Fóra

Potrebujete si kúpiť starší Mac pre aplikácie Adobe CS4 atď.

TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 4. decembra 2020
Ahoj,

Pred niekoľkými mesiacmi som zrušil svoje predplatné Adobe CC a plánoval som namiesto toho (nejako) používať svoje staršie aplikácie CS4.

Neúspešne som sa pokúsil vyčistiť svoj hlavný počítač, MacBook Pro (15-palcový, polovica roku 2010, Yosemite 10.10.5), od všetkých aplikácií Adobe CC a iných aplikácií pomocou aplikácie Adobe Cleaner. /Uninstaller, aby som mohol nainštalovať svoje staršie aplikácie CS4 (vyskúšal som inštaláciu z CD aj digitálneho sťahovania). Predtým boli nainštalované na tomto MacBooku, ale myslím si, že inštalácia Adobe CC ich vymazala, ako si pamätám.

Bolo to úplne zakázané a podpora vôbec nepomohla. Len sa zastavil uprostred cesty a stále sa zastaví počas odinštalovania atď.: „chyba inštalácie“. Takže môj MacBook je hendikepovaný tým, že sú na ňom zostatkové Adobe dáta, zásuvné moduly atď. alebo čokoľvek iné, takže naň nemôžem nainštalovať a používať svoj CS4. Mám konšpiračné tušenie, že Adobe vyradilo moje staršie CS aplikácie po tom, čo som si stiahol Adobe CC do svojho MacBooku Pro. Kto vie.

Odvtedy používam druhý počítač G4, na ktorom už boli moje aplikácie CS4, ale dnes zomrel. Možno kvôli výpadku prúdu v mojom dome; vôbec sa nezapne. Tento starší, výrazne pomalší desktop G4 nebol vysnívaný stroj, ale nakoniec som na ňom mohol pracovať vo Photoshope, InDesigne/Illustratore.

Potrebujem si kúpiť staršiu verziu Macu – stolného počítača alebo notebooku – s OS, aby som na nej mohol používať aplikácie CS 4. Sú na CD, takže nový počítač musí mať CD mechaniku a Mac, aby ho mohol používať. Potrebujem veľa pamäte (na Photoshop, zobrazovanie atď.).

1. Je možné vybrať pevný disk z môjho mŕtveho G4 a presadiť ho do iného Macu, ktorý by ste mohli mať a ktorý by vám vyhovoval? Nie som technický typ, ale pravdepodobne dokážem urobiť jednoduché opravy alebo výmenu dielov v počítači Mac.

2. Ak transplantácia nie je možná, aké špecifikácie navrhujete pre použitý Mac a akú verziu OS? Počul som takmer všetko, kým El Capitan nebude fungovať, ale nie som si istý, ktorý starší Mac a ktorá verzia OS bude najlepšie fungovať s CS4.

3. Koľko RAM by som mal mať minimálne na Photoshop atď. a je ešte veľa starších Macov, ktoré majú CD mechaniku? Môj MacBook je bohužiaľ obmedzený na 8 GB pamäte RAM. Bolo by pekné mať možnosť nainštalovať CS4 pomocou inštalácie z CD aj digitálneho sťahovania.

4. Máte nejaké odporúčania dodávateľa? Som v Bostone a potreboval by som, aby mi to doručili.

5. V tomto bode som nad G4. Je to horúce a je to veľmi staré. Ako môžem zničiť pevný disk (kvôli ochrane súkromia), ktorý nepotrebujem, a eticky/zodpovedne ho zahodiť do životného prostredia? Určite si to viem vygoogliť aj ja.

Ďakujem chlapci!

Fishrrman

20. február 2009


  • 5. decembra 2020
Akú verziu OS potrebujete na spustenie?
To určuje, ktorý bude „najnovší“ Mac, ktorý si kúpite...
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 5. decembra 2020
Fishrrman povedal: Akú verziu OS potrebujete spustiť?
To určuje, ktorý bude „najnovší“ Mac, ktorý si kúpite... Kliknutím rozbalíte...
Potrebujem, aby bol operačný systém v Macu (desktop je v poriadku), ktorý je výkonný na prácu vo Photoshope a Lightroom (6) a je kompatibilný s aplikáciami Adobe CS4 a pokiaľ možno má CD mechaniku. Žiadam tu o všetky rady a návrhy od každého, kto má takéto skúsenosti s CS4 a OS. Z môjho výskumu nie je úplne jasné, ktorý OS je kompatibilný s CS4, ale zdá sa, že El Capitan je dobrý zápas: https://roaringapps.com/app/adobe-cs4 Posledná úprava: 5. decembra 2020 TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 5. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Ahoj,

Pred niekoľkými mesiacmi som zrušil svoje predplatné Adobe CC a plánoval som namiesto toho (nejako) používať svoje staršie aplikácie CS4.

Neúspešne som sa pokúsil vyčistiť svoj hlavný počítač, MacBook Pro (15-palcový, polovica roku 2010, Yosemite 10.10.5), od všetkých aplikácií Adobe CC a iných aplikácií pomocou aplikácie Adobe Cleaner. /Uninstaller, aby som mohol nainštalovať svoje staršie aplikácie CS4 (vyskúšal som inštaláciu z CD aj digitálneho sťahovania). Predtým boli nainštalované na tomto MacBooku, ale myslím si, že inštalácia Adobe CC ich vymazala, ako si pamätám.

Bolo to úplne zakázané a podpora vôbec nepomohla. Len sa zastavil uprostred cesty a stále sa zastaví počas odinštalovania atď.: „chyba inštalácie“. Takže môj MacBook je hendikepovaný tým, že sú na ňom zostatkové Adobe dáta, zásuvné moduly atď. alebo čokoľvek iné, takže naň nemôžem nainštalovať a používať svoj CS4. Mám konšpiračné tušenie, že Adobe vyradilo moje staršie CS aplikácie po tom, čo som si stiahol Adobe CC do svojho MacBooku Pro. Kto vie.

Odvtedy používam druhý počítač G4, na ktorom už boli moje aplikácie CS4, ale dnes zomrel. Možno kvôli výpadku prúdu v mojom dome; vôbec sa nezapne. Tento starší, výrazne pomalší desktop G4 nebol vysnívaný stroj, ale nakoniec som na ňom mohol pracovať vo Photoshope, InDesigne/Illustratore.

Potrebujem si kúpiť staršiu verziu Macu – stolného počítača alebo notebooku – s OS, aby som na nej mohol používať aplikácie CS 4. Sú na CD, takže nový počítač musí mať CD mechaniku a Mac, aby ho mohol používať. Potrebujem veľa pamäte (na Photoshop, zobrazovanie atď.).

1. Je možné vybrať pevný disk z môjho mŕtveho G4 a presadiť ho do iného Macu, ktorý by ste mohli mať a ktorý by vám vyhovoval? Nie som technický typ, ale pravdepodobne dokážem urobiť jednoduché opravy alebo výmenu dielov v počítači Mac.

2. Ak transplantácia nie je možná, aké špecifikácie navrhujete pre použitý Mac a akú verziu OS? Počul som takmer všetko, kým El Capitan nebude fungovať, ale nie som si istý, ktorý starší Mac a ktorá verzia OS bude najlepšie fungovať s CS4.

3. Koľko RAM by som mal mať minimálne na Photoshop atď. a je ešte veľa starších Macov, ktoré majú CD mechaniku? Môj MacBook je bohužiaľ obmedzený na 8 GB pamäte RAM. Bolo by pekné mať možnosť nainštalovať CS4 pomocou inštalácie z CD aj digitálneho sťahovania.

4. Máte nejaké odporúčania dodávateľa? Som v Bostone a potreboval by som, aby mi to doručili.

5. V tomto bode som nad G4. Je to horúce a je to veľmi staré. Ako môžem zničiť pevný disk (kvôli ochrane súkromia), ktorý nepotrebujem, a eticky/zodpovedne ho zahodiť do životného prostredia? Určite si to viem vygoogliť aj ja.

Ďakujem chlapci! Kliknutím rozbalíte...
Je možné, aby som si nainštaloval staršiu verziu OS na HDD a pracoval z nej na mojom hlavnom pracovnom počítači (MacBook Pro 15-palcový, polovica roku 2010, ktorý má Yosemite 10.10.5), aby som mohol prejsť medzi iným OS, ako je El Capitan a Yosemite? Váham, či upgradovať alebo vrátiť sa späť na OS na mojom MacBooku, pretože na ňom mám softvér, ktorý teraz funguje (t. j. Lightroom 6), ktorý potrebujem. G

gilby101

Prispievateľ
17. apríla 2010
Tasmánia
  • 5. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Je možné, aby som si nainštaloval staršiu verziu OS na pevný disk a pracoval z neho na svojom hlavnom pracovnom počítači (15-palcový MacBook Pro, polovica roku 2010, ktorý má Yosemite 10.10.5), aby som schopný prepínať medzi iným operačným systémom, ako je El Capitan a Yosemite? Kliknutím rozbalíte...
Áno, môžete to urobiť. Jediným obmedzením je, že nemôžete spustiť macOS, ktorý je starší ako pri prvom vydaní konkrétneho modelu Mac alebo novší ako podpora Apple. Vo vašom prípade je najstarší 10.6.3 a najnovší je 10.13.6

Ako ste už zistili, CS4 je presvedčený, že spolupracuje s Yosemitmi – tak sa toho držte, ak sa vám to páči. A hlavný OS môžete aktualizovať na macOS 10.13.6 (High Sierra).

Zbaviť sa kúskov, ktoré zostali po inštalácii CC, je únavná práca. Takmer jednoduchšie vymazať disk, preinštalovať macOS a aplikácie a potom obnoviť dáta zo zálohy. Posledná úprava: 5. decembra 2020
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac

Fishrrman

20. február 2009
  • 6. decembra 2020
OP napísal:
'...je kompatibilný s aplikáciami Adobe CS4 a pokiaľ možno má CD mechaniku.'

Uvedomte si, že novší Mac (schopný spustiť El Cap) nebude mať vstavanú CD mechaniku.
Stačí si kúpiť USB externú napaľovačku DVD/CD – sú lacné.

Podľa everymac.com je najnovší iMac, ktorý stále dokáže spustiť El Cap, verzia z konca roka 2015.

MacBooky Pro z roku 2015 budú stále spúšťať El Cap (mám jeden, stále beží El Cap).

El Cap NEMÔŽETE spustiť na ničom „novšom“ ako sú tieto.
El Cap MÔŽETE spustiť pomocou „virtuálneho stroja“ na novších počítačoch Mac (pomocou VMWare Fusion alebo Parallels).

Predpoveď:
V určitom bode narazíte na prekážku a nebudete mať inú možnosť, ako aktualizovať svoj softvér...
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac

iluvmacs99

9. apríla 2019
  • 6. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Potrebujem, aby bol OS v počítači Mac (desktop je v poriadku), ktorý je výkonný na prácu vo Photoshope a Lightroom (6) a je kompatibilný s aplikáciami Adobe CS4 a pokiaľ možno má jednotku CD. Žiadam tu o všetky rady a návrhy od každého, kto má takéto skúsenosti s CS4 a OS. Z môjho výskumu nie je úplne jasné, ktorý OS je kompatibilný s CS4, ale zdá sa, že El Capitan je dobrý zápas: https://roaringapps.com/app/adobe-cs4 Kliknutím rozbalíte...

Používam Mac Mini 2011 a CS5 (predtým 4, ale použil som lacný upgrade) a súhlasím s tým, že El-Capitan je najlepší OS pre CS4 aj CS5. Hoci som odvtedy upgradoval na Sierru pre Mini 2011 a funguje dobre až po Sierru s CS5. Neodporúčam Sierru, ak používate CS4. Napriek tomu 2011 používa procesor Core i5, ktorý je lepší ako Core 2 Duo, a má integrovaný GPU, ktorý Photoshop používa na urýchľovanie grafiky. Nie je to veľké zrýchlenie, ale určite oveľa rýchlejšie ako práca na mojom notebooku PowerBook G4 1,67 GHz, na ktorom mám aj Photoshop. To bol dôvod, prečo som si tieto 2 stroje nechal pri sebe, pretože som nechcel platiť predplatné CC dopredu, keďže som už čiastočne odišiel zo svojej profesionálnej grafickej a fotografickej kariéry, ale potrebujem záložný stroj, ak by jeden nakopal. To je dôvod, prečo mám Mini a G4 Powerbook so systémom CS4 a CS5 pre Mini. G4 je na Leopardovi.

Získajte čisto nainštalovaný Mini, buď z roku 2011 alebo 2012, a potom si zaobstarajte externú jednotku USB DVD, ktorá je v súčasnosti skutočne lacná a môžete ju nainštalovať. Alebo môžete pripojiť Macbook k Mini a použiť internú CD mechaniku Macbooku na zdieľanie s Mini a nainštalovať softvér týmto spôsobom, ak si nechcete kupovať externé DVD.

Dúfam, že to pomôže. Opýtajte sa ma viac, ak potrebujete ďalšie vysvetlenie..
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 6. decembra 2020
iluvmacs99 povedal: Používam Mac Mini 2011 a CS5 (predtým 4, ale použil som lacný upgrade) a súhlasím s tým, že El-Capitan je najlepší OS pre CS4 aj CS5. Hoci som odvtedy upgradoval na Sierru pre Mini 2011 a funguje dobre až po Sierru s CS5. Neodporúčam Sierru, ak používate CS4. Napriek tomu 2011 používa procesor Core i5, ktorý je lepší ako Core 2 Duo, a má integrovaný GPU, ktorý Photoshop používa na urýchľovanie grafiky. Nie je to veľké zrýchlenie, ale určite oveľa rýchlejšie ako práca na mojom notebooku PowerBook G4 1,67 GHz, na ktorom mám aj Photoshop. To bol dôvod, prečo som si tieto 2 stroje nechal pri sebe, pretože som nechcel platiť predplatné CC dopredu, keďže som už čiastočne odišiel zo svojej profesionálnej grafickej a fotografickej kariéry, ale potrebujem záložný stroj, ak by jeden nakopal. To je dôvod, prečo mám Mini a G4 Powerbook so systémom CS4 a CS5 pre Mini. G4 je na Leopardovi.

Získajte čisto nainštalovaný Mini, buď z roku 2011 alebo 2012, a potom si zaobstarajte externú jednotku USB DVD, ktorá je v súčasnosti skutočne lacná a môžete ju nainštalovať. Alebo môžete pripojiť Macbook k Mini a použiť internú CD mechaniku Macbooku na zdieľanie s Mini a nainštalovať softvér týmto spôsobom, ak si nechcete kupovať externé DVD.

Dúfam, že to pomôže. Opýtajte sa ma viac, ak potrebujete ďalšie vysvetlenie.. Kliknutím rozbalíte...
Veľmi nápomocný! Ďakujem za všetky podrobnosti. Veľmi to pomáha. Preskúma túto možnosť. Rád by som zlúčil všetku svoju prácu do jedného počítača. Spustenie G4 bola bolesť a tiež by sa dosť zahriala/zahriala. Nemôžem sa dočkať, až ho „vyhodíme“ alebo ho snáď recyklujeme! Som umelec a fotograf na voľnej nohe a chcem sa viac zamerať na Lightroom/fotografiu, ale na svoju prácu pre klientov dizajnu potrebujem iné aplikácie Adobe. TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 6. decembra 2020
Fishrrman povedal: OP napísal:
'...je kompatibilný s aplikáciami Adobe CS4 a pokiaľ možno má CD mechaniku.'

Uvedomte si, že novší Mac (schopný spustiť El Cap) nebude mať vstavanú CD mechaniku.
Stačí si kúpiť USB externú napaľovačku DVD/CD – sú lacné.

Podľa everymac.com je najnovší iMac, ktorý stále dokáže spustiť El Cap, verzia z konca roka 2015.

MacBooky Pro z roku 2015 budú stále spúšťať El Cap (mám jeden, stále beží El Cap).

El Cap NEMÔŽETE spustiť na ničom „novšom“ ako sú tieto.
El Cap MÔŽETE spustiť pomocou „virtuálneho stroja“ na novších počítačoch Mac (pomocou VMWare Fusion alebo Parallels).

Predpoveď:
V určitom bode narazíte na prekážku a nebudete mať inú možnosť, ako aktualizovať svoj softvér... Kliknutím rozbalíte...
Vďaka! Veľmi si vážim vašu spätnú väzbu. Spustenie samostatného OS na samostatnom HDD alebo virtuálnom stroji znie trochu komplikovane/komplexne, ale možno sa mi to podarí. Myslím, že čistá inštalácia, ktorú gilby1010 popisuje v komentároch, znie ideálne, ak to dokážem. Co si myslis? TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 6. decembra 2020
gilby101 povedal: Áno, môžete to urobiť. Jediným obmedzením je, že nemôžete spustiť macOS, ktorý je starší ako pri prvom vydaní konkrétneho modelu Mac alebo novší ako podpora Apple. Vo vašom prípade je najstarší 10.6.3 a najnovší je 10.13.6

Ako ste už zistili, CS4 je presvedčený, že spolupracuje s Yosemitmi – tak sa toho držte, ak sa vám to páči. A hlavný OS môžete aktualizovať na macOS 10.13.6 (High Sierra).

Zbaviť sa kúskov, ktoré zostali po inštalácii CC, je únavná práca. Takmer jednoduchšie vymazať disk, preinštalovať macOS a aplikácie a potom obnoviť dáta zo zálohy. Kliknutím rozbalíte...
Váš posledný návrh na čistú inštaláciu je ako zjavenie. Dúfam, že sa mi podarí skonsolidovať všetku moju prácu na 1 počítači.

Som trochu nervózny z vymazania/preinštalovania, keďže o tom dosť neviem a ešte som to nemusel urobiť. Sú s tým nejaké riziká? mas na to nejake odkazy? Samozrejme, že môžem googliť a pozrieť sa aj na stránku Apple. Len som zvedavý. Všetky alebo väčšina (budem musieť skontrolovať) mojich údajov je zálohovaná na môj prenosný HD cez Time Machine.

V mojom pôvodnom príspevku som myslel môj 2TB prenosný pevný disk SP, nie „HDD“. Zaujímalo by ma, či môžem spustiť starší OS z prenosného pevného disku.

Ďakujem za tieto skvelé návrhy, ktoré dúfam, že dokážem zrealizovať.

MacCheetah3

14. novembra 2003
Stredná MN
  • 6. decembra 2020
Pokúsim sa overiť vašu situáciu...
AdobeMacCompatibility povedal: Neúspešne som sa pokúsil vyčistiť svoj hlavný počítač, MacBook Pro (15-palcový, polovica roku 2010, Yosemite 10.10.5), od všetkých aplikácií Adobe CC a iných aplikácií, ktoré som telefonoval s podporou Adobe. Adobe Cleaner/Uninstaller, aby som si mohol nainštalovať svoje staršie aplikácie CS4 (vyskúšal som inštaláciu z CD aj digitálneho sťahovania). Predtým boli nainštalované na tomto MacBooku, ale myslím si, že inštalácia Adobe CC ich vymazala, ako si pamätám.

Bolo to úplne zakázané a podpora vôbec nepomohla. Len sa zastavil uprostred cesty a stále sa zastaví počas odinštalovania atď.: „chyba inštalácie“. Takže môj MacBook je hendikepovaný tým, že sú na ňom zostatkové Adobe dáta, zásuvné moduly atď. alebo čokoľvek iné, takže naň nemôžem nainštalovať a používať svoj CS4. Mám konšpiračné tušenie, že Adobe vyradilo moje staršie CS aplikácie po tom, čo som si stiahol Adobe CC do svojho MacBooku Pro. Kto vie. Kliknutím rozbalíte...
Je smutné, že odinštalačný program softvéru macOS bol pre mnohé aplikácie známym odpadom – pravdepodobne preto, že vo všeobecnosti bolo zdanlivo v poriadku byť lenivý a jednoducho odstrániť aplikáciu z priečinka Aplikácie.

Vďaka tomu by sme sa vám mohli pokúsiť pomôcť ďalej vyčistiť váš OS, ale to by mohlo byť veľmi únavne zbytočné. Uvažovali ste však o zabezpečení aktuálnych záloh a preinštalovaní macOS a aplikácií – teda nových inštalácií – na vašom MBP 2010? Teoreticky by inštalácia CS4 atď. mala fungovať, pokiaľ neobnovíte podporu aplikácií, súbory preferencií atď. Inými slovami, jednoducho zálohujte a preneste dokumenty, súbory na ploche, hudbu, fotografie atď.

Alebo... Chystáte sa využiť túto situáciu na mierny upgrade Macu?
AdobeMacCompatibility povedal: Potrebujem si kúpiť staršiu verziu Macu – desktop alebo laptop – s OS, aby som mohol používať aplikácie CS 4. Sú na CD, takže nový počítač musí mať CD mechaniku a Mac, aby ho mohol používať. Potrebujem veľa pamäte (na Photoshop, zobrazovanie atď.).

1. Je možné vybrať pevný disk z môjho mŕtveho G4 a presadiť ho do iného Macu, ktorý by ste mohli mať a ktorý by vám vyhovoval? Nie som technický typ, ale pravdepodobne dokážem urobiť jednoduché opravy alebo výmenu dielov v počítači Mac.

2. Ak transplantácia nie je možná, aké špecifikácie navrhujete pre použitý Mac a akú verziu OS? Počul som takmer všetko, kým El Capitan nebude fungovať, ale nie som si istý, ktorý starší Mac a ktorá verzia OS bude najlepšie fungovať s CS4.

3. Koľko RAM by som mal mať minimálne na Photoshop atď. a je ešte veľa starších Macov, ktoré majú CD mechaniku? Môj MacBook je bohužiaľ obmedzený na 8 GB pamäte RAM. Bolo by pekné mať možnosť nainštalovať CS4 pomocou inštalácie z CD aj digitálneho sťahovania.

4. Máte nejaké odporúčania dodávateľa? Som v Bostone a potreboval by som, aby mi to doručili.

5. V tomto bode som nad G4. Je to horúce a je to veľmi staré. Ako môžem zničiť pevný disk (kvôli ochrane súkromia), ktorý nepotrebujem, a eticky/zodpovedne ho zahodiť do životného prostredia? Určite si to viem vygoogliť aj ja. Kliknutím rozbalíte...
AdobeMacCompatibility povedal: VEĽMI užitočné! Ďakujem za všetky podrobnosti. Veľmi to pomáha. Preskúma túto možnosť. Rád by som zlúčil všetku svoju prácu do jedného počítača. Spustenie G4 bola bolesť a tiež by sa dosť zahriala/zahriala. Nemôžem sa dočkať, až ho „vyhodíme“ alebo ho snáď recyklujeme! Som umelec a fotograf na voľnej nohe a chcem sa viac zamerať na Lightroom/fotografiu, ale na svoju prácu pre klientov dizajnu potrebujem iné aplikácie Adobe. Kliknutím rozbalíte...
Ak sa prikláňate k návrhu @iluvmacs99, plánujem predať svoj Mac mini z roku 2012 – špecifikácie v podpise – a nahradiť ho systémom M1. Myslel som, že to odložím na budúcu jar/leto, pretože vtedy očakávam, že budem skutočne potrebovať zvýšenie výkonu navyše. Ak však máte skutočný záujem, pravdepodobne by som to mohol nechať ísť skôr za rozumnú cenu - aj keď si nie som istý, aká je aktuálna sadzba. Tiež mám a USB LG DVD - / + RW disk, ktorý nemal žiadne problémy s kompatibilitou s OS alebo softvérom Apple. Používam Catalina, ale pôvodný macOS bol 10.8 Mountain Lion. Apple zrejme poskytuje inštalátory pre starší macOS , takže by to nemal byť problém. V žiadnom prípade nejde o nátlakový predaj. Myslel som, že by som spomenul s návrhom Mac mini 2011/2012.
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 6. decembra 2020
MacCheetah3 povedal: Dovoľte mi overiť vašu situáciu...

Je smutné, že odinštalačný program softvéru macOS bol pre mnohé aplikácie známym odpadom – pravdepodobne preto, že vo všeobecnosti bolo zdanlivo v poriadku byť lenivý a jednoducho odstrániť aplikáciu z priečinka Aplikácie.

Vďaka tomu by sme sa vám mohli pokúsiť pomôcť ďalej vyčistiť váš OS, ale to by mohlo byť veľmi únavne zbytočné. Uvažovali ste však o zabezpečení aktuálnych záloh a preinštalovaní macOS a aplikácií – teda nových inštalácií – na vašom MBP 2010? Teoreticky by inštalácia CS4 atď. mala fungovať, pokiaľ neobnovíte podporu aplikácií, súbory preferencií atď. Inými slovami, jednoducho zálohujte a preneste dokumenty, súbory na ploche, hudbu, fotografie atď.

Alebo... Chystáte sa využiť túto situáciu na mierny upgrade Macu?


Ak sa prikláňate k návrhu @iluvmacs99, plánujem predať svoj Mac mini z roku 2012 – špecifikácie v podpise – a nahradiť ho systémom M1. Myslel som, že to odložím na budúcu jar/leto, pretože vtedy očakávam, že budem skutočne potrebovať zvýšenie výkonu navyše. Ak však máte skutočný záujem, pravdepodobne by som to mohol nechať ísť skôr za rozumnú cenu - aj keď si nie som istý, aká je aktuálna sadzba. Tiež mám a USB LG DVD - / + RW disk, ktorý nemal žiadne problémy s kompatibilitou s OS alebo softvérom Apple. Používam Catalina, ale pôvodný macOS bol 10.8 Mountain Lion. Apple zrejme poskytuje inštalátory pre starší macOS , takže by to nemal byť problém. V žiadnom prípade nejde o nátlakový predaj. Myslel som, že by som spomenul s návrhom Mac mini 2011/2012. Kliknutím rozbalíte...
Ďakujem za spätnú väzbu. Celkom si to vážim. Toto všetko skontrolujem a čo najskôr sa vám ozvem. Odinštalačný program softvéru, ktorý som skúšal, bol Adobe Cleaner, nie Mac OS, ak na tom záleží.

Ak dostanem ďalší počítač, musí byť kompatibilný s CS4 a ideálne by bolo, keby spĺňal tieto systémové požiadavky Lightroom 6: https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html Vyzerá to, že Minis nemá CD mechaniku, ale používateľ vyššie ilovemacs99 spomína externú DVD mechaniku.

V ideálnom prípade by som chcel všetko zjednotiť na 1 počítači a momentálne mám na prácu 2 obrazovky, čo je ideálne: MacBook a displej LG. O koľko výkonnejší je váš Mini v porovnaní s mojím MacBookom Pro (15-palcový, polovica roku 2010, Yosemite 10.10.5)? Ten môj momentálne ukladá len 8GB RAM; tvoj ma 16GB, vidim? Ste spokojní so svojím 27' displejom Samsung? Ak v určitom okamihu upgradujem displej, musí byť veľký a skvelý na prácu s fotografiami, detailmi, farbami atď.

MacCheetah3

14. novembra 2003
Stredná MN
  • 6. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Ak dostanem ďalší počítač, musí byť kompatibilný s CS4 a ideálne by bolo, keby spĺňal tieto systémové požiadavky Lightroom 6: https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html Kliknutím rozbalíte...
2012 mini spĺňa požiadavky Lightroom, vrátane „požiadaviek na zrýchlenie grafického procesora“.
AdobeMacCompatibility povedal: Vyzerá to, že Minis nemá CD mechaniku, ale používateľ vyššie ilovemacs99 spomína externú DVD mechaniku. Kliknutím rozbalíte...
Áno, o niečo novší model ako ten, ktorý mám, stojí na Amazone asi 30 dolárov. Predpokladám, že všetci sú v tom štadióne.
AdobeMacCompatibility povedal: O koľko výkonnejší je váš Mini v porovnaní s mojím MacBookom Pro (15-palcový, polovica roku 2010, Yosemite 10.10.5)? Ten môj momentálne ukladá len 8GB RAM; tvoj ma 16GB, Kliknutím rozbalíte...
In základné benchmarkové testy , zdá sa, že je o 25 – 30 % rýchlejší. Avšak spolu s maximalizáciou pamäte (na 16 GB) som pridal aj a 480 GB SSD ísť spolu s pôvodným 500 GB HDD. Úprimne povedané, nemám žiadne sťažnosti týkajúce sa výkonu, s výnimkou najnovších verzií Xcode, tie boli pomalé - hlavne preto by som upgradoval na systém M1. Nerobím veľa úprav obrázkov, ale to, čo som urobil, nezaznamenalo žiadne výrazné oneskorenie v Affinity Photo - predtým som používal Photoshop Elements 6 (myslím), ale bol len 32-bitový, a preto nie je kompatibilný. so systémom macOS Catalina. Určite som nemal v úmysle zaplatiť predplatné spoločnosti Adobe.
AdobeMacCompatibility povedal: Ste spokojní so svojím 27' displejom Samsung? Ak v určitom okamihu upgradujem displej, musí byť veľký a skvelý na prácu s fotografiami, detailmi, farbami atď. Kliknutím rozbalíte...
som s tým spokojný. Je (FHD/1080p) taký ostrý ako 4K alebo 5K displej? Pravdepodobne nie – navyše tento Mac mini aj tak nedokáže presadiť 4K. Monitor má podľa mňa dobrú ostrosť a povedal by som, že veľmi dobré farby, hlavne za tú cenu ( 160 dolárov vo Walmarte ). TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 10. decembra 2020
MacCheetah3 povedal: Dovoľte mi overiť vašu situáciu...

Je smutné, že odinštalačný program softvéru macOS bol pre mnohé aplikácie známym odpadom – pravdepodobne preto, že vo všeobecnosti bolo zdanlivo v poriadku byť lenivý a jednoducho odstrániť aplikáciu z priečinka Aplikácie.

Vďaka tomu by sme sa vám mohli pokúsiť pomôcť ďalej vyčistiť váš OS, ale to by mohlo byť veľmi únavne zbytočné. Uvažovali ste však o zabezpečení aktuálnych záloh a preinštalovaní macOS a aplikácií – teda nových inštalácií – na vašom MBP 2010? Teoreticky by inštalácia CS4 atď. mala fungovať, pokiaľ neobnovíte podporu aplikácií, súbory preferencií atď. Inými slovami, jednoducho zálohujte a preneste dokumenty, súbory na ploche, hudbu, fotografie atď.

Alebo... Chystáte sa využiť túto situáciu na mierny upgrade Macu?


Ak sa prikláňate k návrhu @iluvmacs99, plánujem predať svoj Mac mini z roku 2012 – špecifikácie v podpise – a nahradiť ho systémom M1. Myslel som, že to odložím na budúcu jar/leto, pretože vtedy očakávam, že budem skutočne potrebovať zvýšenie výkonu navyše. Ak však máte skutočný záujem, pravdepodobne by som to mohol nechať ísť skôr za rozumnú cenu - aj keď si nie som istý, aká je aktuálna sadzba. Tiež mám a USB LG DVD - / + RW disk, ktorý nemal žiadne problémy s kompatibilitou s OS alebo softvérom Apple. Používam Catalina, ale pôvodný macOS bol 10.8 Mountain Lion. Apple zrejme poskytuje inštalátory pre starší macOS , takže by to nemal byť problém. V žiadnom prípade nejde o nátlakový predaj. Myslel som, že by som spomenul s návrhom Mac mini 2011/2012. Kliknutím rozbalíte...
Je zázrakom, že môj starý G4 je dnes zapnutý po dlhom spánku alebo kóme a dokážem ho zapnúť zvyčajne po „odpočinku“, takže možno ide o interný problém s napájaním/batériou? Nie som si istý, či výpadok napájania dočasne prerušil jeho výkon alebo čo.

V každom prípade sa teraz chcem zamerať na čistú inštaláciu môjho MacBooku Pro 15' a novú inštaláciu mojich aplikácií CS4 a Lightroom 6 pomocou CD, ktoré mám pre všetky z nich, alebo digitálne sťahovanie od Adobe. Potom budem mať stále 2 displeje (ten na MacBooku a LG), čo je skvelé pre moju prácu.

V budúcnosti sa pokúsim nájsť najlepšiu možnosť pre výkonnejší pracovný stroj, ktorý zvládne moje staršie aplikácie Adobe.

Prečo presne to hovoríš? Čo môžem urobiť na odstránenie akýchkoľvek problémov s týmto procesom? Môže to Apple urobiť vo svojich obchodoch/genius baroch za mňa?:

„Potom by sme sa vám mohli pokúsiť pomôcť ďalej vyčistiť váš operačný systém, ale to by mohlo byť veľmi únavne zbytočné. Uvažovali ste však o zabezpečení aktuálnych záloh a preinštalovaní macOS a aplikácií – teda nových inštalácií – na vašom MBP 2010? Teoreticky by inštalácia CS4 atď. mala fungovať, pokiaľ neobnovíte podporu aplikácií, súbory preferencií atď. Inými slovami, jednoducho zálohujte a preneste dokumenty, súbory na ploche, hudbu, fotografie atď.' TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 10. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Je zázrakom, že môj starý G4 je dnes zapnutý po dlhom spánku alebo kóme a dokážem ho zapnúť zvyčajne po „odpočinku“, takže možno ide o interný problém s napájaním alebo batériou? Nie som si istý, či výpadok napájania dočasne prerušil jeho výkon alebo čo.

V každom prípade sa teraz chcem zamerať na čistú inštaláciu môjho MacBooku Pro 15' a novú inštaláciu mojich aplikácií CS4 a Lightroom 6 pomocou CD, ktoré mám pre všetky z nich, alebo digitálne sťahovanie od Adobe. Potom budem mať stále 2 displeje (ten na MacBooku a LG), čo je skvelé pre moju prácu.

V budúcnosti sa pokúsim nájsť najlepšiu možnosť pre výkonnejší pracovný stroj, ktorý zvládne moje staršie aplikácie Adobe.

Prečo presne to hovoríš? Čo môžem urobiť na odstránenie akýchkoľvek problémov s týmto procesom? Môže to Apple urobiť vo svojich obchodoch/genius baroch za mňa?:

„Potom by sme sa vám mohli pokúsiť pomôcť ďalej vyčistiť váš operačný systém, ale to by mohlo byť veľmi únavne zbytočné. Uvažovali ste však o zabezpečení aktuálnych záloh a preinštalovaní macOS a aplikácií – teda nových inštalácií – na vašom MBP 2010? Teoreticky by inštalácia CS4 atď. mala fungovať, pokiaľ neobnovíte podporu aplikácií, súbory preferencií atď. Inými slovami, jednoducho zálohujte a preneste dokumenty, súbory na ploche, hudbu, fotografie atď.' Kliknutím rozbalíte...
Možno som nemal jasno, ale zvyšky Adobe CC sú zrejme stále na mojom hlavnom počítači, MBP 2010, nie na oveľa staršom G4. Takže nemôžem nainštalovať svoje staršie aplikácie CS4 na MBP 2010, pretože Adobe Cleaner úplne nefunguje. Tak som opustil tú loď a vrátil som sa ku G4, na ktorej už je CS4. Dúfam, že je to jasnejšie? Takže keď hovoríte, že by ste mi mohli pomôcť vyčistiť môj OS, myslím, že máte na mysli G4? Myslíte si, že bude možné vykonať čistú inštaláciu môjho MBP 2010 (bez skúseností s tým) a potom naň preinštalovať CS4 – cez CD alebo stiahnutie Adobe? Robia to géniovia podpory alebo obchodu Apple pre zákazníkov, platených alebo nie? Len už nechcem žiadnu digitálnu drámu. ; )

MacCheetah3

14. novembra 2003
Stredná MN
  • 10. decembra 2020
AdobeMacCompatibility povedal: Takže keď hovoríte, že by ste mi mohli pomôcť vyčistiť môj OS, myslím, že máte na mysli G4? Kliknutím rozbalíte...
Nie. Myslel som MBP. Existujú skryté priečinky (Podpora aplikácií, Predvoľby atď.), ktoré obsahujú časti aplikácie. Je smutné, že väčšina nástrojov na odinštalovanie Mac, dokonca aj tie, ktoré poskytuje pôvodný vývojár, je nevýrazná pri odstraňovaní všetkých komponentov aplikácie. Nie je to však absolútna záruka na vyriešenie vášho problému, a preto som navrhol možnú preinštalovanie operačného systému.
AdobeMacCompatibility povedal: Možno som nemal jasno, ale zvyšky Adobe CC sú zrejme stále na mojom hlavnom počítači, MBP 2010, nie na oveľa staršom G4. Takže nemôžem nainštalovať svoje staršie aplikácie CS4 na MBP 2010, pretože Adobe Cleaner úplne nefunguje. Tak som opustil tú loď a vrátil som sa ku G4, na ktorej už je CS4. Dúfam, že je to jasnejšie? Takže keď hovoríte, že by ste mi mohli pomôcť vyčistiť môj OS, myslím, že máte na mysli G4? Myslíte si, že bude možné vykonať čistú inštaláciu môjho MBP 2010 (bez skúseností s tým) a potom naň preinštalovať CS4 – cez CD alebo stiahnutie Adobe? Robia to géniovia podpory alebo obchodu Apple pre zákazníkov, platených alebo nie? Len už nechcem žiadnu digitálnu drámu. ; ) Kliknutím rozbalíte...
AdobeMacCompatibility povedal: Myslíte si, že bude možné vykonať čistú inštaláciu môjho MBP 2010 (bez skúseností s tým) a potom naň preinštalovať CS4 – cez CD alebo stiahnutie Adobe? Kliknutím rozbalíte...
Neviem, či dokážem urobiť taký úsudok/záver.

Existuje mnoho spôsobov, ako vytvoriť zálohu údajov: Stroj času , klonovanie, jednoduché kopírovanie a prilepenie/pretiahnutie, na externý disk a tak ďalej – čo by ste mali mať nejakú metódu pre nenahraditeľné, dôležité dáta. Nič nie je úplne neomylné.
AdobeMacCompatibility povedal: Robí to géniovia podpory alebo obchodu Apple pre zákazníkov, platených alebo nie? Kliknutím rozbalíte...
Poznám ich pomoc s prenosmi údajov typu migrácie . Predpokladám, že by boli ochotní preinštalovať situáciu. Odporúčam vám kontaktovať ich, aby ste si overili a dohodli stretnutie.
www.apple.com

Apple Store - Nájsť obchod - Apple

Nájdite Apple Store a nakupujte pre Mac, iPhone, iPad, Apple Watch a ďalšie. Prihláste sa do programov Today na Apple. Alebo získajte podporu v bare Genius. www.apple.com

Možnosti rezervácie Genius Bar a podpory Apple

Zarezervujte si Genius Bar alebo získajte pomoc s podporou Apple. Odpovedzte na pár otázok a my vás ihneď spojíme s tým správnym odborníkom. www.apple.com TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 10. decembra 2020
MacCheetah3 povedal: Nie. Myslel som MBP. Existujú skryté priečinky (Podpora aplikácií, Predvoľby atď.), ktoré obsahujú časti aplikácie. Je smutné, že väčšina nástrojov na odinštalovanie Mac, dokonca aj tie, ktoré poskytuje pôvodný vývojár, je nevýrazná pri odstraňovaní všetkých komponentov aplikácie. Nie je to však absolútna záruka na vyriešenie vášho problému, a preto som navrhol možnú preinštalovanie operačného systému.


Neviem, či dokážem urobiť taký úsudok/záver.

Existuje mnoho spôsobov, ako vytvoriť zálohu údajov: Stroj času , klonovanie, jednoduché kopírovanie a prilepenie/pretiahnutie, na externý disk a tak ďalej – čo by ste mali mať nejakú metódu pre nenahraditeľné, dôležité dáta. Nič nie je úplne neomylné.

Poznám ich pomoc s prenosmi údajov typu migrácie . Predpokladám, že by boli ochotní preinštalovať situáciu. Odporúčam vám kontaktovať ich, aby ste si overili a dohodli stretnutie.
www.apple.com

Apple Store - Nájsť obchod - Apple

Nájdite Apple Store a nakupujte pre Mac, iPhone, iPad, Apple Watch a ďalšie. Prihláste sa do programov Today na Apple. Alebo získajte podporu v bare Genius. www.apple.com

Možnosti rezervácie Genius Bar a podpory Apple

Zarezervujte si Genius Bar alebo získajte pomoc s podporou Apple. Odpovedzte na pár otázok a my vás ihneď spojíme s tým správnym odborníkom. www.apple.com Kliknutím rozbalíte...
Ďakujem pekne za odpoveď.

Mám pôvodné CD so Snow Leopardom. Mohol by som urobiť toto:

1. Vyčistite odinštalovanie môjho operačného systému MPB a nainštalujte Snow Leopard (a neskôr možno aktualizujte na Yosemite/El Cap v závislosti od kompatibility s CS4 podľa odkazu, ktorý ste mi dali https://support.apple.com/en-us/HT211683; v mojom online prieskume ešte nie je definitívne ani jednomyseľné, ktorý OS je najlepší).

Kde nájdem najlepší spôsob, ako to urobiť? Samozrejme, môžem zavolať na podporu, ale momentálne ju neviem nájsť. Má čisté odinštalovanie „aplikácií“ pre Mac, o ktorých predpokladám, že to nie je skutočný operačný systém atď.*

2. Preinštalujte zálohu mojich údajov zo zálohy Time Machine, ktorá je momentálne uložená na externom disku 2 TB SP (na tomto disku mám voľných 817 GB z 2 TB). Pozriem sa, či a čo môže Apple s týmto procesom urobiť pre mňa.

Môžem sa pokúsiť urobiť dôkladnú zálohu všetkých mojich fotografií a iných dôležitých súborov oddelene na mojom účte Amazon Photos, aby som to všetko zálohoval – pre istotu. Alebo možno získať dočasnú inováciu môjho úložiska iCloud, aby som tam mal všetko.

3. Nainštalujte aplikácie CS4 a oddeľte LR6 od diskov CD (všetky sú registrované na lokalite Adobe.com) alebo v prípade potreby stiahnite digitálne.

ako to znie? Chýba mi niečo? Ešte raz ďakujem.

* https://www.google.com/search?ei=mJ...OYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab

MacCheetah3

14. novembra 2003
Stredná MN
  • 10. decembra 2020
To nie je zlý plán. Vo vašom konkrétnom prípade by som však zamenil kroky dva a tri, pretože nepoznáme príčinu problému s inštaláciou Adobe. Preto úspešné nainštalovanie a spustenie CS4 a LR pred obnovením akýchkoľvek predchádzajúcich údajov sa mi zdá najlogickejšie.

Sekundárne odporúčanie, ktoré musím zvýšiť pravdepodobnosť hladkej preinštalovania, je vykonať odhlásenie v aplikáciách, ktoré využívajú účty na overenie (iTunes atď.) a iCloud pred reštartovaním MBP a prejdením procesu inštalácie.

Sekundárna záloha fotografií a podobne je skutočne tiež dobrou úvahou.

www.dummies.com

Ako nabootovať Snow Leoparda z DVD-ROM - figuríny

Zavádzací disk DVD-ROM pre Mac OS X Snow Leopard je dôležitý, ak váš Mac niekedy odmietne spustiť systém ako obvykle. Ak nemáte bootovací DVD-ROM – najlepšie inštalačný DVD-ROM Mac OS X Snow Leopard – zavolajte spoločnosti Apple alebo svojmu predajcovi Apple a dohodnite si výmenu. Ak chcete spustiť počítač Mac z […] www.dummies.com www.dummies.com osxdaily.com

Ako vykonať čistú inštaláciu OS X Snow Leopard

Inštalačný program OS X Snow Leopard bol navrhnutý len na aktualizácie, ale pomocou niekoľkých krokov navyše ho môžete prinútiť vykonať vymazanie a inštaláciu za vás. www.lifewire.com TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 7. januára 2021
Ahoj, na osvieženie pamäte sa pokúšam o čistú inštaláciu verzie OS, ktorá bude kompatibilná s aplikáciami Adobe CS4 a Lightroom 6. Som na mŕtvom bode. Prosím, dajte mi vedieť akékoľvek myšlienky. Dúfam, že to dáva zmysel…

Pokúšal som sa o čistú inštaláciu (vymazanie HD) z môjho pôvodného CD Snow Leopard, ale dostal som priloženú správu, že aktuálny OS musí byť 23.1.1. Ani neviem, čo je 23.

Potom som išiel ďalej do týchto problémov...a nie som si istý, či môžem robiť to, čo chcem...zatiaľ.


MÔJ POČÍTAČ:

MacBook Pro (15-palcový, polovica roku 2010)
Procesor 2,66 GHz Intel Core i7
Pamäť 8GB
Najnovší kompatibilný operačný systém: macOS High Sierra 10.13.6
grafická karta je NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB


**** 10,14 minimum pre LR Classic - MOJAVE: ÁNO

****10.4.1110.5.4 minimum pre CS4 TIGER: NIE


Požiadavka na systém Lightroom Classic

Systémové požiadavky Lightroom Classic

Systémové požiadavky pre Lightroom Classic pre Mac a Windows OS helpx.adobe.com Operačný systém macOS Mojave (verzia 10.14) alebo novší
macOS Big Sur (verzia 11)
macOS Catalina (verzia 10.15) macOS Mojave (verzia 10.14) alebo novšia – potrebuje 8 GB

macOS Big Sur (verzia 11) – potrebujete 16 GB alebo viac
macOS Catalina (verzia 10.15) – potrebujete 16 GB alebo viac



SYSTÉMOVÉ POŽIADAVKY ADOBE CS4

Verzie Mac OS kompatibilné s CS4

Som vydavateľ, ktorý momentálne používa Mac OS X 10.6.8 a používam Adobe Creative Suite CS4 a QuarkXPress 8.5.1. Chcem sa zorientovať v aktuálnych verziách Photoshop, Illustrator, InDesign a Acrobat. Problém je v tom, že chcem otestovať spustenie iCloudu, aby som sa oboznámil s týmito... community.adobe.com
CS4 nie je kompatibilný s verziou El Capitan Mac OS. Sú známe problémy s CS4 od verzie 10.7 Známe problémy s produktmi Adobe CS na Mac OS 10.7 (Lion)Systémové požiadavky | Adobe Creative Suite 4, produkty Point


Systémové požiadavky | Adobe Creative Suite 4, produkty Point

Systémové požiadavky pre Adobe Creative Suite 4 a produkty Point helpx.adobe.com
PowerPC G5 alebo viacjadrový procesor Intel

Mac OS X v10.4.1110.5.4

Pre server Adobe Version Cue sa vyžaduje Java Runtime Environment 1.5

Odporúča sa 1 GB RAM alebo viac

8,2 GB (Design Standard) alebo 10,3 GB (Design Premium) dostupného miesta na pevnom disku na inštaláciu. Počas inštalácie sa vyžaduje dodatočné miesto na pevnom disku (nie je možné nainštalovať na zväzok, ktorý používa systém súborov rozlišujúcich veľké a malé písmená, alebo na úložné zariadenia založené na flash.)

Displej 1 024 x 768 (odporúča sa 1 280 x 800) so 16-bitovou grafickou kartou

Niektoré funkcie s akceleráciou GPU vyžadujú grafickú podporu pre Shader Model 3.0 a OpenGL 2.0

DVD-ROM mechanika

Pre multimediálne funkcie sa vyžaduje QuickTime 7.4.5

Pre online služby sa vyžaduje širokopásmové internetové pripojeniePre najaktuálnejšie systémové požiadavky vyberte produkt Adobe Creative Suite 4 na stránke Produkty Adobe.


CS4 s Mac High Sierra

CS4 Creative Suite používam už niekoľko rokov a pri každej aktualizácii systému sa obávam, že ho nebudem môcť ďalej používať. (Nepoužívam to pravidelne, ale mám dôležité dokumenty, ku ktorým potrebujem pravidelne pristupovať). Práve som aktualizoval svoj MacBook Pro na najnovší OS, High Sierra... community.adobe.com
Mali by ste si byť vedomí toho, že aj súčasný softvér (a v kaviarni CC 2017 InDeignDO) bude mať potenciálny problém bežať na prvej verzii nového O. C4 ha nie je epodporovaných pre najmenej dveverzie Macu zjedinéhoprofilového wa, ktorý umožníte opraviť  vrátiť späť our O (myslím, že Yoemite wa the lat the lat version to support C4 ut Imohla mýliť).


****IDEÁLNY OS X ???
**** 10,14 minimum pre LR Classic - MOJAVE: ÁNO??? Dobrý kompromis pre LR 6 aj Adobe CS4?

ALE.....

Zdá sa, že 15-palcový Mac Pro Mid 2010 nie je kompatibilný s Mojave 10.14, ak tu zjavne nie je uvedený GPU s podporou kovu:
osxdaily.com

Zoznam Macov kompatibilných so systémom MacOS Mojave

MacOS Mojave je čerstvo ohlásené ďalšie hlavné vydanie systémového softvéru Mac OS, doplnené o nádherný vzhľad tmavého režimu a množstvo ďalších skvelých funkcií, ktoré vylepšia zážitok z Mac… www.macrumors.com osxdaily.com
Moja grafická karta je NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB -- nie je kovová, však?
www.macrumors.com

Apple uvádza kovové karty kompatibilné s macOS Mojave na modeloch Mac Pro 2010 a 2012

Nová aktualizácia macOS Mojave od Apple nie je kompatibilná s Mac Pro z polovice roku 2010 a z polovice roku 2012 so základnými GPU, ale je podporovaná na Macoch 2010 a 2012... www.dummies.com www.macrumors.com

„Nová aktualizácia macOS Mojave od spoločnosti Apple nie je kompatibilná s Mac Pro z polovice roku 2010 az polovice roku 2012 so sériovými GPU, ale je podporovaná na modeloch Mac Pro 2010 a 2012, ktoré boli inovované grafickými kartami s podporou Metal.“


Znie to všetko správne, trochu ma to zaseklo...?

Neviem nič o inštalácii vylepšenej grafickej karty s kovovou podporou. Môžem ísť do obchodu Apple a požiadať ich, aby to urobili, za poplatok alebo zadarmo, čokoľvek? Alebo je to celkom jednoduché, že to môžem urobiť? Akékoľvek odkazy sú vítané.

Prílohy

  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-01-07-at-4-43-12-pm-png.1708613/' > www.dummies.com Snímka obrazovky 2021-01-07 o 16:43.12.png'file-meta'> 518,3 KB · Zobrazenia: 26
TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 7. januára 2021
MacCheetah3 povedal: To nie je zlý plán. Vo vašom konkrétnom prípade by som však zamenil kroky dva a tri, pretože nepoznáme príčinu problému s inštaláciou Adobe. Preto úspešné nainštalovanie a spustenie CS4 a LR pred obnovením akýchkoľvek predchádzajúcich údajov sa mi zdá najlogickejšie.

Sekundárne odporúčanie, ktoré musím zvýšiť pravdepodobnosť hladkej preinštalovania, je vykonať odhlásenie v aplikáciách, ktoré využívajú účty na overenie (iTunes atď.) a iCloud pred reštartovaním MBP a prejdením procesu inštalácie.

Sekundárna záloha fotografií a podobne je skutočne tiež dobrou úvahou.

www.macrumors.com

Ako nabootovať Snow Leoparda z DVD-ROM - figuríny

Zavádzací disk DVD-ROM pre Mac OS X Snow Leopard je dôležitý, ak váš Mac niekedy odmietne spustiť systém ako obvykle. Ak nemáte bootovací DVD-ROM – najlepšie inštalačný DVD-ROM Mac OS X Snow Leopard – zavolajte spoločnosti Apple alebo svojmu predajcovi Apple a dohodnite si výmenu. Ak chcete spustiť počítač Mac z […] www.macrumors.com www.dummies.com osxdaily.com

Ako vykonať čistú inštaláciu OS X Snow Leopard

Inštalačný program OS X Snow Leopard bol navrhnutý len na aktualizácie, ale pomocou niekoľkých krokov navyše ho môžete prinútiť vykonať vymazanie a inštaláciu za vás. www.lifewire.com Kliknutím rozbalíte...

Uverejnil som a aktualizujem, dajte mi vedieť svoje myšlienky. Ešte raz ďakujem! TO

Kompatibilita s AdobeMac

Pôvodný plagát
4. decembra 2020
Boston, MA
  • 7. januára 2021
Uverejnil som a aktualizujem, dajte mi vedieť svoje myšlienky. Ešte raz ďakujem! G

gilby101

Prispievateľ
17. apríla 2010
Tasmánia
  • 7. januára 2021
AdobeMacCompatibility povedal: **** 10,14 minimum pre LR Classic - MOJAVE: ÁNO??? Kliknutím rozbalíte...
To je pre aktuálnu verziu Lightroom Classic. Predtým ste povedali, že chcete použiť Lightroom 6.

Pre LR 6 https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html je mätúce (pre mňa). Hovorí, že požiadavky na Lightroom Classic CC 7.x/Lightroom 6.x sú:

Mac OS X v10.11 (El Capitan), macOS v10.12 (Sierra) alebo macOS v10.13 (High Sierra) **

a ** poukazuje na:
** Lightroom CC 2015.1/Lightroom 6.1 a staršie verzie sú podporované v systéme Mac OS X v10.8. Lightroom CC 2015.6.1/Lightroom 6.6.1 a staršie verzie sú podporované v systéme Mac OS X v10.9. Lightroom CC 2015.6.12/Lightroom 6.12 a staršie verzie sú podporované v systéme Mac OS X v10.10.

Myslím, že sa hovorí, že si musíte dávať pozor na podporovanú verziu macOS pre každú presnú podverziu LR 6.

Všimnite si však, že používa slovo „podporované“ (od spoločnosti Adobe). To nie je to isté ako „funguje s“.

O CS4 toho veľa neviem, ale je celkom jasné, že nedostanete verziu macOS, na ktorej Adobe podporuje CS4 aj akúkoľvek verziu LR 6. Možno však existuje verzia macOS, kde fungujú obe - budete musieť experimentovať.
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac a MacCheetah3 G

gilby101

Prispievateľ
17. apríla 2010
Tasmánia
  • 7. januára 2021
AdobeMacCompatibility povedal: Neviem nič o inštalácii vylepšenej kovovej grafickej karty. Môžem ísť do obchodu Apple a požiadať ich, aby to urobili, za poplatok alebo zadarmo, čokoľvek? Alebo je to celkom jednoduché, že to môžem urobiť? Akékoľvek odkazy sú vítané. Kliknutím rozbalíte...

Jediný spôsob, ako Apple upgraduje „starší“ alebo starší Mac, je predaj novšieho. Budete musieť nájsť neoficiálneho opravára spoločnosti Apple, ktorý by mohol vedieť, či sa to dá urobiť, a urobí to za vás. Ale som si celkom istý, že sa to nedá. (Dúfam, že sa mýlim).
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac

MacCheetah3

14. novembra 2003
Stredná MN
  • 8. januára 2021
AdobeMacCompatibility povedal: Moja grafická karta je NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB - nie je kovová, však?
osxdaily.com

Apple uvádza kovové karty kompatibilné s macOS Mojave na modeloch Mac Pro 2010 a 2012

Nová aktualizácia macOS Mojave od Apple nie je kompatibilná s Mac Pro z polovice roku 2010 a z polovice roku 2012 so základnými GPU, ale je podporovaná na Macoch 2010 a 2012... www.macrumors.com Kliknutím rozbalíte...
Správne. Z veľkej časti modely 2012 a novšie.
AdobeMacCompatibility povedal: Neviem nič o inštalácii vylepšenej kovovej grafickej karty. Môžem ísť do obchodu Apple a požiadať ich, aby to urobili, za poplatok alebo zadarmo, čokoľvek? Alebo je to celkom jednoduché, že to môžem urobiť? Akékoľvek odkazy sú vítané. Kliknutím rozbalíte...
Pre Mac Pro možno, ale neviem, či by mali na takom starom modeli, t. j. nedostatok zásob pre inovovanú grafickú kartu. Na MacBook Pro tomu neverím. Pokiaľ viem, GPU je prispájkovaný k doske logiky.
AdobeMacCompatibility povedal: Pokúšal som sa vyčistiť (vymazať HD) z môjho pôvodného CD Snow Leopard, ale dostal som priloženú správu, že aktuálny OS musí byť 23.1.1. Ani neviem, čo je 23. Kliknutím rozbalíte...
Priznám sa, že túto správu, chybu, som predtým nevidel. Po nejakom prieskume som zistil, že '23.1.1' je odkaz na verziu Mac OS Installer. Inými slovami, aplikácia Installer vo verzii macOS, ktorú práve používate, nefunguje s verziou Mac OS, ktorú sa pokúšate nainštalovať.

Na preinštalovanie budete musieť zaviesť systém z DVD - predpokladám, že zálohy máte dokončené.

Spustite počítač Mac z disku CD / DVD

Ak má váš Mac jednotku SuperDrive alebo Disc, môžete Mac spustiť z ľubovoľného bootovacieho disku DVD alebo CD pomocou špeciálnej klávesovej skratky. Spúšťacím diskom môže byť disk na obnovenie systému OS X, inštalačný disk OS X… osxdaily.com Ak držíte C nefunguje, skúste podržať Možnosť ihneď po zazvonení a výbere DVD.

Potom... Ak počas procesu inštalácie nie je možné vybrať Macintosh HD alebo inak neumožní inštaláciu z DVD, možno budete musieť vymazať a naformátovať HDD.

Na vymazanie Macu s procesorom Intel použite Disk Utility

Ako vymazať (naformátovať) vstavaný spúšťací disk počítača Mac s procesorom Intel. support.apple.com
Apple povedal:

Na vymazanie disku použite Disk Utility

  1. V okne utilít v macOS Recovery vyberte Disk Utility a kliknite na Pokračovať.
  2. Na bočnom paneli Disk Utility vyberte Macintosh HD. Nevidíte Macintosh HD?
  3. Kliknite na tlačidlo Vymazať na paneli s nástrojmi a zadajte požadované podrobnosti:
    • Name: Naďalej používajte Macintosh HD ako názov alebo zadajte iný názov.
    • Formát: Pokračujte v používaní APFS alebo Mac OS Extended (Journaled), ako odporúča Disk Utility.
  4. Kliknite na položku Vymazať skupinu zväzkov. Ak toto tlačidlo nevidíte, kliknite namiesto toho na Vymazať.
  5. Ak Nájsť moje je na tomto Macu zapnutá, môžete byť požiadaní o zadanie svojho Apple ID, aby ste autorizovali vymazanie. Zabudli ste svoje Apple ID?
  6. Po dokončení vymazania vyberte akékoľvek ďalšie interné zväzky, ktoré môžu byť uvedené na bočnom paneli, a potom kliknutím na tlačidlo vymazať zväzok (–) na paneli s nástrojmi odstráňte každý zväzok.
    Nemusíte odstraňovať zväzok Macintosh HD, ktorý ste práve vymazali, ani žiadne externé zväzky či obrazy diskov.
  7. Ukončite Disk Utility a vráťte sa do okna nástrojov.
  8. Ak sa chcete znova spustiť z disku, ktorý ste vymazali, mali by ste teraz preinštalovať macOS na tom disku.
Kliknutím rozbalíte...
Posledná úprava: 9. januára 2021
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac a gilby101

Vzdušné67

23. januára 2021
  • 23. januára 2021
FYI, používam 15' MacBook Pro v polovici roku 2019 s Mojave. CS4 funguje dobre s Mojave, a preto som ešte neupgradoval na Big Sur. Skôr než budem pokračovať, čakám, či to ešte niekto zvládne.
reakcie:Kompatibilita s AdobeMac