (naozaj to bolo), ŠTUDUJTE SI ZADOK, pretože to bude dosť ťažké.

Tiež nenávidím dôkazy (dôvod, prečo som neuspel, ktorý mi stále nebol vysvetlený, ako to súvisí s CS viac ako so zábavnými vecami, ako sú logické brány). Môže mi niekto povedať, prečo by sa dôkazy stali hlavným zameraním triedy typu CS? M

mdatwood

do
14. apríla 2010
Východné pobrežie, USA
  • 30. júna 2010
lee1210 povedal: to starý Mac a mdatwood :
Buď ste múdrejší, alebo váš mozog funguje inak ako môj. Predpokladám, že aj pán profesor s tým mohol mať veľa spoločného, ​​ale moja diskrétna hodina matematiky nám (mne aj mojim spolužiakom) nakopla zadok.

V podstate existoval rebrík predpokladov a každý krok na ceste mal jeden kurz, ktorý mal asi 20-33% neúspešnosť. Raz ste museli opakovať jednu hodinu a potom ste boli mimo programu. Jednou z nich bola aj trieda diskrétnej matematiky. Neviem, či to bolo zámerne, alebo to „odburinenie“ bolo len prirodzeným efektom prísneho programu, ale bol som veľmi rád, že som pri niektorých z tých tried zaškrípal.

-Čítať

Nemyslím si, že som múdrejší ako ktokoľvek iný. Mal som skvelého učiteľa (rovnakého pre obe triedy) a veľmi sa mi páči diskrétna matematika, takže som sa prirodzene viac učil. Na hodinách matematiky sa mi nedarilo ani zďaleka tak dobre, aj keď by som si prial, aby som ich dnes mohol absolvovať znova, pretože môj celkový záujem o matematiku výrazne vzrástol, odkedy som pred rokmi promoval.

A máš pravdu, môj program mal 2 neúspešné kurzy – diskrétnu matematiku a 1. kurz programovania. Zvládol som jedničky v oboch, pretože ma zaujímali hodiny, v ktorých som chodil na slobodnú umeleckú školu, a pamätám si, že mi vyšli známky a boli to jedničky z môjho hlavného odboru (CS) a céčka zo všetkého ostatného. Dokonca sa mi párkrát podarilo prepadnúť zo španielčiny

NT1440 povedal: Vzal som to a zlyhal na prvýkrát. Túto jeseň to znova natáčam, aby som mohol pokračovať v mojom CS programe.

Všetko, čo môžem povedať, je, že aj keď sa to na prvý pohľad zdá ľahké (naozaj to bolo), ŠTUDUJTE SI ZADOK, pretože to bude dosť ťažké.

Tiež nenávidím dôkazy (dôvod, prečo som neuspel, ktorý mi stále nebol vysvetlený, ako to súvisí s CS viac ako so zábavnými vecami, ako sú logické brány). Môže mi niekto povedať, prečo by sa dôkazy stali hlavným zameraním triedy typu CS?

Pozrite sa na dôkazy ako na cvičenie myslenia. Namiesto toho, aby ste sa snažili zapamätať si dôkazy, uistite sa, že im rozumiete. Dôkazy sú užitočné, pretože vás naučia myslieť logicky (dedukcia, protipríklad, atď...) a systematicky (nenechajte si ujsť kroky, ktoré narušujú vašu logiku). Myslenie týmto spôsobom je okrem iného dôležité, keď je ťažké vystopovať chyby.

Chcete naozaj ťažké? Mal som jedného učiteľa, ktorý od nás očakával, že sa počas testu naučíme ďalší materiál. Prirovnal som to k tomu, že ma naučili násobiť a potom tomu rozumeli dostatočne dobre na to, aby som sa naučil deliť v teste. Jediná hodina, ktorú som kedy absolvoval, mi spôsobila nočné mory

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 30. júna 2010
Doposiaľ sa mi podarilo prejsť všetkými triedami s A. Mali sme „Úvod do počítačového hardvéru“, ktorý bol skôr ako architektúra systému a zaoberal sa logickými hradlami, správou pamäte a množstvom x86 assembleru. To bola prvá hodina „programovania“, ktorú som mal v DeVry. Museli sme napísať kompresiu dát a urobiť nejakú nízkoúrovňovú grafickú prácu. Bol som tak rád, že som sa už dobre orientoval v C a C++, pretože x86 assembler bol úplne iný tvor. Viem, že som bol jedným z mála, ktorý prešiel.

Potom ich hrozná (ako na tvrdej, nie hroznej obsahovej) hodine fyziky. Nemohol som uveriť, aké to bolo šialene ťažké. Dostal som A z fyziky na Penn State a myslel som si, že som dobrý vo fyzike. Aj na hodine fyziky u DeVryho som dostal A, ale omg vážne, materiál bol strašne ťažký a musel som na ňom tvrdo pracovať. Samozrejme, keď sú online, všetko upravujú tak, aby sa to nedalo googliť, a budú dráždiť, že všetko je „otvorené knihy, otvorené poznámky, otvorený internet“. Ak nepoznáš materiál, neprejdeš. Poznám už dvoch ľudí, ktorí neuspeli v škole, pretože si mysleli, že sa nemusia učiť a môžu si vygoogliť odpovede. Keďže som bol rok pred nimi, snažil som sa ich varovať, ale neúspešne. Vždy sa nájdu takí, ktorí si vyberú lenivú cestu.

Každopádne, posledných pár hodín som čítal túto knihu o diskrétnej matematike a musím povedať, že je celkom zaujímavá a vidím, kde by bola celkom použiteľná. (Urobím tiež všetky programovacie cvičenia, aby som sa pokúsil získať náskok) Kurzy začínajú o 5 dní XD M

mdatwood

do
14. apríla 2010
Východné pobrežie, USA
  • 30. júna 2010
Veľa šťastia a udržujte si dobrý prístup!

Milujem školu. Pred 2 rokmi som ukončil štúdium MsCS a opäť mi začína chýbať vyučovanie. Svoju pani som si užila najmä preto, že učitelia sú menej ako učitelia a viac ako rovesníci a hodiny sú sústredenejšie. Uvažoval som o doktorandskom štúdiu, ale v blízkosti nie je škola, ktorá by ponúkala čokoľvek súvisiace s CS a musel by som dať výpoveď a vrátiť sa k ramen rezancom. Ďalšia vec je, že som do značnej miery všeobecný odborník a to sa zvyčajne nezhoduje s doktorátom, kde je často cieľom stať sa odborníkom v jednej veci.

Ak máte ďalšie školské otázky, určite sa pýtajte. Moja každodenná práca ma nevyzýva takmer rovnakým spôsobom.

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 30. júna 2010
RÁD by som išiel na Masters. V skutočnosti to mám v pláne. Hľadal som všetky možné miesta, aby som získal majstra (najmä DigiPen, pretože som tam vždy chcel ísť a plánujem žiť v Redmonde).

Čo je smiešne, je späť na strednej škole, školu som NENÁVIDEL a ani som nechcel ísť na vysokú. Myslel som si, že som zlý v matematike a vo všetkých veciach, ktoré som na strednej škole prepadol (tiež fyzika).

Potom mi to jedného dňa klaplo, v týchto veciach som nebol zlý, len som mal zlých učiteľov. (Naozaj áno, nikdy som nedostal odpovede na svoje otázky na hodine matematiky :/ a to bolo ešte predtým, ako som mal prístup na internet). Potom som si uvedomil, že ktokoľvek sa môže naučiť čokoľvek, je to všetko, ako ste tomu vystavení. Ak štýl výučby jedného človeka nespôsobuje kliknutia, choďte online alebo do kníhkupectva a nájdite si iný štýl.

Potom som začal vysokú školu (jednu z mojich troch) a začal som dostávať samé jedničky vo všetkých triedach vrátane tried, o ktorých som si myslel, že na strednej škole boli ťažké (matematika, fyzika). Uvedomil som si, že hoci škola môže byť dôležitá, samoštúdium je dôležitejšie a je to spôsob, ako zo školy vyťažiť maximum. Myslím, že to je dôvod, prečo som zažiaril do online školy rovnako ako ja, pretože mi to umožnilo neustále sa študovať a naozaj mám pocit, že po prvý raz v živote dostávam svoje peniaze z môjho vzdelania. (Priznám sa, že som bol zo začiatku NAOZAJ skeptický!).

Iste, stále existujú prednášky a interakcie s profesormi (a všetci online profesori na mojej škole sú riadnymi profesormi na rôznych kamenných kampusoch), ale veľa práce zostáva na študentovi, aby ho preskúmal a zistil, a to sa mi páči že. IMO sa naučíte viac, keď budete musieť riešiť problémy sami a byť vynaliezaví, a nie byť kŕmený lyžičkou.

Každopádne dosť mojej tangenty. Chcem magisterské štúdium....(ale najprv musím získať bakalárov...čo bude budúce leto!)

pilotError

12. apríla 2006
Dlhý ostrov
  • 1. júla 2010
chrono1081 povedal: RÁD by som išiel na Masters.

Pokiaľ nebudeš študovať, neobťažoval by som sa. Pre moju kariéru to neurobilo absolútne nič.

Keď sa obzriem späť, šiel by som na MBA v odbore financie alebo medzinárodný obchod. Sú to oveľa užitočnejšie stupne na ceste. S najväčšou pravdepodobnosťou nebudete programovať navždy, titul MBA vás posunie oveľa ďalej v príprave na prácu CIO alebo CTO. Mám kamaráta, ktorý sa stal COO vo veľkej banke, hlavne vďaka jeho MBA.

Realita je taká, že titul MSCS vás nenaučí oveľa viac, ako sa naučíte v skutočnom svete. Ak chcete, pravdepodobne by ste mohli ísť na MBA a absolvovať 1 alebo 2 hodiny CS ako voliteľný.

nofunsir

Pozastavené
30. decembra 2009
Reno
  • 1. júla 2010
Čo JE diskrétna matematika

Diskrétna matematika dáva do definovateľných pojmov všetky tie svojrázne matematické nápady, ktoré poznáte celý život, no nikdy ste pre ne nemali názov ani definovaný proces.

Napríklad dokazovanie vecí. (nie nevyhnutne ako dôkazy v geometrii/algebre)

Ak X implikuje Y a Y implikuje Z, potom musíte dospieť k záveru, že X implikuje Z. Tiež notZ implikuje notX. (Sú tam aj symboly, ktoré sa naučíte... a bude to podstatne komplikovanejšie, ale pochopíte.)

Alebo „koľko spôsobov je možné usporiadať 6 ľudí zo skupiny 10 (6 žien a 4 mužov) do 6 stoličiek, ak na jednom konci radu stoličiek musí byť muž.

Alebo, koľko čísel medzi 1 a 1 000 000 je deliteľných 11?

Alebo veci ako „počítanie do nekonečna“, alias dôkaz indukciou: dokázanie tvrdenia je pravdivé, pretože A) môžete dokázať krok 1 a B) môžete tiež dokázať, že „ak je tvrdenie pravdivé pre krok n, je tiež pravdivé pre krok n+1' --> preto je počiatočná veta dokázaná

Verte či nie, na tieto veci v skutočnosti existujú vzorce.

Moja rada: (Dostal som A, nielen A-)

Pred vyučovaním si prečítajte zhrnutie kapitol. (aby ste sa oboznámili s mätúcimi pojmami)

Prečítajte si a urobte príklady!

Odveďte dobrú prácu na akomkoľvek projekte, ktorý učiteľ zadá. (keďže testy môžu byť zastrašujúce)

Urobte si čas na testoch, toto je jeden z predmetov, kde môže učiteľ klásť naozaj SUCKÉ trikové otázky.

Keď sa zaseknete, vygooglite si HW otázky s úvodzovkami. Väčšina kníh kladie presne tie isté otázky.

Nechajte si knihu.

saltyzoo

4. októbra 2007
  • 1. júla 2010
Pre priemerného človeka s primeranými schopnosťami a talentom na programovanie bude diskrétna matematika jednou z najzábavnejších a najjednoduchších tried, ktoré budete absolvovať, aby ste získali titul. M

mdatwood

do
14. apríla 2010
Východné pobrežie, USA
  • 1. júla 2010
pilotError povedal: Pokiaľ nebudeš študovať, nebudem sa tým obťažovať. Pre moju kariéru to neurobilo absolútne nič.

Keď sa obzriem späť, šiel by som na MBA v odbore financie alebo medzinárodný obchod. Sú to oveľa užitočnejšie stupne na ceste. S najväčšou pravdepodobnosťou nebudete programovať navždy, titul MBA vás posunie oveľa ďalej v príprave na prácu CIO alebo CTO. Mám kamaráta, ktorý sa stal COO vo veľkej banke, hlavne vďaka jeho MBA.

Realita je taká, že titul MSCS vás nenaučí oveľa viac, ako sa naučíte v skutočnom svete. Ak chcete, pravdepodobne by ste mohli ísť na MBA a absolvovať 1 alebo 2 hodiny CS ako voliteľný.

Každý má najazdené kilometre iné, ale ja sa dnes pozerám na MBA ako na tucet. Tiež si neviem predstaviť, že ak nezískate titul MBA na niektorej z veľkých škôl, bude to kľúč k získaniu práce COO vo veľkej banke. Veľké páriky, ktoré osobne poznám vo firmách, majú rôzne stupne od biznisu cez hudbu až po filozofiu až po vôbec nič. Overená schopnosť je dôležitejšia ako čokoľvek iné.

S tým povedané, ako technológ by som nikdy neignoroval pochopenie biznisu (softvér je väčšinou napísaný na riešenie obchodných problémov). Ak by som mal ísť cestou podnikania so školou, vybral by som si niečo ako financie pred všeobecným MBA. V Chicagu je škola, ktorá ponúka program finančného inžinierstva, kde študujete to, čo robí veľa ľudí, ale teraz trochu odbočujem od témy.

Vo všeobecnosti však veľmi zriedkavo znamená získanie akéhokoľvek titulu, možno s výnimkou vášho vysokoškolského štúdia, automaticky prácu alebo viac peňazí. Navyše, čím skôr bol titul ukončený, tým menej na ňom záleží. Moje MsCS pre mňa urobilo to, že som stretol veľa ľudí, s ktorými teraz pracujem na rôznych projektoch, ktoré sa môžu zmeniť na oveľa lepšiu prácu, ako mám teraz. Mnohé z veľkých technologických spoločností, o ktorých denne hovoríme, začali s niekoľkými technikmi na vysokej škole, ktorí dali dokopy nápad.

Skrátka robte to, čo vás baví, robte to dobre, buďte pre to zapálení a veci budú fungovať.

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 2. júla 2010
@pilotError - Myslím, že vzdelanie by ma mohlo baviť. Myslím, že by bola zábava byť učiteľom informatiky na strednej škole alebo tak niečo. Mám priateľov, ktorí sú učitelia a všetci mali bakalársky titul, ale museli ísť získať magistra, aby si udržali prácu. Myslím, že je to nová požiadavka v mojom štáte.

@nofunsir a saltyzoo - Všimol som si v knihe tie hlúpe trikové otázky, už som musel napísať programy, aby som niektoré z nich vyriešil (čo je dobré, pretože je to typ vecí, pre ktoré som nikdy predtým nepísal programy).

Otázky „ako matematicky vyriešiť kartový trik kúzelníkov“ sú pre mňa nálepky, pretože neustále kazím pravidlá lol, ale to sú moje vlastné chyby z nepozornosti. Napriek tomu si myslím, že sa mi bude páčiť táto hodina a vidím, že je veľmi použiteľná, viac ako väčšina ostatných matematiky, ktorú som študoval na informatike.

@mdatwood - Viem, čo myslíš tým, že tituly nezarábajú viac peňazí. Zarábam zhruba trojnásobok toho, čo robia moji priatelia, ktorí majú titul, a nemám žiadny titul, ale mám VEĽA skúseností, oni nie.

Žiaľ, moje skúsenosti sú v oblasti IT, čo sa týka hardvéru ako sú servery, siete atď. Nemám profesionálne skúsenosti s programovaním, iba nadšenec, čo ma desí. Najhoršie je, že poznám školu, do ktorej teraz chodím, ľudia si robia srandu (DeVry), prečo to neviem, pretože z troch vysokých škôl, na ktoré som chodil (vrátane Penn State), je DeVry jediná, kde sa cítim byť zhodnotiť moje peniaze. Možno je to preto, že akceptujú takmer každého lol. Len nechcem, aby zamestnávateľ videl môj životopis a predpokladal, že som bezcenný kvôli škole, ktorú som si vybral: / Odpracoval som si @$$, aby som dostal známky, aké mám.

Aby som bojoval s potenciálne reálnym scenárom, že som súdený na základe mojej školy, pracoval som na portfóliu (Dúfam, že ma budú posudzovať podľa môjho portfólia). Naučil som sa Maya, Logiku (ešte stále trochu nová), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush a vo všetkých som veľmi zbehlý (okrem Logiky, stále sa učím výhody a nevýhody tohto). Mám za sebou niekoľko hotových herných projektov, kde som vytvoril všetko od začiatku. Momentálne sa k týmto projektom vraciam, optimalizujem svoj kód, ktorý som napísal pred chvíľou, a prerábam umelecké diela a hudbu.

Ak ste doteraz neuhádli, snažím sa pracovať v hernom priemysle, do budúceho leta budem vedieť, či som úspešný alebo nie, keďže vtedy skončím XD
Je to pre mňa OBROVSKÝ hazard, keďže opúšťam svoju súčasnú prácu, aby som si splnil sen byť programátorom hier. Postarám sa o to, aby to fungovalo.

Dúfam v prácu programátora, ale vezmem všetko, čo môžem, aby som sa dostal do dverí M

mdatwood

do
14. apríla 2010
Východné pobrežie, USA
  • 2. júla 2010
chrono,

Rozhodne nehovorím, že tituly sú zbytočné, najmä bakalársky titul, pretože mnohé spoločnosti vyžadujú nejaký druh, aby prešli procesom skríningu. Získanie titulu CS tiež pomáha samoukovi naučiť sa veci, o ktorých ani nevedeli, že nevedia.

Moja poznámka sa týkala najmä pokročilých titulov. V tomto bode musíte len chcieť titul pre osobnú spokojnosť a rast, pretože sa zriedka premenia na automatické peniaze alebo prácu.

S portfóliom, ktoré máte, si myslím, že ste už ďaleko vpredu. Problém, na ktorý narazíte, je, že každý chce byť programátorom hier, aby si spoločnosti mohli vyberať a mohli platiť ako svinstvo. Nič moc zábavné. Znie to, že ste veľmi zruční, takže ak to nefunguje, môžete sa vrátiť späť k firemnému programovaniu a ľahko zarobiť peniaze a potom hrať hry pre iPhone. Keď už hovoríme, je to niečo, o čom ste už premýšľali? Robiť vlastnú vec pri vytváraní hier pre iPhone má oveľa väčšiu potenciálnu odmenu ako práca pre hernú spoločnosť.

BTW, vyspovedal som veľa ľudí a veľká väčšina bola hrozná. Môžem si len priať, aby prišiel niekto s portfóliom a vaším postojom

chrono1081

Pôvodný plagát
26. januára 2008
Nublar Island
  • 2. júla 2010
mdatwood povedal: Chrono,

Rozhodne nehovorím, že tituly sú zbytočné, najmä bakalársky titul, pretože mnohé spoločnosti vyžadujú nejaký druh, aby prešli procesom skríningu. Získanie titulu CS tiež pomáha samoukovi naučiť sa veci, o ktorých ani nevedeli, že nevedia.

Vôbec som si nemyslel, že to myslíš. Ospravedlňujem sa, že som si znovu prečítal svoj príspevok a uvedomil som si, že to znie namyslene. To nebol môj zámer

Súhlasím s titulom CS, niekedy by som si želal ísť touto cestou, pretože aj keď robím veľa výskumu, sú veci, o ktorých neviem, že ich nepoznám. iTunes U v tomto smere veľmi pomáha, pretože si vždy načítam CS prednášky a pozerám ich. Mám pocit, že moje základy sú celkom dobre pokryté a že mám dobré všeobecné znalosti z rôznych hlavných oblastí informatiky, ale vždy sa mám stále čo učiť.

Čo sa týka podnikového programovania, tiež som o tom veľa premýšľal. Rád by som pracoval pre herné štúdio, len aby som videl, aké to je v skutočnom svete, ale nanešťastie na väčšine miest sa oplatí a je ťažké sa tam dostať.

Práca v korporátnom prostredí a tvorba hier na druhej strane je pre mňa skutočne príťažlivá, pretože (viem, že to bude znieť sebecky, ale...) mám rád každý aspekt svojej hry pod kontrolou a rád ju vytváram seba. Viem, že to tak v skutočnom svete nefunguje, ale preto mám rád vývoj hier pre nadšencov, pretože vývoj pre fanúšikov zvyčajne takto funguje. Tiež sa mi páči trh s príležitostnými hrami viac ako mainstream, pretože môžete vytvárať, čo chcete, nielen to, čo sa dobre predáva.

Toľko na premýšľanie a už len rok na to! K

Kiko Doran

4. september 2011
  • 4. september 2011
Toto môže pomôcť

V diskrétnej matematike zistíte, že robíte veľa pravdivostných tabuliek. Stiahnite si tento widget:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

a tu je niekoľko pokynov, ktoré vám musí vývojár pomôcť zadávať:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Ušetrilo mi to veľa času pri hľadaní, či sú veci logicky ekvivalentné, tautológie alebo protirečenia atď...

Dúfam, že to pomôže. Keď som bol pred 5 rokmi v Iraku, absolvoval som niekoľko kurzov doktorátu a viem, že občas ma to pri čítaní naozaj nakoplo. Vydržte a nenechajte sa zahltiť diskrétnou matematikou. Nie je to také ťažké, ak relaxujete a tvrdo študujete. Je to veľmi užitočné pri programovaní vo všeobecnosti...

Kiko Doran Posledná úprava: 4. septembra 2011 M

mmendoza27

18. október 2007
  • 7. september 2011
Toto je naozaj zaujímavé vlákno. V skutočnosti som sa len pozeral dopredu na moje budúce hodiny a musím si vziať diskrétnu matematiku, matematické základy a analýzu algoritmov pre moju BS. Tieto spadajú pod matematickú teóriu a môžem tiež absolvovať voliteľné predmety, ktoré sa môžu líšiť v iných matematických predmetoch, ako je lineárna algebra. Uvažujem o tom, že si zoberiem knihu Dátové štruktúry pre Javu a prečítam si ju, aby som sa pripravil na blížiace sa hodiny. Rozhodne sa vám vlákno páčilo a užite si, že vidím iných ľudí takých nadšených ako ja z programovania. M

mydogisbox

16. januára 2011
  • 7. september 2011
NT1440 povedal: Môže mi niekto povedať, prečo by sa dôkazy stali hlavným zameraním triedy typu CS?

Vlastne by som to povedal opačne: Prečo by ste mali hodiny CS, kde dôkazy nie sú hlavným zameraním? Aby ste pochopili, prečo sa musíte pozrieť na to, čo je informatika. Aby som nebol príliš pedantský, ale informatika je veda. Zo záznamu o vede na wikipedii:

Veda (z latinčiny: scientia znamená „vedomosť“) je systematický podnik, ktorý buduje a organizuje poznatky vo forme testovateľných vysvetlení a predpovedí o vesmíre.​
Informatika je teda v podstate systematické štúdium počítačov a vypočítateľnosti. To, že väčšina ľudí získa tituly CS, aby sa dostali na programátorské (čítaj inžinierske) pozície, je podľa mňa v prvom rade odrazom dvoch vecí.

Po prvé, informatika ako disciplína nie je zvlášť praktická. Iné oblasti (ako napríklad matematika alebo tvrdé vedy) majú tendenciu byť financované priemyslom spôsobom, akým informatika z rôznych dôvodov nie je. Výsledkom je, že informatika závisí od programátorov, aby zvýšili počet udelených titulov (hoci sa to mení vytvorením titulov softvérového inžinierstva na niektorých školách).

Po druhé, štúdium počítačov/vypočítateľnosti si vyžaduje odbornosť v programovaní a naopak, dobre sa orientovať v tom, čo je vyčísliteľné, je cennou črtou vývojára softvéru.

Takže sa pýtate, prečo sa kurzy informatiky zameriavajú na dôkazy, a ako odpoveď sa pýtam, prečo by sa akýkoľvek kurz CS nezameriaval na dôkazy. Posledná úprava: 7. septembra 2011 S

Sander

do
24. apríla 2008
  • 8. september 2011
chrono1081 povedal: Práca v korporátnom prostredí a tvorba hier je pre mňa skutočne príťažlivá, pretože (viem, že to bude znieť sebecky, ale...) mám rád každý aspekt svojej hry pod kontrolou a rád tvorím to všetko sám. Viem, že to tak v skutočnom svete nefunguje, ale preto mám rád vývoj hier pre nadšencov, pretože vývoj pre fanúšikov zvyčajne takto funguje.

Ak by som mal dostať tvoj životopis na môj stôl a prečítal by som si toto vlákno, ktoré som si trochu googlil ako prípravu na tvoj pohovor, vedel by som, akým smerom budem pohovor viesť.

Vyzeráte ako veľmi talentovaný a pracovitý univerzál. Radi preberáte kontrolu a zodpovednosť a doťahujete veci do konca. To je dobré, najmä preto, že tu v Holandsku nie je nezvyčajné, že vám hneď od začiatku ponúknu neobmedzenú zmluvu (t. j. nie dočasný alebo „skúšobný“ kontrakt). To znamená, že si musím dávať pozor, aby som si nenajal „poníkov na jeden trik“, pokiaľ by sme tam neboli povedať potreba určitej špecializácie. Takže táto časť je pokrytá.

Snažíme sa však vyradiť aj 'primadony'. Uistil by som sa, že vám predložím niekoľko situačných otázok o tom, že musíte delegovať prácu na iných a ako by ste to riešili. Niekto, kto vie všetko lepšie ako ktokoľvek iný, je milý a všetko, ale my robiť mať viac práce, ako dokážeš sám zvládnuť. Ako dobre sa vám hrá s ostatnými? Môžete veci nechať tak? Zaznamenať A- v konečnom projekte, pretože ste svoju časť urobili s výsledkom A a druhú polovicu ste prenechali menej talentovanému chlapovi, ktorý dostal B, je stále lepšie ako bodovať C z celkového počtu, pretože ste dokončili svojich 150 % práce. s Áčkom, ale posledných 50 % sa nikdy nesplnilo...

Len námet na zamyslenie.