Fóra

Apple TV 4K 2021 by mala mať namiesto toho A12X Bionic.

Alexis Noel

Pôvodný plagát
27. apríla 2020
Houston
  • 20. apríla 2021
Táto nová Apple TV 4K mala používať A12X Bionic a nie A12, pretože A12X Bionic je skutočným nástupcom A10X Fusion (pozri iPad Pro 2017 a iPad Pro 2018). A12 je sotva päta k päte s A10X, syntetické štandardy bokom. A12, prvýkrát videný na iPhone XS a XS Max, je bledý v porovnaní s iPad Pro s A12X a dokonca aj iPad Pro s A10X. To sa opäť opakuje s 3. generáciou iPad Air z roku 2019. Požičiava si niekoľko vecí z 10,5' iPadu Pro, ako je plášť, inteligentný konektor, inteligentná klávesnica, ale chýba mu výkon aj s novším SoC. iPad Pro z roku 2018 je skutočným nástupcom iPadu Pro z roku 2017, nie iPad Air z roku 2019. Podobne nástupcom Apple TV 4K z roku 2017 s A10X by mal byť Apple TV 4K s A12X.

Odhliadnuc od toho, dostanete rovnaký shell, ale okrem niektorých ďalších trikov získate aj AX wifi, no nie som 100% predaný v tom, či by bol výkon výrazne lepší, najmä keď inzerujú Apple Arcade, ktorý občas mal problémy s predchádzajúca generácia a história ukázali, že A12 nie je tak významný mimo iPhone XS.

[Toto je z mojej skúsenosti niekoho, kto má na porovnanie 2017 iPad Pro, 2x 2018 iPad Pro, 2019 iPad Air, 2018 iPhone XS Max. A10X prekonal A12 v iPade Air, pokiaľ ide o čistenie 4k H.265/HEVC videa, ako aj export a prehrávanie na LumaFusion. Rovnako tak A12X fajčil A10X s rovnakým 4k H.265/HEVC videom. Hry, ako napríklad CoD mobile, tiež fungovali lepšie na iPad Pro v porovnaní s iPadom Air a iPhone XS Max.] Syntetické benchmarky ako Geekbench vykazujú mierne zlepšenia, pokiaľ ide o A12 oproti A10X, a výrazné vylepšenia od A12X oproti obom, ale to je len špecifikácie na papieri.

Nezdá sa mi veľmi sľubné, že sa nová Apple TV ukáže ako podstatné zlepšenie oproti jej predchodcovi.
reakcie:MhaelK, haruhiko a gnomeisland

Juicy Box

23. septembra 2014


  • 20. apríla 2021
Alexis Noel povedal: Nezdá sa mi veľmi sľubné, že sa nová Apple TV ukáže ako podstatné zlepšenie oproti jej predchodcovi. Kliknutím rozbalíte...
Súhlasím.

Iné by bolo, keby nová štvorkolka mala zlacnenie, ale v podstate ide o to isté s rovnakým výkonom za rovnakú cenu.

Alexis Noel povedal: A12 je sotva päty k päte s A10X, syntetické štandardy bokom. Kliknutím rozbalíte...
Zatiaľ čo väčšina benchmarkov má A12 o niečo pred A10, pre skutočný výkon GPU A10X v skutočnosti prekonáva A12.

Hranie na ATV4k1 môže byť nakoniec lepšie ako na novom.


Bláznivé na tom je, že toľko ľudí čakalo, kým vyjde nová štvorkolka, mnohí budú radi, že Apple vydal novú štvorkolku, pričom sa nestarajú o to, že výkon čipu, úložisko a cena nie sú o nič lepšie ako predtým. predtým.
reakcie:gnomeisland, haruhiko, Bluetoot- a 2 ďalšími 2

2010 mini

19. júna 2013
  • 20. apríla 2021
Apple TV a ostatné produkty, ktoré ste spomenuli, sú dosť odlišné. Apple TV nevyžaduje napríklad výkon dotykového rozhrania. Ako sa iPad a iPhone používajú, s najväčšou pravdepodobnosťou profituje z lepšieho procesora. Apple TV je len streamer a príležitostné herné zariadenie.
reakcie:Alexis Noel

Alexis Noel

Pôvodný plagát
27. apríla 2020
Houston
  • 20. apríla 2021
2010mini povedal: Apple TV a ostatné produkty, ktoré ste spomenuli, sú celkom odlišné. Apple TV nevyžaduje napríklad výkon dotykového rozhrania. Ako sa iPad a iPhone používajú, s najväčšou pravdepodobnosťou profituje z lepšieho procesora. Apple TV je len streamer a príležitostné herné zariadenie. Kliknutím rozbalíte...
Chápem, čo hovoríte, ale Apple TV 4K 2017 zápasil s niekoľkými hrami. (Snažím sa zapamätať si niekoľko, pretože už je to nejaký čas)
Dúfam, že sa mýlim a mierne zvýšenie výkonu, ktoré sa zdá byť dosť nevýznamné, robí herný aspekt Apple TV o niečo lepším. Len si myslím, že A12X by bol vhodnejší SoC, najmä na niekoľko rokov odolný voči budúcnosti, keď sa pozrieme na to, ako dlho trvalo získať novú Apple TV 4K.
reakcie:traveltoromantis a haruhiko

Alexis Noel

Pôvodný plagát
27. apríla 2020
Houston
  • 20. apríla 2021
vertikálny úsmev povedal: Hranie na ATV4k1 môže byť nakoniec lepšie ako na novom. Kliknutím rozbalíte...
Dúfam.


vertikálny úsmev povedal: Šialené na tom je, že toľko ľudí čakalo, kým vyjde nová štvorkolka, mnohí budú len šťastní, že Apple vydal novú štvorkolku, nestarajú sa o to, že výkon čipu, úložisko a cena nie sú žiadne. lepšie ako to bolo predtým. Kliknutím rozbalíte...
Áno. Nepochybujem o tom, že bude mať silný predaj. Len som dúfal v trochu viac.

Bluetooth-

16. apríla 2020
  • 20. apríla 2021
Chystal som sa dať peniaze za Apple TV, ak by to bolo dosť podstatné. Budem sa však držať a dúfam, že je to kvôli nejakému problému s nedostatkom čipu alebo inej podobnej udalosti.

Viem, že konzola Apple je meme, ale poď. na.

Juicy Box

23. septembra 2014
  • 20. apríla 2021
Alexis Noel povedal: Len si myslím, že A12X by bol vhodnejší SoC Kliknutím rozbalíte...
Aspoň A12X, A12 je vtip o modernizácii.

Pokiaľ sa Apple nerozhodne vydať štvorkolku zameranú na hry, myslím si, že Apple, ktorý si vybral A12, sa nestará o herný potenciál štvorkolky.

Nie je to prvýkrát, čo sa objavili klebety o hrách ATV, ktoré sa nehrali. V roku 2014 všetky zvesti o „ďalších ATV“ tvrdili, že Apple pracuje na hernom streamovacom boxe schopnom kvalitnú grafiku Xbox 360, čo by v tom čase vyžadovalo aspoň A8X, ak nie A9X, ale to skončilo pádom. s požiadavkou A8, Siri Remote a 200 MB statického úložného priestoru pre aplikácie. Ach áno, hlúpe demo CrossyRoads na predvádzanie herného výkonu na ATV4.

Apple odvtedy predával požiadavku Siri Remote a zväčšil veľkosť statického úložiska na 4 GB, no stále to ukázalo nezáujem spoločnosti Apple dostať sa na herný trh.

A10X bol skvelým krokom vpred, ale po takmer 4 rokoch, a teraz iba čip A12, to Apple urobil znova, ale tentokrát som si nerobil veľké nádeje.

vertikálny úsmev povedal: Hranie na ATV4k1 môže byť nakoniec lepšie ako na novom. Kliknutím rozbalíte...
Alexis Noel povedal: Dúfam, že áno. Kliknutím rozbalíte...
prečo je to tak?

Alexis Noel povedal: ale Apple TV 4K 2017 zápasil s niekoľkými hrami. (Snažím sa zapamätať si niekoľko, pretože už je to nejaký čas) Kliknutím rozbalíte...
Viem len o jednom, o ktorom ľudia hovoria, Oceanhorn 2. Hral som celú hru a páčila sa mi, ale počas hrania boli niektoré cutscény trochu trhané. Bolo to zvláštne, ako keby to hralo rýchlosťou 30 FPS, pár sekúnd by to hralo dobre a potom by sa to zaseklo na niekoľkých snímkach, potom by to hralo dobre, opláchlo sa a zopakovalo.

Skutočná hrateľnosť bola v poriadku, aj keď aj pri mnohých NPC som nikdy nezažil žiadne spomalenie na A10X ATV4K.


2010mini povedal: Apple TV je len streamer a príležitostné herné zariadenie. Kliknutím rozbalíte...
Tak to je a bude to tak aj naďalej. Prekonaný a predražený box na streamovanie s niektorými možnosťami príležitostného hrania.

To isté by sa dalo povedať aj o štvorkolke A10X, pretože A10X je stále výkonnejší ako streamer akéhokoľvek konkurenta, ktorý je v súčasnosti na trhu.

darovať

12. júla 2008
Nemecko
  • 20. apríla 2021
Ohromujúca inovácia by bola príjemnou inováciou (imo), keby nahradili starú Apple TV HD (A8) Apple TV HD s A12 a starú Apple TV4K (A10X) Apple TV 4K založenú na A12X.

A12 Metal Score 5364 (nové TV 4K)
A10X Metal Score 6932 (staré TV 4K)
A12X Metal Score 11835 (2018 iPad Pro)

Som prihlásený k odberu Arcade, takže by som ocenil lepšie metalové skóre. Po prechode iPad Pro na M1 by mali mať nejakú náhradnú zásobu A12X/A12Z.

Možno nám Apple chce predať MacMini s režimom Apple TV namiesto skutočnej Apple TV?

vertical smile povedal: Viem len o jednom, o ktorom ľudia hovoria, Oceanhorn 2. Hral som celú hru a páčila sa mi, ale počas hrania boli niektoré cutscény trochu trhané. Bolo to zvláštne, ako keby to hralo rýchlosťou 30 FPS, pár sekúnd by to hralo dobre a potom by sa to zaseklo na niekoľkých snímkach, potom by to hralo dobre, opláchlo sa a zopakovalo. Kliknutím rozbalíte...
Musel som nastaviť ATV 4K zo 4K na 1080p, aby sa v hre zastavilo koktanie, tiež si myslím, že sa mi potom stále objavovali predmety, lepšie efekty aj na iPad Pro (ale možno kvôli menšej obrazovke?)
reakcie:gnomeisland a Christopher Kim

Juicy Box

23. septembra 2014
  • 20. apríla 2021
Donar povedal: Musel som nastaviť ATV 4K zo 4K na 1080p, aby sa v hre zastavilo koktanie, tiež si myslím, že sa mi potom stále objavovali predmety, lepšie efekty aj na iPad Pro (ale možno kvôli menšej obrazovke?) Kliknutím rozbalíte...
Bolo to s Oceanhorn 2? Alebo iná hra?

darovať

12. júla 2008
Nemecko
  • 20. apríla 2021
vertikálny úsmev povedal: Bolo to s Oceanhorn 2? Alebo iná hra? Kliknutím rozbalíte...
Áno, bolo to s Oceanhornom 2. Tiež som mal nejaké záškuby pri hraní Beyond a Steel Sky (myslím, že len počas cutscén).

Juicy Box

23. septembra 2014
  • 20. apríla 2021
Donar povedal: Som prihlásený na odber Arcade, takže by som ocenil lepšie metalové skóre. Kliknutím rozbalíte...
Je úžasné, koľko článkov, videí na YouTube a komentárov na fóre MR označuje A12 za zvýšenie výkonu. V najlepšom prípade by som to považoval za rovnocenné s A10X.

Apple tvrdí, že poskytuje „výrazné zvýšenie grafického výkonu“, takže možno je to nejaký variant A12 alebo využíva výhody ventilátora a nie je obmedzený na energiu batérie. Alebo je to možno len blázon.....

Donar povedal: Áno, bolo to s Oceanhorn 2. Kliknutím rozbalíte...
Keď hovoríme o koktaní, bolo to len počas cutscén alebo počas skutočného hrania? Zažil som to len pri cutscénach a aj keď to bolo otravné, hru to rozhodne nezničilo a ani sa oplatilo znížiť rozlíšenie.

Tiež to bolo dávno? Alebo trochu nedávno? Viem, že pred časom bola aktualizácia, ktorá zvýšila kvalitu grafiky a možno s tým súviseli chyby.

Jediný dôvod, prečo to uvádzam, je ten, že Oceanhorn 2 bola jediná hra, na ktorej som videl problémy súvisiace s výkonom, a aj tak to bolo len v prestrihnutých scénach (aspoň pre mňa) a vždy som sa čudoval, či to bolo problém s hrou a nie obmedzenie A10X.

Ako som už povedal, skutočná hrateľnosť Oceanhorn 2 v plnej reze bola bezchybná, čo sa týka HW výkonu. Posledná úprava: 24. mája 2021

Marshall73

20. apríla 2015
  • 20. apríla 2021
vertical smile povedal: Je úžasné, koľko článkov, videí na YouTube a komentárov na fóre MR označuje A12 za zvýšenie výkonu. V najlepšom prípade by som to považoval za rovnocenné s A10.

Apple tvrdí, že poskytuje „výrazné zvýšenie grafického výkonu“, takže možno je to nejaký variant A12 alebo využíva výhody ventilátora a nie je obmedzený na energiu batérie. Alebo je to možno len blázon.....


Keď hovoríme o koktaní, bolo to len počas cutscén alebo počas skutočného hrania? Zažil som to len pri cutscénach a aj keď to bolo otravné, hru to rozhodne nezničilo a ani sa oplatilo znížiť rozlíšenie.

Tiež to bolo dávno? Alebo trochu nedávno? Viem, že pred časom bola aktualizácia, ktorá zvýšila kvalitu grafiky a možno s tým súviseli chyby.

Jediný dôvod, prečo to uvádzam, je ten, že Oceanhorn 2 bola jediná hra, na ktorej som videl problémy súvisiace s výkonom, a aj tak to bolo len v prestrihnutých scénach (aspoň pre mňa) a vždy som sa čudoval, či to bolo problém s hrou a nie obmedzenie A10X.

Ako som už povedal, skutočná hrateľnosť Oceanhorn 2 v plnej reze bola bezchybná, čo sa týka HW výkonu. Kliknutím rozbalíte...
Existujú nejaké referenčné hodnoty pre A12 s aktívnym chladením? Apple TV má aktívne chladenie, možno ho Apple používa na vyššej frekvencii ako v iPhone?

Juicy Box

23. septembra 2014
  • 21. apríla 2021
Marshall73 povedal: Existujú nejaké referenčné hodnoty pre A12 s aktívnym chladením? Apple TV má aktívne chladenie, možno ho Apple používa na vyššej frekvencii ako v iPhone? Kliknutím rozbalíte...
v tom mozes mat pravdu.....

Aj toto som tu spomenul:
vertikálny úsmev povedal: tak možno je to nejaký variant A12 alebo využíva výhody ventilátora a nie je obmedzený na energiu batérie. Kliknutím rozbalíte...

Samozrejme, všetko to môže byť aj býk....

AFAIK, A10X v ATV4K neprekoná A10X v iPad Pro.
reakcie:Homme a barón Thompson

darovať

12. júla 2008
Nemecko
  • 21. apríla 2021
vertikálny úsmev povedal: Apple tvrdí, že poskytuje „výrazné zvýšenie grafického výkonu“, takže možno je to nejaký variant A12 alebo využíva výhody ventilátora a nie je obmedzený na energiu batérie. Alebo je to možno len blázon..... Kliknutím rozbalíte...
Videl si to, možno významný nárast oproti Apple TV HD? Alebo to môže byť, ako ste povedali, vyšší takt alebo variant A12 (doteraz som o tom neuvažoval). Asi musíme počkať.

vertical smile povedal: Keď hovoríme o koktaní, bolo to len počas cutscén alebo počas skutočného hrania? Zažil som to len pri cutscénach a aj keď to bolo otravné, hru to rozhodne nezničilo a ani sa oplatilo znížiť rozlíšenie.

Tiež to bolo dávno? Alebo trochu nedávno? Viem, že pred časom bola aktualizácia, ktorá zvýšila kvalitu grafiky a možno s tým súviseli chyby. Kliknutím rozbalíte...
Počas skutočného hrania došlo k koktaniu. Keď som začal svoju hernú kariéru na AMIGA, v skutočnosti môžem žiť s preskakovaním/zasekávaním snímok. Nehral som Golden Edition, ktorá by mala mať vylepšenia výkonu. Na zdravie.
reakcie:Barón Thompson TO

žaluď

Prispievateľ
25. mája 2010
  • 21. apríla 2021
Marshall73 povedal: Existujú nejaké referenčné hodnoty pre A12 s aktívnym chladením? Apple TV má aktívne chladenie, možno ho Apple používa na vyššej frekvencii ako v iPhone? Kliknutím rozbalíte...
Edit: Pri pohľade na technické špecifikácie je to stále aktívne chladenie.

Bodhitree

5. apríla 2021
  • 21. apríla 2021
Mali ísť do toho a dať M1 do Apple TV. To a vylepšené úložisko by stačilo na jeho premenu zo streamovacieho zariadenia na lacnú a prenosnú hernú konzolu. Pozrite sa na Nintendo a zistite, či môžu byť takéto boxy úspešné.

Čaká ma však inovácia môjho streamingového boxu, moja stará tretia generácia Apple TV pred časom stratila podporu YouTube a mám niekoľko 4K HDR filmov zakúpených v itunes. Takže môžem skončiť nákupom bez ohľadu na to, že ide o slabý upgrade. Bohužiaľ budem musieť aktualizovať aj televízor, kde momentálne používam HD panel Samsung z roku 2013.

Trápi ma vyhadzovať stále funkčné zariadenia na pastvu. Nie je to dobré pre životné prostredie, poddáva sa impulzu k nákupu, a tak prispieva k návalu technologických zariadení. A je diskutabilné, či moje oči dokážu rozpoznať rozdiel v rozlíšení medzi 1080p a 4K na 48 TV na štyri metre, teda ako ďaleko je môj gauč od televízora. Tak som mohol podržať celý súbor a čakať ďalšie tri roky na upgrade.
reakcie:CoronaOnTap, George Dawes, Alexis Noel a 1 ďalšia osoba

darovať

12. júla 2008
Nemecko
  • 21. apríla 2021
Bodhitree povedal: Mali ísť do toho a dať M1 do Apple TV. To a vylepšené úložisko by stačilo na jeho premenu zo streamovacieho zariadenia na lacnú a prenosnú hernú konzolu. Kliknutím rozbalíte...
Tiež som sa rozhodol pre vylepšené možnosti ukladania. Používam však 32 GB Apple TV 4K*. Apple TV M1 by pravdepodobne stála toľko ako základný (2020 M1) Mac mini. Myslím, že na AppleTV M1 som možno až príliš lacný špás - ale Geeklust ma dokáže prevalcovať, takže kto vie. reakcie:Alexis Noel

x-zlo-x

13. júla 2008
  • 21. apríla 2021
Hádam, že pretaktujú tieto čipy, aby fungovali lepšie ako v telefónoch iPhone. Čas ukáže. Pochybujem, že by vydali aktualizovanú verziu, ktorá je pomalšia ako predchádzajúca.
reakcie:Che Castro a Alexis Noel A

EPO75

12. októbra 2016
Rotterdam
  • 21. apríla 2021
S najväčšou pravdepodobnosťou sa na verzii M1 pracuje a príde neskôr, pretože sa hovorí, že ju chcú vydať, keď bude k dispozícii viac veľkých hier.
Súhlasím, že by to mohli vydať aspoň s A13, ktorá nemôže byť oveľa drahšia. Ach dobre, odsedím si a nechám si svoje súčasné ATV4K. TO

návykový

6. júla 2008
  • 21. apríla 2021
Dlho som čakal, kým Apple vydá novú Apple TV, pretože odmietam kúpiť produkt, ktorý má štyri roky bez zníženia ceny. Aj keď nová Apple TV nie je príliš inováciou (a downgradom na grafiku), aspoň je CPU lepšia ako verzia z roku 2017. Vedel som, že chcem iné diaľkové ovládanie a túto Apple TV budem používať iba ako streamovací box a HDMI 2.1 je tiež bonus. Takže som rád, že som počkal.

Zdá sa, že tento produkt bol pripravený na uvedenie na trh pred rokom (pamätáte si tweet projektu Neptune?), takže by ma zaujímalo, čo ho oneskorilo? Pandémia a nedostatok čipov? Nové diaľkové ovládanie? možno?

Apple sa nezaoberal hraním alebo zlepšovaním Apple Arcade, ale ak je to v ich budúcnosti, potom si myslím, že dajú minimálne M1 alebo M2, keď budú konečne brať hry trochu vážnejšie. Ak nový iPad môže získať M1, potom nie je dôvod, prečo budúce herné zariadenia Apple / Apple TV nebudú mať aj M1 alebo lepšie.

Dostane iPhone stále čipy A15 atď., kým všetky ostatné produkty Apple prejdú na M1 alebo neskôr? Alebo iPhone dostane M čipy tiež?

Bodhitree

5. apríla 2021
  • 21. apríla 2021
A15 bude mať výkonnejšie jadrá, takže dôjde k zvýšeniu výkonu, ale nie sú potrebné všetky veci, ktoré sú na M1, ako napríklad Thunderbolt a veľké množstvo pamäte RAM. Zdá sa teda pravdepodobné, že séria A bude naďalej poháňať telefóny iPhone, iPody atď., zatiaľ čo séria M bude poháňať počítače Macintosh, iPad Pro atď.

Otamin

7. novembra 2020
Londýn
  • 21. apríla 2021
Zaujímalo by ma, či bola fáma o novej Apple TV s väčším herným zameraním nezmysel, alebo sa jej dočkáme niekedy neskôr v tomto/budúcom roku?
reakcie:George Dawes a ErikGrim G

gnomeisland

30. júla 2008
New York, NY
  • 21. apríla 2021
Som tiež sklamaný znížením úrovne A12 (odmietnite to nazvať inak, kým sa neukáže, že je to nesprávne). Pridaný čip U1 a lepšie diaľkové ovládanie sú zaujímavé, ale osobne nestačia. Snažil som sa upgradovať a Apple nejakým spôsobom oznámil niečo dosť nepresvedčivé, aby som zvážil, či si ponechať svoj súčasný box.

Tu je však jedna myšlienka: Čo ak ide o prehratie AppleTV HD vs 4K? AFAIK, AppleTV HD bola len AppleTV, keď bola ohlásená. Označenie 4K dostal až pri uvedení vyššieho modelu. Možno, že Apple len dojí trh / ospravedlňuje vysokú cenu, kým sa krabica A15 nevydá neskôr? Keďže sa zdá, že Apple miluje mätúce značky, hádam, že lepší/rýchlejší box sa bude volať Apple Arcade. 🤣
reakcie:George Dawes B

Barón Thompson

8. mája 2020
  • 21. apríla 2021
Dúfam v aktualizovanú Apple TV so zabudovaným zvukovým panelom a zameraním na hry, ale táto nová nahradí moju súčasnú Apple TV HD spred rokov. Najmä preto, že mám úplne nový televízor Sony.

Musím vymeniť kábel HDMI, aby som mohol využívať výhody 4K a používať HDMI 2.1? Ako zistiť, či je na úrovni? TO

návykový

6. júla 2008
  • 21. apríla 2021
gnomeisland povedal: Som tiež sklamaný z downgrade A12 (odmietnite to nazvať inak, kým sa neukáže, že je to nesprávne). Pridaný čip U1 a lepšie diaľkové ovládanie sú zaujímavé, ale osobne nestačia. Snažil som sa upgradovať a Apple nejakým spôsobom oznámil niečo dosť nepresvedčivé, aby som zvážil, či si ponechať svoj súčasný box.

Tu je však jedna myšlienka: Čo ak ide o prehratie AppleTV HD vs 4K? AFAIK, AppleTV HD bola len AppleTV, keď bola ohlásená. Označenie 4K dostal až pri uvedení vyššieho modelu. Možno, že Apple len dojí trh / ospravedlňuje vysokú cenu, kým sa krabica A15 nevydá neskôr? Keďže sa zdá, že Apple miluje mätúce značky, hádam, že lepší/rýchlejší box sa bude volať Apple Arcade. 🤣 Kliknutím rozbalíte...
Táto iterácia je len streamovacím zariadením a zdá sa, že je pripravená na celý rok. Toto nie je nový produkt, jediné, čo Apple zmenil, aby vymenil HDMI 2.0 za HDMI 2.1 a dal A12 za A10X. Konečne zareagovali aj na strašný ovládač, ktorý predávali. Spoločnosti so zdrojmi Apple určite trvá dlho, kým sa to zmení. Myslím, že to je problém, keď ste SuperTanker.

Ľudia vždy hovorili, že 4K produkt z roku 2017 bol pre streamovacie zariadenie prehnaný, takže Apple práve aktualizoval štyri roky starý stroj, ktorý bude v budúcnosti svedčiť o týchto nových modeloch ešte asi päť rokov.

Som presvedčený, že Apple vydá konzolu alebo niečo, čo dokáže hrať všetky typy hier a bude poháňané M1 alebo M2. Pravdepodobne sa bude volať Apple Arcade pomôcť odlíšiť sa od televíznych plánov spoločnosti Apple.

Myslím, že TVOS15 bude mať na WWDC nejaké skvelé prekvapenia. Som si istý, že urobia niečo, aby využili HomePod Mini na ďalšie zvýšenie predaja.
reakcie:George Dawes
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ďalšie

Chod na stranu

ChoďĎalšie Posledný