Fóra

Rozliate pivo na môj MacBook Pro!!!

P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 26. februára 2021
Asi pred hodinou som vylial nejaké pivo na klávesnicu MacBooku. Nebolo to veľa, ale obrazovka sa okamžite vypla a fanúšikovia začali vybuchovať. Okamžite som ho položil hore dnom na lôžko s ryžou a zrazu sa reštartovalo. O 5 sekúnd neskôr sa obrazovka opäť vypla. Neskúšal som to zapnúť, ale fanúšikovia pokračujú. Myslel som, že to znamená, že to nebolo vypnuté, tak som stlačil tlačidlo napájania a oni sa na sekundu zastavili a potom začali znova. Viem, že by sa mal vypnúť, kým nevyschne, ale nie som si istý, či to tak skutočne je alebo nie. poradiť?
reakcie:TheRealAlex

DeltaMac

30. júla 2003


Delaware
  • 26. februára 2021
Myslím, že sa musíte uistiť, že je napájanie vypnuté: otvorte spodný kryt a odpojte konektor batérie.
reakcie:jerryk a tis P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 26. februára 2021
DeltaMac povedal: Myslím, že sa musíte uistiť, že je napájanie vypnuté: otvorte spodný kryt a odpojte konektor batérie.
Vieme, či je možné, že ventilátor beží, keď je vypnutý? Ventilátor je jediná vec, ktorá ma núti pochybovať o tom, či je vypnutý, a nechcem riskovať, že sa popletám s nejakým obvodom, kým je vo vnútri kvapalina F

Sliepky

28. septembra 2018
  • 26. februára 2021
Pivo je kyslé a môže zabiť váš počítač. Vypláchol by som to čo najskôr vodou (destilovanou, ak ju máte, fľaškovú alebo vodovodnú, ak nie). Voda nebude jesť pri kontaktoch ako pivo alebo sóda. Pokračujte v sušení a vezmite si ho na opravu hneď ráno. Myslím, že keď ho položíte hore dnom, kým je otvorený, a nasmerujete naň silný ventilátor, vysuší ho rýchlejšie ako ryžu.

Fanúšikovia môžu vybuchnúť kvôli skratu. T

tis

8. decembra 2020
  • 26. februára 2021
Súhlasím. Rozobral by som to podľa možnosti a všetko vyčistil destilovanou vodou. Nechajte vyschnúť. Keď ste si istí, že je vyschnutý, dajte I späť dohromady a skúste ho naštartovať. Nie som si však istý, či budete schopní dôkladne vyčistiť pod klávesnicou. Môže to tam zostať lepkavé.

DeltaMac

30. júla 2003
Delaware
  • 27. februára 2021
Ak sa ventilátor otáča, váš MacBook Pro NIE JE vypnutý.
Ak sa napájanie nevypne normálnym tlačidlom napájania, musíte ho otvoriť a odpojiť batériu.

(„Ryžová“ vec zostáva trvalým mýtom – a nie v dobrom zmysle. Len odďaľuje nevyhnutné čistenie, ktoré bude musieť prebehnúť. Minimálne by ste ju mali otvoriť, aby ste sa mohli pozrieť dovnútra. Akákoľvek vlhkosť a elektronické súčiastky nie sú nikdy dobrou kombináciou.
reakcie:Audit13 T

TheRealAlex

2. september 2015
  • 27. februára 2021
Aké to bolo pivo? Mikrovarné remeselné pivo? Alebo Walmart z regálu plechovky penového komerčného piva?
reakcie:PlainBelliedSneetch, pivo6, jyyz a 1 ďalšia osoba P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 27. februára 2021
TheRealAlex povedal: Aký druh piva to bolo? Mikrovarné remeselné pivo? Alebo Walmart z regálu plechovky penového komerčného piva?
Ten druhý, robí to rozdiel?

Nevadí

25. októbra 2018
Dunedin, Florida
  • 27. februára 2021
Z dlhodobého hľadiska môžete mať veľké problémy. Nabudúce držte tekutiny ďalej od drahých predmetov P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 27. februára 2021
Nevadí povedal: Z dlhodobého hľadiska môžete mať veľké problémy. Nabudúce držte tekutiny ďalej od drahých predmetov
Hm, áno. Mám to. Nebolo to presne naschvál. Nabudúce by som ocenil nejakú radu o tom, čo mi teraz môže pomôcť, pretože viete, o to som požiadal.
reakcie:Knowlege Bomb a jyyz TO

arche3

8. júla 2020
  • 27. februára 2021
Myslím, že je to hotové. Prepáč.
reakcie:stevenaaus

Blowback

10. januára 2018
IDE
  • 27. februára 2021
Fowl povedal: Pivo je kyslé a môže zabiť váš počítač. Vypláchol by som to čo najskôr vodou (destilovanou, ak ju máte, fľaškovú alebo vodovodnú, ak nie). Voda nebude jesť pri kontaktoch ako pivo alebo sóda. Pokračujte v sušení a vezmite si ho na opravu hneď ráno. Myslím, že keď ho položíte hore dnom, kým je otvorený, a nasmerujete naň silný ventilátor, vysuší ho rýchlejšie ako ryžu.

Fanúšikovia môžu vybuchnúť kvôli skratu.
AK idete týmto smerom, NEPOUŽÍVAJTE balenú vodu ani vodu z vodovodu! .....obe budú obsahovať minerály/soli takpovediac....ktoré sú vodivé. „Deionizovaná“ voda je to, čo naozaj chcete.

Blowback

10. januára 2018
IDE
  • 27. februára 2021
DeltaMac povedal: Ak sa ventilátor otáča, váš MacBook Pro NIE JE vypnutý.
Ak sa napájanie nevypne normálnym tlačidlom napájania, musíte ho otvoriť a odpojiť batériu.

(„Ryžová“ vec zostáva trvalým mýtom – a nie v dobrom zmysle. Len odďaľuje nevyhnutné čistenie, ktoré bude musieť prebehnúť. Minimálne by ste ju mali otvoriť, aby ste sa mohli pozrieť dovnútra. Akákoľvek vlhkosť a elektronické súčiastky nie sú nikdy dobrou kombináciou.
Súhlasím s 'ryžou'.....

Blowback

10. januára 2018
IDE
  • 27. februára 2021
Presleysteeth povedal: Hm, áno. Mám to. Nebolo to presne naschvál. Nabudúce by som ocenil nejakú radu o tom, čo mi teraz môže pomôcť, pretože viete, o to som požiadal.
Žiaľ, vy (a ďalší čitatelia) sa učíte pre možný budúci výskyt. Na druhej strane sa mi to stalo pred rokmi s kávou (s cukrom...vodivým!) a mal som šťastie: okamžite som ju vypol...otvoril a sušil deň-dva...stroj potom nefungoval . Opäť asi šťastie, kde sa voda usadila.

MBair2010

30. mája 2018
slnečná florida
  • 27. februára 2021
zatiaľ čo som technický opravár v madison wi, revitalizoval som alebo resuscitoval niekoľko macbookov na pivo
to, čo som urobil
1) zložte zadný kryt
2) absorbujte tekutinu nebavlnenou handričkou
3) počkajte na zaschnutie
4) Naučte sa správne anglicky!
5) prejdite každý okruh s alkoholom a q-tipz
6) stlačte tlačidlo napájania iba s batériou
7) použite skrutkovač na 2 napájacie body nad tlačidlom napájania na páske klávesnice nefunguje
8) počuť zvonenie
9) reštartujte cmd pr-cmd-opt, potom vypnite a reštartujte tlačidlo napájania
10) zistiť, či sú veci normálne, čo zvyčajne sú
10a niekedy je tlačidlo napájania alebo svetelný kľúč cap lock toast, no dobre! Posledná úprava: 27. februára 2021 F

Sliepky

28. septembra 2018
  • 27. februára 2021
Blowback povedal: AK idete týmto smerom, NEPOUŽÍVAJTE balenú vodu ani vodu z vodovodu! .....obe budú obsahovať minerály/soli takpovediac....ktoré sú vodivé. „Deionizovaná“ voda je to, čo naozaj chcete.
Voda z vodovodu je skutočne mierne vodivá (5-50 mS/m, v závislosti od obsahu minerálov) a môže spôsobiť skrat. Nie je však žieravý ako pivo. Pivo/sóda môže zničiť mikroskopické kontakty a je dokonca vodivejší (150 mS/m) ako pitná voda. Takže splachovanie vodou z vodovodu ako núdzové opatrenie je stále menšie z dvoch ziel. Posledná úprava: 27. februára 2021 S

stevenaaus

23. októbra 2013
  • 27. februára 2021
Ak je vymeniteľný SSD, vyberte ho a odneste ho do obchodu Apple na získanie údajov, inak preklínajte spoločnosť Apple, že ide o duplicitné obchodovanie s peniazmi.
Dajte macbook na predaj „na diely“ na eBay.
Prasknite ďalšie pivo P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 27. februára 2021
Fowl povedal: Voda z vodovodu je skutočne mierne vodivá (5-50 mS/m, v závislosti od obsahu minerálov) a môže spôsobiť skrat. Nie je však žieravý ako pivo. Pivo/sóda môže zničiť mikroskopické kontakty a je dokonca vodivejší (150 mS/m) ako pitná voda. Takže splachovanie vodou z vodovodu ako núdzové opatrenie je stále menšie z dvoch ziel.
Dobre, rozumiem! Už je to asi 24 hodín, celý deň som v práci, takže stále schne hore nohami s ventilátorom. Chystáte sa domov, je príliš neskoro na použitie vody? P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 27. februára 2021
Presleysteeth povedal: Dobre, rozumiem! Už je to asi 24 hodín, celý deň som v práci, takže stále schne hore nohami s ventilátorom. Chystáte sa domov, je príliš neskoro na použitie vody?
Tiež: mám po vybratí batérie použiť vodu vo vnútri? Niektorí ľudia povedali, aby som to neotváral ani nevyberal batériu, kým je vnútri kvapalina, takže som rozpoltený, čo mám robiť. Zatiaľ som to neotvoril ani som sa s ničím vo vnútri nepomazal

MBair2010

30. mája 2018
slnečná florida
  • 27. februára 2021
nepoužívajte prosím vodu, alkohol čistí pivo, chmeľ atď. a ostatné zvyšky odparovaním namiesto nasýtenia, ako to robí voda.
Ak tlačidlo napájania nefunguje, použite malý plochý ovládač - ťuknite na 2 body nad pás klávesnice na logiku na niekoľko sekúnd, kým sa nezačne otáčať zvonček alebo ventilátor, potom si vydýchnite! F

Sliepky

28. septembra 2018
  • 27. februára 2021
Len aby bolo jasné, krítim to na základe toho, čo som čítal, nie z odbornosti/skúsenosti. Povedal by som, že ak vyberiete batériu, skrat sa nemôže stať, takže je to dobré. Ak pivo vyschlo, pravdepodobne už došlo k akejkoľvek korózii, ktorá môže nastať, takže môžete tiež počkať, kým ho vyčistí profesionál. Ak je stále vlhký, umyte ho a dúfajte v to najlepšie.

Tu sú tipy od spoľahlivých profesionálov (pozri aj komentáre):

Opýtajte sa iFixit: Vylial som tekutinu na môj laptop — čo teraz? | iFixit News

Vypnite to. Utrite to. Vypustite to. Ak môžete, otvorte ho, skontrolujte batériu, vyčistite dosku izopropylom. Počkajte a potom skontrolujte. Máš to. www.ifixit.com F

Sliepky

28. septembra 2018
  • 27. februára 2021
MtLoin2020 povedal: prosím, nepoužívajte vodu, alkohol čistí pivo, chmeľ atď. a ostatné zvyšky odparovaním namiesto nasýtenia, ako to robí voda.
Ak tlačidlo napájania nefunguje, použite malý plochý ovládač - ťuknite na 2 body nad pás klávesnice na logiku na niekoľko sekúnd, kým sa nezačne otáčať zvonček alebo ventilátor, potom si vydýchnite!
Chcete zriediť a prepláchnuť. Ak sa vyparí príliš rýchlo, mohlo by to skončiť tak, že by ste rozptýlili bahno vo vnútri puzdra a potom to vyskúšali tam. Viete s istotou, že neexistujú žiadne zložky, ktoré sa rozpúšťajú v liehu?

MBair2010

30. mája 2018
slnečná florida
  • 27. februára 2021
Fowl povedal: Chcete zriediť a prepláchnuť. Ak sa vyparí príliš rýchlo, mohlo by to skončiť tak, že by ste rozptýlili bahno vo vnútri puzdra a potom to vyskúšali tam. Viete s istotou, že neexistujú žiadne zložky, ktoré sa rozpúšťajú v liehu?
no gumená časť na chladiči.....ale týmto postupom sme zachránili logické dosky
Som si istý, že pôvodný plagát má zdravý rozum, že nie je tam nič iné ako obvody.

táto situácia je ťažká, pretože nevidíme škody ako v skutočnom živote.
Ja a ostatní, ktorí ponúkajú svoje užitočné rady, nemáme žiadnu predstavu o spektre poškodenia a len zadávame svoje minulé skúsenosti s tým, aby tento MacBook znova fungoval, čo by mal. P

Presleysteeth

Pôvodný plagát
26. februára 2021
  • 27. februára 2021
MtLoin2020 povedal: dobre, gumená časť na chladiči, ale týmto postupom sme zachránili logické dosky
Som si istý, že pôvodný plagát má zdravý rozum, že nie je tam nič iné ako obvody.

táto situácia je ťažká, pretože nevidíme škody ako v skutočnom živote.
Ja a ostatní, ktorí ponúkajú svoje užitočné rady, nemáme žiadnu predstavu o spektre poškodenia a len zadávame svoje minulé skúsenosti s tým, aby tento MacBook znova fungoval, čo by mal.
Vážim si rady všetkých! Odfotil by som si vnútro, ale opäť sa bojím otvoriť, keď vlastne neviem, čo robím. V pondelok mám dohodnuté stretnutie s Apple, dovtedy ho mám nastretý lícom nadol a fúka naň ventilátor. Dúfam, že to niekto otvorí a vyčistí a bude to fungovať? Aj keď sa na ceste vyskytnú problémy, je to lepšie, ako keby ste to mali úplne vyprážať. (Mám platobný plán, takže by som platil za počítač, ktorý nefunguje ďalší rok). T

TheRealAlex

2. september 2015
  • 27. februára 2021
Presleysteeth povedal: Hm, áno. Mám to. Nebolo to presne naschvál. Nabudúce by som ocenil nejakú radu o tom, čo mi teraz môže pomôcť, pretože viete, o to som požiadal.
Pošlite to Louisovi Rossmanovi.

ALEBO si kúpte izopropylalkohol a mäkká zubná kefka musí byť mäkká. A gl do mesta ako tento chlap rozliať pivo macbook video opravy.