Fóra

obísť aktualizáciu ios po resetovaní

filbert42

Prispievateľ
Pôvodný plagát
20. júla 2014
Worcestershire, Spojené kráľovstvo
  • 6. novembra 2019
Ahojte kamoši,

Snažím sa nastaviť iPhone 6 z druhej ruky pre moju manželku. Urobil som úplný reset a zastavil som proces nastavenia, počas ktorého sa chce aktualizovať na ios 13.2. Držal som sa prechodu na ios 13 na mojom iPhone / iPad kvôli všetkým problémom, ktoré boli hlásené.

Zdá sa, že neexistuje spôsob, ako obísť aktualizáciu. Jediné možnosti sú aktualizovať alebo spustiť znova (čo ma pravdepodobne dostane späť na to isté miesto).

Nejaké nápady niekto?

BugeyeSTI

19. augusta 2017


Arizona
  • 6. novembra 2019
iPhone 6 nedokázal stiahnuť iOS13... iOS 12.4.3 je najnovšia verzia, ktorú môže používať. iPhone 6S je najstarší telefón podporovaný systémom iOS13

filbert42

Prispievateľ
Pôvodný plagát
20. júla 2014
Worcestershire, Spojené kráľovstvo
  • 6. novembra 2019
BugeyeSTI povedal: iPhone 6 nedokázal stiahnuť iOS13... iOS 12.4.3 je najnovšia verzia, ktorú môže používať. iPhone 6S je najstarší telefón podporovaný systémom iOS13
Myslím, že je to pravdepodobne 6S, pretože som určite nútený aktualizovať na 13.2
reakcie:BugeyeSTI C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 7. novembra 2019
filbert42 povedal: Ahoj ľudia,

Snažím sa nastaviť iPhone 6 z druhej ruky pre moju manželku. Urobil som úplný reset a zastavil som proces nastavenia, počas ktorého sa chce aktualizovať na ios 13.2. Držal som sa prechodu na ios 13 na mojom iPhone / iPad kvôli všetkým problémom, ktoré boli hlásené.

Zdá sa, že neexistuje spôsob, ako obísť aktualizáciu. Jediné možnosti sú aktualizovať alebo spustiť znova (čo ma pravdepodobne dostane späť na to isté miesto).

Nejaké nápady niekto?
Urobili ste reset cez iTunes alebo pomocou možnosti resetovania a vymazania údajov na samotnom zariadení?

filbert42

Prispievateľ
Pôvodný plagát
20. júla 2014
Worcestershire, Spojené kráľovstvo
  • 7. novembra 2019
C DM povedal: Urobili ste reset cez iTunes alebo pomocou možnosti resetovania a vymazania údajov na samotnom zariadení?

Len samotný telefón, manželka nepoužíva iTunes.

Práve som 'chatoval' s podporou Apple a hovoria, že nie je možné vyhnúť sa aktualizácii. Blbosť C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 8. novembra 2019
filbert42 povedal: Len samotný telefón, moja žena nepoužíva iTunes.

Práve som 'chatoval' s podporou Apple a hovoria, že nie je možné vyhnúť sa aktualizácii. Blbosť
To je dosť zvláštne. Pochopil som, že vykonaním resetovania a vymazania v telefóne sa nerobí nič viac, ako napríklad kontrola a inštalácia aktualizácií.

filbert42

Prispievateľ
Pôvodný plagát
20. júla 2014
Worcestershire, Spojené kráľovstvo
  • 8. novembra 2019
Prijal som nevyhnutné a upgradoval som (teraz je 13.2.2 a došlo k nejakým opravám chýb). Držíme palce, zatiaľ sa nevyskytli žiadne zjavné problémy. Moja žena nie je náročný používateľ, takže by to mohlo byť v poriadku. K

dobyvateľ

31. decembra 2013
  • 8. novembra 2019
C DM povedal: To je dosť zvláštne. Pochopil som, že vykonaním resetovania a vymazania v telefóne sa nerobí nič viac, ako napríklad kontrola a inštalácia aktualizácií.

Úplné vymazanie vymaže aktivačný token. Apple podpisuje tokeny iba pre vybrané verzie iOS, takže ak sa nainštalovaná verzia nepodpisuje, telefón musí byť aktualizovaný. Naposledy upravené: 8. novembra 2019
reakcie:filbert42 C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 8. novembra 2019
konqerror povedal: Úplné vymazanie vymaže aktivačný token. Apple podpisuje tokeny iba pre vybrané verzie iOS, takže ak sa aktuálna verzia nepodpisuje, telefón musí byť aktualizovaný.
Kontrola, či je alebo nie je podpísaná verzia pre systém iOS, sa vykoná, keď sa inštaluje, nie proti už nainštalovanej verzii na zariadení. K

dobyvateľ

31. decembra 2013
  • 8. novembra 2019
C DM povedal: Kontrola, či je alebo nie je podpísaná verzia pre iOS, sa deje vtedy, keď sa jedna inštaluje, nie oproti už nainštalovanej verzii na zariadení.

Mýliš sa, za svojim komentárom si stojím. Kontrola platne podpísaného tokenu prebieha pri každom spustení. Vymazanie z výroby vymazalo token, takže telefón zostane v uzamknutom režime, kým nezíska platne podpísaný token. C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 8. novembra 2019
konqerror povedal: Mýliš sa, za svojim komentárom si stojím. Kontrola platne podpísaného tokenu prebieha pri každom spustení. Vymazanie z výroby vymazalo token, takže telefón zostane v uzamknutom režime, kým nezíska platne podpísaný token.
Uzamknutý režim? Existuje nejaká dokumentácia, ktorá o niečom z toho hovorí? K

dobyvateľ

31. decembra 2013
  • 8. novembra 2019
C DM povedal: Uzamknutý režim? Existuje nejaká dokumentácia, ktorá o niečom z toho hovorí?

Strana 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

Staršie info:

Aktivácia - iPhone Wiki

www.theiphonewiki.com C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 8. novembra 2019
konqerror povedal: Strana 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

Staršie info:

Aktivácia - iPhone Wiki

www.theiphonewiki.com
Ktorá časť sa zaoberá použitím resetovania nastavení a vymazania údajov na samotnom zariadení, čo vedie k potrebe upgradu iOS? K

dobyvateľ

31. decembra 2013
  • 8. novembra 2019
C DM povedal: Aká časť sa týka použitia resetovania nastavení a vymazania údajov na samotnom zariadení, čo vedie k potrebe upgradovať iOS?

Ako som povedal, token sa vymaže, keď vykonáte vymazanie. Ide o používateľské údaje. Potom potrebujete nový token a Apple vydáva tokeny iba pre aktuálne verzie systému iOS. Také jednoduché.

Toto sú správy na prvej strane tohto webu vždy, keď Apple zmení verzie, ktoré podpisujú.
www.macrumors.com

Apple prestáva podpisovať iOS 13.1.2 a iOS 13.1.3 po vydaní iOS 13.2

Po vydaní iOS 13.2 28. októbra spoločnosť Apple dnes prestala podpisovať iOS 13.1.3, čo znamená, že downgrade na túto verziu iOS už nie je... www.macrumors.com www.macrumors.com
Takto funguje aktivačný zámok. Apple nebude vydávať tokeny na aktiváciu uzamknutých telefónov bez správneho prihlásenia Apple ID. Systém bráni niekomu používať váš telefón aj po obnovení továrenského nastavenia.

To je tiež dôvod, prečo vás spoločnosť Apple žiada, aby ste po odomknutí karty SIM vymazali telefón, aby si vynútili obnovenie tokenu, pretože prenáša aj údaje o zámke karty SIM. Naposledy upravené: 8. novembra 2019 C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. októbra 2011
  • 8. novembra 2019
konqerror povedal: Ako som povedal, token sa vymaže, keď vykonáte vymazanie. Ide o používateľské údaje. Potom potrebujete nový token a Apple vydáva tokeny iba pre aktuálne verzie systému iOS. Také jednoduché.

Toto sú správy na prvej strane tohto webu vždy, keď Apple zmení verzie, ktoré podpisujú.
www.macrumors.com

Apple prestáva podpisovať iOS 13.1.2 a iOS 13.1.3 po vydaní iOS 13.2

Po vydaní iOS 13.2 28. októbra spoločnosť Apple dnes prestala podpisovať iOS 13.1.3, čo znamená, že downgrade na túto verziu iOS už nie je... www.macrumors.com www.macrumors.com
Takto funguje aktivačný zámok. Apple nebude vydávať tokeny na aktiváciu uzamknutých telefónov bez správneho prihlásenia Apple ID. Systém bráni niekomu používať váš telefón aj po obnovení továrenského nastavenia.

To je tiež dôvod, prečo vás spoločnosť Apple žiada, aby ste po odomknutí karty SIM vymazali telefón, aby si vynútili obnovenie tokenu, pretože prenáša aj údaje o zámke karty SIM.
Je to určite správa na titulnej stránke o tom, že verzie systému iOS už nie sú podpísané, ale to sa týka najmä toho, že si ich niekto môže nainštalovať, ak chce, nie jednoduchého resetovania nastavení a vymazania údajov zo zariadenia. K

dobyvateľ

31. decembra 2013
  • 8. novembra 2019
C DM povedal: Sú to určite správy na prvej stránke o tom, že verzie iOS už nie sú podpísané, ale to sa týka hlavne toho, že si ich niekto môže nainštalovať, ak chce, nie jednoduchého resetovania nastavení a vymazania údajov zo zariadenia.

Povedal som vám, ako to funguje, OP demonštrovalo, čo sa deje, a ani jednému z nás neuveríte, takže končím.

filbert42

Prispievateľ
Pôvodný plagát
20. júla 2014
Worcestershire, Spojené kráľovstvo
  • 8. novembra 2019
konqerror povedal: Úplné vymazanie vymaže aktivačný token. Apple podpisuje tokeny iba pre vybrané verzie iOS, takže ak sa aktuálna verzia nepodpisuje, telefón musí byť aktualizovaný

Ďakujem, tým sa to vysvetľuje. Niečo, na čo si treba v budúcnosti dávať pozor.

mladíci

31. august 2011
desať-nula-jedenásť-nula-nula nula-dva
  • 9. novembra 2019
konqerror povedal: To je tiež dôvod, prečo vás Apple žiada, aby ste po odomknutí SIM karty vymazali telefón, aby si vynútili obnovenie tokenu, pretože prenáša aj údaje o zámku SIM.
Poznám pokyny, ktoré vám operátori posielajú po odoslaní stavu odomknutia. Nie je to však nič, čo by bolo potrebné od roku 2011.

Mám dva úplne odomknuté iPhony (6s a 6s), ktoré momentálne fungujú na iOS 9.0.2. Boli odomknuté koncom decembra 2015 a stačilo len vložiť inú SIM kartu. Ignoroval som pokyny na obnovenie, pretože oba telefóny sú jailbreaknuté.

Hádam teda, že akékoľvek údaje o zámku SIM karty nie sú dostatočné na vynútenie obnovenia na odomknutie. Som si vedomý všeobecných zásad procesu odomknutia, takže som len zvedavý – prečo spoločnosť Apple navrhuje obnovenie, ak obnovenie nie je potrebné (alebo sa mu možno vyhnúť), aj keď „token“ ukladá údaje o zámku SIM karty?

Zhodou okolností by ma zaujímal váš názor na Semirestore, rootFS, iLEXRAT a ďalšie nástroje na útek z väzenia, ktoré vám umožňujú obnoviť bez aktualizácie. Je zrejmé, že tento žetón možno poraziť alebo obísť.