Fóra

Čo je najlepšia ochrana obrazovky pre Macbook Pro

B

veľký úsmev01

Pôvodný plagát
17. apríla 2013
  • 14. septembra 2018
Viem, že veľa ľudí nevidí zmysel chráničov na notebooky, ale mne sa páči, aby sa predišlo škvrnám a šmuhám.

V minulosti som použil nákup NuShield. Všimol som si však, že sú k dispozícii nové tvrdené sklá. Tie NuShiled sú tiež dosť drahé.

Čítal som recenzie na tie lacnejšie, ktoré sťahujú časti obrazovky Macbooku Pro, takže ktorá je najlepšia ochrana obrazovky, ktorá nepoškodí obrazovku.

Fishrrman

20. február 2009


  • 14. septembra 2018
Nemyslím si, že by ste na sietnicových MacBookoch Pro mali používať akúkoľvek „ochranu obrazovky“.

Tu je dôvod:

Povrch displeja má veľmi jemnú a VEĽMI TENKÚ „nastriekanú“ antireflexnú vrstvu.

Kontakt s ČOČÍM má tendenciu tento povlak narušiť a môže sa začať opotrebovávať a odlupovať.

Preto niečo nazývané „StainGate“. Prečítajte si to, ak neviete, o čom hovorím.

Predpokladám, že chránič obrazovky by mohol „interagovať“ s antireflexnou vrstvou a spôsobiť problémy.

Tiež -- medzi povrchom displeja a hornými časťami kláves je VEĽMI MÁLO MIESTA. Nechcete „vnútri“ veľa ničoho, čo by mohlo vyvíjať tlak na povrch displeja.

Používajú nejaké ďalšie „ochranu obrazovky“ s MBP sietnice?
Ak áno, mohli by ste sa prosím vyjadriť k svojim skúsenostiam?
reakcie:tranceking26, Vege-Taco, SDColorado a 1 ďalšia osoba

maflynn

Moderátor
Zamestnanec
3. mája 2009
Boston
  • 14. septembra 2018
bigsmile01 povedal: Viem, že veľa ľudí nevidí zmysel chráničov pre notebooky, ale páči sa mi, že sa vyhnú škvrnám a šmuhám.
Ak sa obrazovky nedotknete, nezostanú na vás žiadne šmuhy a nie je dôvod sa jej dotýkať, pretože nejde o dotykovú obrazovku.
reakcie:tigres, tranceking26, ATC a 6 ďalšími B

veľký úsmev01

Pôvodný plagát
17. apríla 2013
  • 14. septembra 2018
maflynn povedal: Ak sa nedotknete obrazovky, nezostanú na vás žiadne šmuhy a nie je dôvod sa jej dotýkať, pretože nejde o dotykovú obrazovku.
Z klávesnice sa vám robia šmuhy. A tiež len prach a špina, ktorá je v atmosfére.

Tieto známky by neboli veľmi drastické, ale ak sa im dá vyhnúť, potom nevidím dôvod, prečo by to tak nebolo.

Moja sestra má MacBookPro a nepoužila ochranu obrazovky. Udržiavala to veľmi čisté, ale po 3 rokoch tam boli malé stopy. Nič drastické (a nemôžete si ich všimnúť, keď je obrazovka zapnutá), ale stále sú tam.

maflynn

Moderátor
Zamestnanec
3. mája 2009
Boston
  • 14. septembra 2018
bigsmile01 povedal: ale po 3 rokoch tam boli malinke znamienka. Nič drastické (a nemôžete si ich všimnúť, keď je obrazovka zapnutá), ale stále sú tam.
6 rokov používania na mojom rMBP 2012 a obrazovka je rovnako dobrá ako v prvý deň bez akéhokoľvek chrániča. Moje roky 2012 a 2018 nezískali žiadne známky z kľúčov ¯\_(ツ)_/¯
reakcie:tranceking26, marmiteturkey, Vege-Taco a 1 ďalšia osoba

Fishrrman

20. február 2009
  • 14. septembra 2018
OP napísal:
„Moja sestra má MacBookPro a nepoužila ochranu obrazovky. Udržiavala to veľmi čisté, ale po 3 rokoch tam boli malé stopy. Nič drastické (a nemôžete si ich všimnúť, keď je obrazovka zapnutá), ale stále sú tam.“

V ktorom roku je MBP vašej sestry?
Ak ide o sietnicu, môže sa kvalifikovať pre a ZADARMO výmena displeja kvôli StainGate.
Ak je niekde v blízkosti Apple Store, mala by si dohodnúť stretnutie s genius barom na kontrolu.
Môže byť VEĽMI príjemne prekvapený!

Ohýbacie pixely

22. júla 2010
  • 14. septembra 2018
Nepoužívajte....NEPOUŽÍVAJTE chránič obrazovky. Na čistenie obrazovky alebo klávesnice použite mierne navlhčenú handričku z mikrovlákna
reakcie:SDColorado B

veľký úsmev01

Pôvodný plagát
17. apríla 2013
  • 15. septembra 2018
Bending Pixels povedal: Ne... NEPOUŽÍVAJTE chránič obrazovky. Na čistenie obrazovky alebo klávesnice použite mierne navlhčenú handričku z mikrovlákna
Je to preto, že chránič poškodzuje obrazovku?

maflynn

Moderátor
Zamestnanec
3. mája 2009
Boston
  • 15. septembra 2018
bigsmile01 povedal: Je to preto, že chránič poškodzuje obrazovku?
No, ak sa klávesnica dotýka obrazovky a vytvára stopy, pridanie ochrany obrazovky to zhorší, t. j. väčší tlak na obrazovku?
reakcie:SDColorado a Newtons Apple

esaelias

30. decembra 2016
  • 15. septembra 2018
odložiť stratu kvality obrazovky...

existujú nejaké skutočné problémy? niektoré vlákna na tejto webovej stránke ma priviedli k skeptickému nasadeniu...o farbení alebo poškodeniu povlaku.... ale aj telefóny iPhone/hodinky atď. majú povlak? C

calbear92

19. júna 2014
  • 15. septembra 2018
S úctou nesúhlasím – na mojom 13' MacBooku Pro Retina z konca roka 2013 som mal 2 náhradné obrazovky. Keďže som bol na konci krytej lehoty s 2.-tentokrát, rozhodol som sa pre kúpu ochrannej fólie na displej. Pravdepodobne jedna z najlepších vecí, ktoré som urobil - vždy som miloval produkty Moshi (NFI) pre môj iPhone a MBP. Majú rad chráničov obrazovky s názvom iVisor: https://www.moshi.com/en/product/ivisor-pro-13-for-macbook-pro-13/black-clear-matte

Na Amazone som dostal lepšiu cenu.

Nielenže znižuje odlesky (zdá sa, že je prakticky neviditeľný), ale teraz nemám žiadne obavy zo škvŕn na povrchu obrazovky. Pri každom zatvorení obrazovky používam aj biely papier, ktorý sa dodáva medzi zatvorenou obrazovkou a klávesnicou s novým MBP a podložkou pod myš.

Pravdepodobne je to prehnané, ale bez ohľadu na to už žiadne značky na mojej obrazovke.
reakcie:user843, bigsmile01 a 88Keys

esaelias

30. decembra 2016
  • 15. septembra 2018
súhlasím s vyššie uvedeným v minulosti som nemal vôbec žiadne problémy...... tlak nevidím, že je taký tlak, že displej vyskočí.....

Newtonov Apple

Pozastavené
12. apríla 2014
Jacksonville, Florida
  • 15. septembra 2018
Apple hovorí nie krytom klávesnice. Medzi klávesnicou a obrazovkou je teraz takmer nulová vzdialenosť!

Viem, že iní nesúhlasia, ale nepoužili by som chránič obrazovky alebo kryt klávesnice.

esaelias

30. decembra 2016
  • 15. septembra 2018
Newtons Apple povedal: Apple hovorí nie krytom klávesnice. Medzi klávesnicou a obrazovkou je teraz takmer nulová vzdialenosť!

Viem, že iní nesúhlasia, ale nepoužili by som chránič obrazovky alebo kryt klávesnice.
nesúhlasím, chránič obrazovky sa hodí priamo na obrazovku, ak sa dotknete okolo celej obrazovky, okolo celej obrazovky je čierna guma, ktorá sa najskôr dotkne opačnej strany.... čo znamená, že obrazovka sa jej úplne nedotýka guma okolo celej obrazovky robí....

Howard2k

10. apríla 2016
  • 15. septembra 2018
Používam súpravu z mikrovlákna Radtech. Má puzdro z mikrovlákna a fóliu z mikrovlákna, ktorá je po zatvorení umiestnená medzi klávesnicou a obrazovkou. Možno použiť aj na čistenie obrazovky a možno ho prať v práčke.
reakcie:julsssark a kypsolo S

naughty3000

24. februára 2014
  • 16. septembra 2018
Uvažoval som o ochrane obrazovky pre svoj 15' MBP 2017, ale rozhodol som sa ju nezobrať, pretože môže byť ťažké na ňu nastúpiť (podľa mojich skúseností - myslím, že som pri ich aplikácii len smiešne...)

Myslel som si, že by som bol v poriadku, keby som bol naozaj opatrný a každých pár dní obrazovku jemne čistil vlhkou handričkou. Bol som zdesený, keď som našiel veľmi jemný škrabanec vodorovne cez stred obrazovky, odkiaľ sa dotýkal oblasti tesne pod medzerníkom (nad trackpadom). Myslím si, že medzi obrazovkou a telom je tak málo miesta a gumené „výstupky“ okolo obrazovky nestačia na to, aby sa stred obrazovky dostatočne neohol, aby sa dotýkal spodnej časti, keď je v taške a je naň vyvíjaný akýkoľvek tlak. Je veľmi jemný (spočiatku som si myslel, že je to len škvrna, ale nedá sa vyčistiť).

Žiaľ, mám podozrenie, že by mi povedali, že som príliš tlačil na laptop, keď bol zatvorený, ale všetko, čo sa robí, je, že si sadnem do tašky s priečinkom a knihou, ako som ho nosil. Myslím si, že tolerancie sú také malé, že to stačilo na opotrebenie (čo je podľa mňa trochu smiešne, pretože to nepovažujem za extrémny prípad použitia).

Následne som si kúpil handričku z mikrovlákna, ktorá sedí medzi klávesnicou a obrazovkou, keď vložím macbook do tašky, a to by malo stačiť na to, aby sa to neopakovalo/zhoršilo. Ak by som to urobil od začiatku, som si istý, že by sa to nestalo. Poučenie!

Newtonov Apple

Pozastavené
12. apríla 2014
Jacksonville, Florida
  • 16. septembra 2018
esaelias povedal: odložte stratu kvality obrazovky...

existujú nejaké skutočné problémy? niektoré vlákna na tejto webovej stránke ma priviedli k skeptickému nasadeniu...o farbení alebo poškodeniu povlaku.... ale aj telefóny iPhone/hodinky atď. majú povlak?

Ďalšie vlákno na toto? Bol si v inom vlákne a diskutoval si presne o tom istom.
reakcie:SDColorado

Fishrrman

20. február 2009
  • 16. septembra 2018
stooie napísal:
„Myslel som si, že by som bol v poriadku, keby som bol naozaj opatrný a každých pár dní jemne čistil obrazovku vlhkou handričkou...“

Nie, to bolo nesprávna vec -- a ty si zistil prečo.

Vaším cieľom by malo byť: NIKDY sa Vôbec nedotýkajte povrchu displeja.

Samozrejme, toto je nemožné dodržať, takže „skutočným cieľom“ by malo byť dotýkať sa ho čo najmenej a LEN vtedy, keď je to NAPROSTO nevyhnutné.

Takže... niektoré základné princípy, ktorými sa treba riadiť:
- NIKDY sa povrchu displeja nedotýkajte prstami.
- Pri otváraní a zatváraní krytu buďte VEĽMI opatrní, aby ste sa nedotkli povrchu.
- Ak je na povrchu nejaký prach, použite mäkkú handričku a jemne ho „oprášte“ BEZ APLIKÁCIE TLAKU na povrch – stačí 'oprášiť'
- Ak je na displeji niečo, z čoho sa nepráši, použite veľmi mäkkú handričku navlhčenú vodou. NA jej uvoľnenie POUŽÍVAJTE ČO NAJMENŠÍ TLAK. Potom ho osušte „poprášením“ (ako je uvedené vyššie).

Môj displej má dva roky a stále vyzerá dobre a NIKDY ho nečistím.
Z času na čas som musel odstrániť niekoľko „prilepených“ častíc (zriedkavo).
reakcie:tranceking26

teohyc

24. mája 2007
  • 16. septembra 2018
Chránič obrazovky nie je potrebný, šmuhy môžete utrieť handričkou z mikrovlákna.

Potrebné je to len kvôli problému s výstavbou. Práve som poslal svoj MBP pre tento problém. Servisné stredisko uviedlo, že maximálny počet výmen je 2, takže som použil jednu.

esaelias

30. decembra 2016
  • 16. septembra 2018
Newtons Apple povedal: Ďalšie vlákno na toto? Bol si v inom vlákne a diskutoval si presne o tom istom.

niekto spojil môj komentár s týmto, nenapísal som tu to isté...

každopádne si nemyslím, že chránič obrazovky takto poškodzuje, ľudia hovoria, že sú milióny ľudí, ktorí si nasadili chránič obrazovky a žiadny problém

Newtonov Apple

Pozastavené
12. apríla 2014
Jacksonville, Florida
  • 16. septembra 2018
esaelias povedal: niekto zlúčil komentár, ktorý som vložil do tohto, tu som nenapísal to isté...

každopádne si nemyslím, že chránič obrazovky takto poškodzuje, ľudia hovoria, že sú milióny ľudí, ktorí si nasadili chránič obrazovky a žiadny problém

Apple navrhuje nie. Tiež odporúčajú, aby ste nepoužívali kryt klávesnice.

Budem sa držať tých, ktoré poskytujú záruku. J

jerryk

Prispievateľ
3. novembra 2011
Oblasť SF Bay
  • 16. septembra 2018
esaelias povedal: nesúhlasím, chránič obrazovky sa hodí priamo na obrazovku, ak sa dotknete okolo celej obrazovky, okolo celej obrazovky je čierna guma, ktorá sa najprv dotkne opačnej strany.... čo znamená, že obrazovka sa jej úplne nedotýka gumy okolo celá obrazovka áno....

Pozrite sa na základňu zboku. Ich klávesy sa zdvihnú nad základňu takmer rovnako, ako guma okolo okraja klesá z displeja. Táto vzdialenosť nie je náhodná. Spoločnosť Apple vytvorila medzeru medzi klávesmi a obrazovkou čo najmenšiu, aby bola jednotka pri zatvorení o niečo menšia a zároveň sa maximalizovala výška kláves. Čokoľvek, čo položíte na obrazovku, znižuje toto oddelenie.

esaelias

30. decembra 2016
  • 16. septembra 2018
Newtons Apple povedal: Apple navrhuje nie. Tiež odporúčajú, aby ste nepoužívali kryt klávesnice.

Budem sa držať tých, ktoré poskytujú záruku.


pomáha aj so škvrnami a týmito čiastočkami prachu, ktoré sa na nich držia...čo najhoršie sa môže skutočne stať s ochranou obrazovky?
reakcie:88 kľúčov B

veľký úsmev01

Pôvodný plagát
17. apríla 2013
  • 17. septembra 2018
calbear92 povedal: S úctou nesúhlasím – na mojom 13-palcovom MacBooku Pro Retina z roku 2013 som mal 2 náhradné obrazovky. Keďže som bol na konci krytej lehoty s 2.-tentokrát, rozhodol som sa pre kúpu ochrannej fólie na displej. Pravdepodobne jedna z najlepších vecí, ktoré som urobil - vždy som miloval produkty Moshi (NFI) pre môj iPhone a MBP. Majú rad chráničov obrazovky s názvom iVisor: https://www.moshi.com/en/product/ivisor-pro-13-for-macbook-pro-13/black-clear-matte

Počul som, že lepidlo ide len na jednu stranu obrazovky. Je to pravda? Ak áno, ako dobre zostáva?

Tiež som počul, že je odnímateľný a opakovane použiteľný. Je to pravda?
[doublepost=1537204382][/doublepost]
Newtons Apple povedal: Apple navrhuje nie. Tiež odporúčajú, aby ste nepoužívali kryt klávesnice.

Budem sa držať tých, ktoré poskytujú záruku.
Máš nejaký odkaz, kde sa to píše? Vďaka!

Fishrrman

20. február 2009
  • 18. septembra 2018
esaelias sa pýta:
'Čo najhoršie sa môže skutočne stať s ochranou obrazovky?'

Tenká, nastriekaná antireflexná vrstva na povrchu displeja sa začne odlupovať.
Ako to, že?