Iné

vysokoškoláci: čo sa vám páči na hodinách?

shecky

Hosť
Pôvodný plagát
24. mája 2003
Očividne nie si golfista.
  • 3. september 2008
Učím grafický dizajn na niekoľkých vysokých školách v Novom Anglicku a vždy sa snažím zistiť, čo funguje a čo nie. Zaujímalo by ma teda tých z vás, ktorí ste na vysokej škole alebo ste nedávno ukončili vysokú školu (nie strednú školu) – čo sa vám obzvlášť páčilo a čo nenávidíte na svojich triedach, profesoroch atď.

príliš veľa práce? nie je dosť práce? príliš pripravený? nedostatočne pripravený? krátka prednáška? dlhé prednášky? snažil sa byť vtipný? snažil sa byť vážny? arogantný? príliš veľký trapas?

Vo všeobecnosti vychádzam veľmi dobre so svojimi študentmi, ale vždy sa snažím byť lepší.

Vďaka! A

yrsonicdeath

2. júla 2007


  • 3. september 2008
Pred pár mesiacmi absolvoval...

Páčilo sa:

Prednášky distribuované v ppt alebo pdf na pokračovanie v prednáškach/študovaní na testy. (Najviac mi to pomohlo v triedach, kde neboli všeobjímajúce, motivovalo ma to navštevovať hodiny.)

Možnosť rozsiahlej (15+ strán) písomnej práce namiesto priebežného/záverečného.

Tam vonku

19. decembra 2002
NYC
  • 3. september 2008
Chodím na malú (2300) vysokú školu s triedami s 10 – 25 ďalšími študentmi, ktorá sa hodí na diskusiu v triede a ponecháva profesorom voľnú ruku na pomoc alebo ďalšiu diskusiu. Moji obľúbení profesori mali vždy jasne na starosti triedu, ale nie arogantní bastardi....nikdy som nemal rád slabých profesorov, ktorí sa skláňajú na najnižšieho spoločného menovateľa v triede alebo takých, ktorí sa snažia každého vystrašiť reč „ak vynecháte jednu úlohu, zlyháte, ak vynecháte hodinu, zlyháte, ak prídete neskoro, zlyháte“. Zdá sa, že ľahkovážny prístup vždy lepšie rezonuje.

Apple atrament

7. marca 2008
  • 3. september 2008
Ešte som neabsolvoval, ale stále:

Nudní profesori, ktorí sú príliš vážni a bez vtipov na hodine, sú definitívne preč!

Mal som niekoľko profesorov, ktorí sa vždy snažili [a žalostne zlyhali] predstierať nálady úplne opačné ako ich charakter a zážitok bol hrozný! Celá trieda ich začala nudiť a stratila dôveru!

Čítanie poznámok medzi hodinami je PATETICKÉ a nakoniec si z profíka robíme srandu a nikdy ho neberieme príliš vážne!

Výraz a prízvuk sú veľmi dôležité! Monotónnosť ma núti zaspať a zlý prízvuk zanecháva imidž profíkov!

Nakoniec... Dôvera je veľmi dôležitá! Ak profesionál nemá dôveru v to, čo učí, trieda nebude mať záujem o to, čo sa profesionál snaží naučiť!

Moje 2 $/100

r1ch4rd

do
5. august 2005
Manchester UK
  • 3. september 2008
Skutočné nadšenie sa nedá poraziť. Keď učiteľ miluje predmet a rád ho učí, potom je oveľa jednoduchšie sa učiť. Nedostatočná príprava je tá najhoršia vec, nepoznať snímky, pretože ste ich nevideli, odkedy ste minulý rok predviedli rovnakú prezentáciu, nie je dobré. A

yrsonicdeath

2. júla 2007
  • 3. september 2008
Ešte niečo dodať. Pre mňa ako študenta bolo najdôležitejšie vedieť, že profesorovi na študentoch záleží.

7 na

9. novembra 2003
Šaty Rosa
  • 3. september 2008
Mal som profesora, ktorý vždy robil úlohu s triedou. Je pravda, že bol ako boh medzi mravcami, ale bolo pekné vedieť, že je tam a robí prácu s nami.

Rhosfelt

15. august 2007
Nechcem byť znásilnená :(
  • 3. september 2008
Som druhák takmer junior:

Povedal by som, že sa snažte zamerať na stredné množstvo všetkého, čo ste spomenuli, udržujte si len určité nadšenie pre váš predmet. Nedávajte príliš veľa práce, pretože máme aj iné triedy, ale dajte im dosť, aby ste sa uistili, že to urobia, a oznámkujte ich za dokončenie, aby mali motiváciu to urobiť!

Majte dochádzkové body, aby ľudia navštevovali hodiny.

Zvyčajne je dobré mať poznámky v ppt alebo pdf, len ak študent vynechá hodinu, je vždy veľmi pekné.

Snažte sa byť vtipní a robte pre študentov zábavné projekty, najlepší spôsob, ako sa učiť, je interakcia s predmetom. Vždy im rozdajte e-mail a povzbudzujte ich, aby sa cez to pýtali, ak sú na to v triede príliš hanbliví.

Len pár návrhov

severný124

18. novembra 2007
  • 3. september 2008
Páči sa mi, že trvajú hodinu a ja mám len 4 denne, Štúdium podnikania BTW.

Edit: Aj moje triedy majú dobre fit dievčatá. D

da2005pizimp

30. januára 2006
Gilbert, AZ
  • 3. september 2008
Páči sa mi, že zatiaľ chodím len na ľahké hodiny a že učiteľ je úžasný. N

nakamuramori2

14. august 2008
  • 3. september 2008
mám rád online kurzy. nemusíte byť prítomný na hodine a prednášku si môžete pozrieť kedykoľvek budete chcieť.

Skeptický písať

macrumors Ivy Bridge
29. júla 2008
Ďaleký horizont
  • 4. september 2008
Najlepší učiteľ, akého som mal na vysokej škole, bol vynikajúci verejný rečník, vtipný, bystrý, výrečný, vášnivý – dokázal túto tému oživiť a jeho nadšenie bolo nákazlivé. Osobne bol prístupný a slušný a študentom sa dal ľahko k dispozícii.

Intelektuálne mal talent prinútiť vás vidieť starý materiál úplne novým spôsobom, prinútiť vás premýšľať spôsobmi, o ktorých ste nikdy neuvažovali; bol taký dobrý, že ste sa vďaka nemu cítili poctení a privilegovaní zúčastniť sa jeho hodiny, a na konci hodiny vždy láskavo poďakoval študentom za účasť. Okrem toho, že otvoril moju myseľ mnohým novým kanálom, bol tiež úžasným vzorom ako učiteľ.

Na zdravie N

nakamuramori2

14. august 2008
  • 4. september 2008
Scepticalscribe povedal: Najlepší učiteľ, akého som mal na vysokej škole, bol vynikajúci verejný rečník, vtipný, bystrý, výrečný, vášnivý – dokázal oživiť túto tému a jeho nadšenie bolo nákazlivé. Osobne bol prístupný a slušný a študentom sa dal ľahko k dispozícii.

Intelektuálne mal talent prinútiť vás vidieť starý materiál úplne novým spôsobom, prinútiť vás premýšľať spôsobmi, o ktorých ste nikdy neuvažovali; bol taký dobrý, že ste sa vďaka nemu cítili poctení a privilegovaní zúčastniť sa jeho hodiny, a na konci hodiny vždy láskavo poďakoval študentom za účasť. Okrem toho, že otvoril moju myseľ mnohým novým kanálom, bol tiež úžasným vzorom ako učiteľ.

Na zdravie

aký predmet učil?

dukebound85

17. júla 2005
5045 stôp nad morom
  • 4. september 2008
môj obľúbený profesor bol cool z rôznych dôvodov

1) trval na tom, aby sme ho volali John, nie Dr. tak a tak ako ostatní chlapci, ktorí chcú počuť tento titul

2) dal si záležať na tom, aby sme poznali meno KAŽDÉHO. toto bolo pre mňa prvé

3) zaujímal sa o naše životy

4) veľmi prístupný, pokiaľ ide o kancelárske hodiny a pomoc vo všeobecnosti, dal svoje číslo mobilu a podobne

5) trieda bola veľmi náročná

Kurz bol absolventským kurzom strojárstva a bol jednou z najťažších tried, aké som kedy absolvoval

Nemám veľký rešpekt voči učiteľom, ktorí majú ľahké hodiny, pretože platím za to, aby ma vyzvali a naučili sa nový materiál

len moje myšlienky



na druhej strane, trieda, ktorú som najviac nenávidela, bola kvôli učiteľovi. trieda bola materiálová veda v mojom prvom ročníku a mali sme hosťujúceho profesora

ten chlap bol úplne neschopný. povedal nám, že rovnice v knihe sú nesprávne a povedal nám, že ak ich použijeme, dostaneme sa do doku. tiež povedal, že rôzne koncepty prezentované v knihe sú nesprávne.

tak sa to zhoršilo, pretože bol taký arogantný zadok, že sme sa museli porozprávať s vedúcim katedry aj s riadnym prof. čo sa stalo, je, že riadny prof sedel na hodine a počúval prednášku a následne prednášku spochybnil. Netreba dodávať, že hosťujúci profík bol odstránený a potom nás učil hlavne VEĽMI schopný GTA, ktorý mal 30 rokov skúseností v odbore

ph0rk

22. októbra 2003
SWVA
  • 4. september 2008
Apple Ink povedal: Čítanie poznámok medzi hodinami je PATETICKÉ a nakoniec si z profíka robíme srandu a nikdy ho neberieme príliš vážne!

Nie ste si istí, čo presne tým myslíte, ale vaši profesori si niekedy musia pozrieť poznámky. Neuložia si v hlave látku za semester na 1-4 hodiny. Dobrý učiteľ mení svoje učivo z roka na rok, aby zostali aktuálne.

Dávam si záležať na tom, aby som prišiel na hodinu skôr, a prelistujem si otázky z diskusie, ktoré som si v ten deň zapísal, a prípadne si zapíšem ďalšie – som tu predovšetkým na to, aby som odpovedal na otázky, ktoré majú študenti pred vyučovaním, ale budem sakra, ak tam len tak desať minút stojím a hľadím do steny.

Mechanické čítanie poznámok na hodine je však hlúpe – jednoducho rozdeľte poznámky a nechajte ich, aby si ich prečítali vo svojom voľnom čase. C

Vzbura

11. júla 2008
  • 4. september 2008
Prešiel som z vysoko hodnoteného inžinierskeho programu na University of Illinois v Urbane-Champaign do dosť mizerného programu na University of Connecticut a najväčší rozdiel, ktorý som si všimol, je ten, že profesori UConn majú tendenciu k „detským“ študentom. Je pravdepodobnejšie, že urobia výnimky a predklonia sa, aby vyhoveli študentom, namiesto toho, aby sme na to prišli sami. To výrazne spomaľuje tempo triedy. Niekedy premárnime celé obdobie robením príkladov, pretože niektoré deti to nechápu – smiešne, ak sa ma pýtate. Mal som profesora UConn, aby posunul skúšku v triede asi 80 študentov len preto, že niekoľko detí malo v ten istý deň skúšku z fyziky. V UIUC by sa to nikdy nestalo. Byť spravodlivý je dôležitý, ale myslím si, že je dôležité byť aj prísny a podporovať sebadôveru. R

rhsgolfista33

do
6. januára 2006
  • 4. september 2008
Mám tendenciu si užívať hodiny, ktoré obsahujú diskusiu. Stredne veľké množstvo práce je fajn (chcem byť vyzvaný, ale mám 4-6 iných hodín a 300 strán na hodinu neprečítam. Spravidla robíme 1-2 kapitoly týždenne vo väčšine tried I 'take, čo sa rovná 40-80 stranám učebnice za týždeň. Hodiny angličtiny, najmä literatúry, však môžu vyžadovať oveľa viac čítania, myslím si, že Kate Choppin má tendenciu byť ľahšie čítanie ako Manažérske účtovníctvo, zväzok 1). Uprednostňujem finále, ktoré je buď projekt, esej, alebo si ho vezmete domov (s alebo bez časti v triede), najlepšie sú aj nekumulatívne finále (ak ste nám už dali 2 priebežné semestre, prečo cítite potrebu aby nás znova otestovali na rovnakom materiáli, navyše s nejakým novým materiálom?). Dobrý štandard 90%-92%=A- a 93%-100%=A sa jednoznačne cení. Neznášam, keď si profesor myslí, že jeho trieda je „lepšia“ ako 99 % ostatných kurzov a sťažuje známkovanie: 88 % - 92 % = B+, wtf? Stačí použiť škálu, ktorú používajú iní profesori na vašej katedre. Tiež, ak vaša trieda/disciplína nie je vhodná na písanie esejí, nenechajte nás, prosím, napísať esej, len to stráca náš čas a váš čas. Tiež ma baví, keď je môj profesor z látky nadšený! Ak vás to zaujíma, oveľa skôr budem sledovať vaše vzrušenie. Tiež sa mi páči, keď profesor podporuje rôzne názory (len preto, že sa prikláňate jedným smerom politicky/sociálne/čokoľvek, neznamená to, že áno, a ak nie, neznamená to, že sa „mýlim“). V skutočnosti tiež známkujte domácu úlohu na dokončenie! Neznášam odovzdať prácu, ktorú som dokončil, a dostať rovnakú známku ako ten flákač, ktorý len na papier dáva čmáranice. Teraz to neznamená známkovať domácu úlohu za presnosť, väčšina študentov sa veci pomýli a to je v poriadku, známkujte za snahu, keď príde na domácu úlohu. Tiež si preštudujte domáce úlohy v triede a uveďte príklady, veľa to pomáha! Skvelé je aj ukladanie príkladov minulých projektov, niekedy, keď nám je pridelený projekt, nevieme, kde začať, a príklady pomôžu. Vyhýbajte sa skupinovým projektom, nie je nič viac, čo tvrdo pracujúci študenti nenávidia, ako mať známku priviazanú k nejakému flákačovi, ktorý sa dostane do ich skupiny. To je niekoľko vecí, ktoré sa mi na mojich hodinách páčia

Apple atrament

7. marca 2008
  • 4. september 2008
ph0rk povedal: Nie som si istý, čo presne tým myslíte, ale vaši profesori si niekedy musia pozrieť poznámky. Neuložia si v hlave látku za semester na 1-4 hodiny. Dobrý učiteľ mení svoje učivo z roka na rok, aby zostali aktuálne.

Dávam si záležať na tom, aby som prišiel na hodinu skôr, a prelistujem si otázky z diskusie, ktoré som si v ten deň zapísal, a prípadne si zapíšem ďalšie – som tu predovšetkým na to, aby som odpovedal na otázky, ktoré majú študenti pred vyučovaním, ale budem sakra, ak tam len tak desať minút stojím a hľadím do steny.

Mechanické čítanie poznámok na hodine je však hlúpe – jednoducho rozdeľte poznámky a nechajte ich, aby si ich prečítali vo svojom voľnom čase.

Nie, mám na mysli to, že profík vysvetľuje v rytme a potom sa zrazu preruší..., aby sa pozrel do svojich poznámok počas prechádzky v triede a nechal študentov, aby si sami rozhodli o svojich večeroch a potom po 5-10 minútach... zrazu sa vráti z hrobu a pokračuje vo vyučovaní!

Áno... niektorí to robia, zatiaľ čo niektorí rozdávajú svoje poznámky vopred a iba vysvetľujú... niektorí rozdávajú svoje poznámky po hodine! B

BoingoBongo

27. apríla 2008
  • 4. september 2008
Diskusie sú určite oveľa lepšie ako strohé prednášky. Nútia každého, aby sa zúčastnil, a zdá sa, že informácie sa skutočne „držia“.

Veľmi nemám rád prednášky v PowerPointe. Viem, že niekedy musia byť použité, ale prosím, z lásky k Bohu, urobte to jedinečným a zaujímavým. Nemôžem urobiť ďalšiu prezentáciu informácií skopírovaných/vložených do základnej šablóny plnej preklepov. Amatérska hodina.

Skeptický písať

macrumors Ivy Bridge
29. júla 2008
Ďaleký horizont
  • 5. september 2008
nakamuramori2 povedal: aký predmet učil?

Moderné dejiny; Vždy som mal rád históriu, ale urobil ju úplne strhujúcou. Vždy ste chceli počuť, čo povie na tému toho dňa.

Na zdravie

Apple atrament

7. marca 2008
  • 5. september 2008
Scepticalscribe povedal: Moderné dejiny; Vždy som mal rád históriu, ale urobil ju úplne strhujúcou. Vždy ste chceli počuť, čo povie na tému toho dňa.

Na zdravie

Raz som mal profesora, ktorý učil dejepis! Mala asi 50 rokov a bola veľmi ehm... svižná, ale nikdy som nikoho nevidela takto učiť dejepis a jednoducho som sa do tohto predmetu zamilovala! Bola jednoducho skvelá a vysvetlila každú zložitosť s takou veľkodušnosťou, že celá trieda len počúvala! Bol to úžasný zážitok!

Skeptický písať

macrumors Ivy Bridge
29. júla 2008
Ďaleký horizont
  • 6. september 2008
Apple Ink povedal: Ešte som neabsolvoval, ale stále:

Nudní profesori, ktorí sú príliš vážni a bez vtipov na hodine, sú definitívne preč!

Čítanie poznámok medzi hodinami je PATETICKÉ a nakoniec si z profíka robíme srandu a nikdy ho neberieme príliš vážne!

Výraz a prízvuk sú veľmi dôležité! Monotónnosť ma núti zaspať a zlý prízvuk zanecháva imidž profíkov!

Nakoniec... Dôvera je veľmi dôležitá! Ak profesionál nemá dôveru v to, čo učí, trieda nebude mať záujem o to, čo sa profesionál snaží naučiť!

Moje 2 $/100

Dôvera, vedomosti, dôvtip a empatia sú dôležité, to sa zhoduje, ale akademici sú zvyčajne najímaní na základe ich výskumu, publikácií, (v poslednom čase) druhu financovania, ktorý sú schopní prilákať; Popravde, a je to smutné, učiteľské schopnosti sú pri prijímaní do zamestnania na konci zoznamu, a to je obrovská škoda, pretože si to študenti pamätajú. Pamätajte však, že nedokonalá osoba pred vami je zvyčajne špecialista vo svojom odbore; žiaľ, dosť často to nezahŕňa schopnosť učiť – alebo „vystupovať“ – pred triedou. Ak to získate u učiteľa, je to obrovský bonus.

Raz som mal profesora, ktorý bol najúžasnejším, najslušnejším a najhumánnejším človekom na fakulte. Bol uznávaným učencom, nekonečne štedrý na svoj čas, povzbudenie, podporu; neskôr, keď som pod ním učil, naučil som sa vážiť si jeho intelektuálne a ľudské kvality. Plynule hovoril šiestimi jazykmi, no, žiaľ, nedokázal vyučovať v žiadnom z nich. Trpel pred veľkými skupinami (ale darilo sa mu dobre v situáciách malých skupín, kde si študenti cenili jeho vedomosti a zapájali sa do neho.)

BTW, nesúhlasím s vaším komentárom k čítaniu poznámok medzi triedami. Ak hovorím zo skúseností, nenosíte každý detail v hlave z roka na rok; musíte si osviežiť pamäť a čítanie poznámok medzi triedami je presne ten spôsob, ako to urobiť.

richardjames povedal: Skutočné nadšenie sa nedá poraziť. Keď učiteľ miluje predmet a rád ho učí, potom je oveľa jednoduchšie sa učiť. Nedostatočná príprava je tá najhoršia vec, nepoznať snímky, pretože ste ich nevideli, odkedy ste minulý rok predviedli rovnakú prezentáciu, nie je dobré.

Áno, úplne súhlasím.

Rhosfelt povedal: Som druhák takmer mladší:


Majte dochádzkové body, aby ľudia navštevovali hodiny.

Zvyčajne je dobré mať poznámky v ppt alebo pdf, len ak študent vynechá hodinu, je vždy veľmi pekné.

Snažte sa byť vtipní a robte pre študentov zábavné projekty, najlepší spôsob, ako sa učiť, je interakcia s predmetom. Vždy im rozdajte e-mail a povzbudzujte ich, aby sa cez to pýtali, ak sú na to v triede príliš hanbliví.

Len pár návrhov

Re dochádzka, vysokoškoláci sú vysokoškoláci a ja im hovorím, že som platený učiteľ, nie policajt. Sú to veľkí chlapci a dievčatá; je na nich, či sa zúčastnia, mať na výber je súčasťou dospelosti. Málokedy mám body za dochádzku, pokiaľ to nie je politika miesta, pre ktoré pracujem.

Re notes, iné plagáty opovrhujú učiteľmi, ktorí čítajú z poznámok; ako študent som aj ja. Nikdy by som nerozdával poznámky – po prvé, moje prednášky majú tendenciu byť odrážkami a pridané komentáre, o ktorých hovorím a dopĺňam ich – väčšina z nich je úplne nespísaná (ale nie neplánovaná). V každom prípade sú určené na čítanie pôvodných zdrojov a majú návody a úradné hodiny na kladenie otázok. Úplne súhlasíte s povzbudzujúcimi otázkami a diskusiami a smiechom; dobrá atmosféra robí zázraky.

ph0rk povedal: Nie som si istý, čo presne tým myslíte, ale vaši profesori si niekedy musia pozrieť poznámky. Neuložia si v hlave látku za semester na 1-4 hodiny. Dobrý učiteľ mení svoje učivo z roka na rok, aby zostali aktuálne.

Dávam si záležať na tom, aby som prišiel na hodinu skôr, a prelistujem si otázky z diskusie, ktoré som si v ten deň zapísal, a prípadne si zapíšem ďalšie – som tu predovšetkým na to, aby som odpovedal na otázky, ktoré majú študenti pred vyučovaním, ale budem sakra, ak tam len tak desať minút stojím a hľadím do steny.

Mechanické čítanie poznámok na hodine je však hlúpe – jednoducho rozdeľte poznámky a nechajte ich, aby si ich prečítali vo svojom voľnom čase.

Vo všeobecnosti s tým súhlasíte. Pre AppleInk o vynikajúcich učiteľoch dejepisu, chlap, ktorého som si ako učiteľ vážil, nás tiež prinútil mlčať a počúvať; niekedy som prestal písať, odložil pero a jednoducho počúval. Bola to cesta, ktorá stála za to. A áno, mal poznámky, s ktorými sa občas pozeral, keď rozprával a chodil počas hodiny.
Na zdravie

ravenvii

17. marec 2004
Skyweir Melenkurio
  • 6. september 2008
Scepticalscribe povedal: Moderné dejiny; Vždy som mal rád históriu, ale urobil ju úplne strhujúcou. Vždy ste chceli počuť, čo povie na tému toho dňa.

Na zdravie

Áno, mal som takého profesora.

A hádajte čo, je tiež profesorom histórie! Heh.

Práve teraz sú všetky moje hodiny na hovno.*

*Študujem na právnickej fakulte.

Skeptický písať

macrumors Ivy Bridge
29. júla 2008
Ďaleký horizont
  • 6. september 2008
ravenvii povedal: Áno, mal som takého profesora.

A hádajte čo, je tiež profesorom histórie! Heh.

Práve teraz sú všetky moje hodiny na hovno.*

*Študujem na právnickej fakulte.

Právnická fakulta by nemala byť nanič; samotná látka je v niektorých prípadoch zábavná a dobrý učiteľ by s ňou mal vedieť behať a urobiť ju pútavou. (Niekoľko rokov som študoval právo a súhlasím s tým, že väčšina učiteľov bola úplne zúfalá. Nikdy som nepochopil, prečo by to malo byť tak, keďže niektoré materiály – judikatúra – boli presvedčivé a niektoré zásady fascinujúce. Okrem mrzutých a nezaujatých učiteľov to tiež malo tendenciu priťahovať zanietených, prudko ambicióznych a dosť nevkusných študentov, aspoň podľa mojich skúseností. História - aspoň na vysokej škole - má tendenciu priťahovať celkom dobrých učiteľov a študentov, ktorí sa chcú učiť veci“, vďaka čomu sú tiež zaujímavé. Možno som zaujatý, pretože som opustil právo a stal som sa učiteľom histórie.)
Na zdravie