Iné

Koľko miesta na disku zaberá Windows 7 vo vašom počítači?

H

hankkosovo

Pôvodný plagát
23. júla 2009
  • 2. októbra 2009
Áno, koľko miesta na disku zaberá systém Windows 7 vo vašom počítači.

Nainštaloval som 64bit Ultimate verziu na 2,66 GHz unibody a trvalo to 15 GB! Pochybujem, že je to normálne, alebo áno?

celticpride678

Hosť
15. február 2009


Boston, MA
  • 2. októbra 2009
Windows 7 zaberá veľa miesta na disku. To je úplne normálne.

Stridder44

24. marec 2003
Kalifornia
  • 2. októbra 2009
hankkosovo povedal: Áno, koľko miesta na disku zaberá systém Windows 7 na vašom počítači.

Nainštaloval som 64bit Ultimate verziu na 2,66 GHz unibody a trvalo to 15 GB! Pochybujem, že je to normálne, alebo áno?

Znie to správne. Pre porovnanie, Leopard/Snow Leopard zaberá približne 12 GB. Nie je teda šialené zaberať toľko miesta. Ale úprimne, pevné disky sú v dnešnej dobe obrovské a lacné, 16 GB je tabuľka. C

cutcopypaste

28. novembra 2008
  • 3. októbra 2009
Stridder44 povedal: Ale úprimne, pevné disky sú v dnešnej dobe obrovské a lacné, 16 GB je tabuľka.

áno, najmä ak máte notebook s obmedzenými portami USB.. vôbec nič vám nebráni utratiť 100 dolárov za externý HDD. ak ste si dovolili mac, očividne sa nemusíte obávať praktických výdavkov, ako je jedlo atď.

ale vážne.
nabudúce uvidím niekoho používať ten starý unavený argument typu 'nesťažuj sa na to, koľko zbytočného miesta niečo zaberá.. kúp si ďalší pevný disk' (ak sa to vôbec dá nazvať argumentom), šmarím ho.

ale aj tak.

Prisahám, že som niekde čítal, že windows 7 zaberie asi 5 koncertov, aby sa intall, keď som googlil „koľko miesta na HD zaberie windows 7“ alebo niečo v tom zmysle. takže myslím, že to bolo nesprávne.. som rád, že mám tieto informácie predtým, ako som si založil bootcamp lol.

Stridder44

24. marec 2003
Kalifornia
  • 3. októbra 2009
cutcopypaste povedal: áno, najmä ak máte notebook s obmedzenými portami USB... vôbec nič vám nebráni utratiť 100 dolárov za externý pevný disk. ak ste si dovolili mac, očividne sa nemusíte obávať praktických výdavkov, ako je jedlo atď.


Áno, viem, čo myslíš, pretože mám notebook s obmedzenými portami USB. Ale to je v poriadku, to prehliadneme.

Teraz mi vysvetlite, prečo by ste si kupovali externý pevný disk pre Windows, keď sa Boot Camp nainštaluje iba na interný disk. Ale čo to dopekla, zahrám si, pretože nepotrebujete minúť 100 dolárov za pevný disk. Tu je a 320 GB 2,5' disk pre notebook za 76 dolárov. Alebo a 500 GB 3,5' disk pre stolný počítač za 63 dolárov. Oba Western Digital, oba Caviar Black (ich výkonné disky, čo znamená, že patria medzi drahšie). Nikto ťa nenúti ich kupovať.

A kde som povedal niečo o tom, že si môžem dovoliť Mac a nemať iné výdavky?

ale vážne.
nabudúce uvidím niekoho používať ten starý unavený argument typu 'nesťažuj sa na to, koľko zbytočného miesta niečo zaberá.. kúp si ďalší pevný disk' (ak sa to vôbec dá nazvať argumentom), šmarím ho.

Zdá sa, že ste si túto otázku už položili a dostali ste rovnakú odpoveď. Pravdepodobne preto, že odpoveď je pravdivá, že pevné disky sú veľmi lacné a veľmi priestranné. Ale nie, uchýlite sa k malicherným vyhrážkam.

ale aj tak.

Prisahám, že som niekde čítal, že windows 7 zaberie asi 5 koncertov, aby sa intall, keď som googlil „koľko miesta na HD zaberie windows 7“ alebo niečo v tom zmysle. takže myslím, že to bolo nesprávne.. som rád, že mám tieto informácie predtým, ako som si založil bootcamp lol.

Nie je začo. C

cutcopypaste

28. novembra 2008
  • 3. októbra 2009
Áno Človeče. zvyčajne som dosť chladný. Mám len iracionálnu nenávisť k tomuto pohľadu.
Pre mňa sťažnosť
„tento softvér je nafúknutý a využíva viac miesta, ako je potrebné a/alebo efektívne“
odpoveď nie je dostatočne riešená:
„pevné disky sú lacné, tak si kúpte ďalší“
Mohol by som uviesť množstvo analógií/ďalších bodov atď., ale nebudem sa obťažovať, pokiaľ to nebudete chcieť, je to len zlý argument. proste nemôžem nekomentovať. je to ako moja slabosť. Myslím, že je to môj názor, že spotrebitelia by sa vo všeobecnosti nemali podriaďovať rozmarom výrobcov, ktorí v skutočnosti nemajú na mysli ich najlepšie záujmy. ktorá priamo neinformuje o tomto probléme, ale súvisí.

že vyššie uvedený príklad sa v skutočnosti tiež netýkal tohto vlákna. vraciam to k téme... vôbec ma neprekvapuje veľkosť Windows 7. ak chcete ľahký operačný systém Windows, choďte s xp, pretože v podstate dokáže všetko, čo novšie dokážu a je rýchlejší a zaberá oveľa menej miesta. môžete dokonca získať verzie online, ktoré sú zbavené všetkých nepotrebných vecí, ktoré dosahujú menej ako 200 megapixlov.

Zdá sa mi to zvláštne, hoci niektorí stránky stav Windows 7 trvá ako 6 koncertov, ak to naozaj nie je. Čítal som, že to závisí od toho, koľko máte RAM, pretože to vytvorí stránkovací súbor rovnakej veľkosti a pri „čistej“ inštalácii môžu chýbať niektoré možnosti. D

dale.louise

3. októbra 2009
  • 3. októbra 2009
Koľko miesta na disku zaberá Windows 7 vo vašom počítači?

Dobrý deň, zaberá 16 GB miesta.

Stridder44

24. marec 2003
Kalifornia
  • 4. októbra 2009
cutcopypaste povedal: áno človeče. zvyčajne som dosť chladný. Mám len iracionálnu nenávisť k tomuto pohľadu.
Pre mňa sťažnosť
„tento softvér je nafúknutý a využíva viac miesta, ako je potrebné a/alebo efektívne“
odpoveď nie je dostatočne riešená:
„pevné disky sú lacné, tak si kúpte ďalší“
Mohol by som uviesť množstvo analógií/ďalších bodov atď., ale nebudem sa obťažovať, pokiaľ to nebudete chcieť, je to len zlý argument. proste nemôžem nekomentovať. je to ako moja slabosť. Myslím, že je to môj názor, že vo všeobecnosti by spotrebitelia nemali podliehať rozmarom výrobcov, ktorí v skutočnosti nemajú na mysli svoje najlepšie záujmy. ktorá priamo neinformuje o tomto probléme, ale súvisí.

že vyššie uvedený príklad sa v skutočnosti tiež netýkal tohto vlákna. vraciam to k téme... vôbec ma neprekvapuje veľkosť Windows 7. ak chcete ľahký operačný systém Windows, choďte s xp, pretože v podstate dokáže všetko, čo novšie dokážu a je rýchlejší a zaberá oveľa menej miesta. dokonca môžete získať verzie online, ktoré sú zbavené všetkých nepotrebných vecí, ktorých kapacita je menej ako 200 megapixlov.

Zdá sa mi to zvláštne, hoci niektorí stránky stav Windows 7 trvá ako 6 koncertov, ak to naozaj nie je. Čítal som, že to závisí od toho, koľko máte RAM, pretože to vytvorí stránkovací súbor rovnakej veľkosti a pri „čistej“ inštalácii môžu chýbať niektoré možnosti.

Dosť spravodlivé. Súhlasím s tým, že nesprávne uvádzam, koľko miesta to zaberá, a netuším, prečo to ľudia hovoria. Môj jediný odhad by bol, že používajú nejaký druh aplikácie na chudnutie, ako je Vlite (čo je hrozný nápad). Zvyčajne idem do ovládacieho panela a odstránim určité súčasti systému Windows (napríklad aplikácie/ovládače na rozpoznávanie pera/tabletu sú predvolene nainštalované, čo je hlúposť).

Infračervené

28. apríla 2007
  • 4. októbra 2009
Stridder44 povedal: Spravodlivé. Súhlasím s tým, že nesprávne uvádzam, koľko miesta to zaberá, a netuším, prečo to ľudia hovoria. Môj jediný odhad by bol, že používajú nejaký druh aplikácie na chudnutie, ako je Vlite (čo je hrozný nápad). Zvyčajne idem do ovládacieho panela a odstránim určité súčasti systému Windows (napríklad aplikácie/ovládače na rozpoznávanie pera/tabletu sú predvolene nainštalované, čo je hlúposť).

Myslím, že to závisí aj od priestoru na výmenu. Ľudia s rôznymi sumami
pamäte skončí so stránkovacími súbormi inej veľkosti. Je tu tiež
hibernačného súboru, ktorého veľkosť sa opäť môže líšiť v závislosti od množstva
pamäť človek má (nie som si tým však istý). Tu je to, čo mám:

page.png

Takže tam je 7 GB. Stránkovací súbor je možné manuálne upraviť
takže využíva menej miesta.

Myslím, že Leopard/Leopard snežný sa tomu môže vyhnúť použitím oneskorenej alokácie.
Môžu s tým však existovať určité kompromisy. C

cutcopypaste

28. novembra 2008
  • 4. októbra 2009
teraz je tu otázka... hlási Windows 7 na Macu priestor rovnakým spôsobom ako snehový leopard? pretože ak áno, bude to viac gb ako na ekvivalentnom počítači. ak nie, oddiel Windows sa bude hlásiť ako menší z vnútra okien.

Stridder44

24. marec 2003
Kalifornia
  • 5. október 2009
Infrared povedal: Myslím, že to závisí aj od vášho odkladacieho priestoru. Ľudia s rôznymi sumami
pamäte skončí so stránkovacími súbormi inej veľkosti. Je tu tiež
hibernačného súboru, ktorého veľkosť sa opäť môže líšiť v závislosti od množstva
pamäť človek má (nie som si tým však istý). Tu je to, čo mám:

Pozri prílohu 197504

Takže tam je 7 GB. Stránkovací súbor je možné manuálne upraviť
takže využíva menej miesta.

Myslím, že Leopard/Leopard snežný sa tomu môže vyhnúť použitím oneskorenej alokácie.
Môžu s tým však existovať určité kompromisy.

Je to veľmi pravda, pretože odkladací súbor bude zvyčajne taký veľký ako množstvo pamäte RAM, ktorú máte. Každému, kto je zvedavý, by som odporučil, aby to nevypínal (ale to je niekedy iná debata do iného vlákna).

cutcopypaste povedal: Teraz je tu otázka... hlási Windows 7 na Macu priestor rovnakým spôsobom ako snehový leopard? pretože ak áno, bude to viac gb ako na ekvivalentnom počítači. ak nie, oddiel Windows sa bude hlásiť ako menší z vnútra okien.

Robilo to až do SL (Snow Leopard). SL začal používať základňu 10 (kde všetky predchádzajúce verzie OS X používajú základ 2; Windows tiež používa základ 2). To je dôvod, prečo sa zdá, že pri inštalácii Snow Leopard získate toľko miesta. Keď som vytvoril oddiel pomocou Boot Camp pre Windows, nastavil som ho na 70 GB. V base 2 (tak, ako to čítal Windows) to vyšlo na 75,9 GB.

thejadedmonkey

28. mája 2005
Pennsylvánia
  • 5. október 2009
Moja 32-bitová inštalácia zabrala menej ako 10 GB vrátane Office 2007. C

cutcopypaste

28. novembra 2008
  • 8. októbra 2009
Stridder44 povedal: Áno, až do SL (Snow Leopard). SL začal používať základňu 10 (kde všetky predchádzajúce verzie OS X používajú základ 2; Windows tiež používa základ 2). To je dôvod, prečo sa zdá, že pri inštalácii Snow Leopard získate toľko miesta. Keď som vytvoril oddiel pomocou Boot Camp pre Windows, nastavil som ho na 70 GB. V base 2 (tak, ako to čítal Windows) to vyšlo na 75,9 GB.

Pockaj... problemy s mozgom.. ak je celkovo disk vacsi podla snezneho leoparda, tak by nemali windows vidiet rovnaku prepážku ako menšiu nie vacsiu? hovoríš, že si rozdelil 70 koncertov v SL a hovorí, že vo windowse je to 75,9? zdá sa mi to zaostalé.. N

nph

do
9. februára 2005
  • 12. októbra 2009
Dobre, možno tu niečo robíme, zdá sa, že 32-bitová verzia zaberá 10 Gig (vrátane MS Office), takže keď niektoré stránky uvádzajú 6-7 Gig, odkazujú na 32-bitovú verziu a ak (ako ja) nainštalujete 64-bitovú verziu, potom hovoríme bližšie k 15 Gig.

iba myšlienka...

Stridder44

24. marec 2003
Kalifornia
  • 12. októbra 2009
cutcopypaste povedal: Počkať... problémy s mozgom.. ak je disk celkovo väčší podľa snežného leoparda, nemali by okná vidieť rovnakú priečku ako menšiu nie väčšiu? hovoríš, že si rozdelil 70 koncertov v SL a hovorí, že vo windowse je to 75,9? zdá sa mi to zaostalé..

Neviem dosť na túto tému (základ 2 vs základ 10), aby som poskytol dôkladné vysvetlenie, ale viem, že veľa ľudí si všimlo veľký zisk pri inštalácii S.L. (a základná 10 vec je čiastočne dôvodom toho).

nph povedal: Dobre, možno tu niečo robíme, zdá sa, že 32-bitová verzia zaberá 10 Gig (vrátane MS Office), takže keď niektoré stránky uvádzajú 6-7 Gig, odkazujú na 32-bitovú verziu a ak (ako ja), nainštalujete 64 bitovej verzii, potom hovoríme bližšie k 15 Gig.

iba myšlienka...

64-bitová verzia skutočne využíva o niečo viac miesta, pokiaľ ide o pevný disk a RAM, ale nárokovanie inštalácie 6 až 7 GB sa stále zdá byť dosť pritiahnuté za vlasy.

FieryFurnace

19. september 2008
Berlín, Nemecko
  • 12. októbra 2009
Môj Win7 Pro 32Bit má teraz 15 GB s nainštalovanými aktualizáciami a niektorými programami.

Ak vypnem hibernáciu a odstránim body obnovenia systému a ďalšie veci, myslím, že to bude ~ 10 GB.

RITZFit

16. september 2007
Hneď za ohybom rieky
  • 12. októbra 2009
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
oficiálne špecifikácie B

brucewagner

10. novembra 2008
New York
  • 3. mája 2010
4,1 GB = Ubuntu 10.04 plne nainštalovaný SO 153 ďalšími aplikáciami, ktoré milujem

4,1 GB = Ubuntu 10.04 plne nainštalovaný SO 153 ďalšími aplikáciami, ktoré milujem

Protijed na:

- bloatware
- vírusy
- softvérové ​​vydieranie veľkého brata
- nízky rozpočet (zadarmo!)
- nízke zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale odporúča sa 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (vrátane 153 ďalších aplikácií, ktoré mám najradšej)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používa sa jednoduchšie ako ktorákoľvek verzia Macu alebo Windowsu kedy bola a je lacnejšia (zadarmo!) .... a 1000-krát lepšia. Ver mi, použil som ich všetky... už asi 33 rokov som IT profík. Vaša babička môže používať nový Ubuntu bez pokynov alebo pomoci.

Bruce Wagner
http://bredtech.com K

kmikze

27. mája 2010
  • 27. mája 2010
brucewagner povedal: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 plne nainštalované SO 153 ďalšími aplikáciami, ktoré milujem

Protijed na:

- bloatware
- vírusy
- softvérové ​​vydieranie veľkého brata
- nízky rozpočet (zadarmo!)
- nízke zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale odporúča sa 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (vrátane 153 ďalších aplikácií, ktoré mám najradšej)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používa sa jednoduchšie ako ktorákoľvek verzia Macu alebo Windowsu kedy bola a je lacnejšia (zadarmo!) .... a 1000-krát lepšia. Ver mi, použil som ich všetky... už asi 33 rokov som IT profík. Vaša babička môže používať nový Ubuntu bez pokynov alebo pomoci.

Bruce Wagner
http://bredtech.com

Áno, správne...

Chcem, aby ste urobili ukážku a použili najnovšie hry 3Ds Max, Photoshop a directX na svojom milovanom ubuntu rovnakou rýchlosťou ako vo Windows... V

vistadude

3. januára 2010
  • 28. mája 2010
Ak si nainštalujete profesionálnu verziu systému Windows 7, v predvolenom nastavení sa zapínajú tieňové kópie, čo je podobné zálohovaniu pomocou stroja času. Týmto sa vytvorí viacero záložných kópií vašich dátových súborov, takže to tiež zaberie veľa miesta. Tieňové kópie môžete vypnúť v dialógovom okne ochrany systému.

Simmity

9. mája 2010
  • 29. mája 2010
brucewagner povedal: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 plne nainštalované SO 153 ďalšími aplikáciami, ktoré milujem

Protijed na:

- bloatware
- vírusy
- softvérové ​​vydieranie veľkého brata
- nízky rozpočet (zadarmo!)
- nízke zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale odporúča sa 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (vrátane 153 ďalších aplikácií, ktoré mám najradšej)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používa sa jednoduchšie ako ktorákoľvek verzia Macu alebo Windowsu kedy bola a je lacnejšia (zadarmo!) .... a 1000-krát lepšia. Ver mi, použil som ich všetky... už asi 33 rokov som IT profík. Vaša babička môže používať nový Ubuntu bez pokynov alebo pomoci.

Bruce Wagner
http://bredtech.com

Táto téma je o používaní systému Windows na počítači Mac. Prečo by ste si nainštalovali linux na Mac, ak máte OSX? B

brianhoorn

4. decembra 2010
  • 21. januára 2011
TAK sa mýliš...

kmikze povedal: Áno, správne...

Chcem, aby ste urobili ukážku a použili najnovšie hry 3Ds Max, Photoshop a directX na svojom milovanom ubuntu rovnakou rýchlosťou ako vo Windows...

V skutočnosti mám úprimne radšej Linux ako čokoľvek iné. Som si istý, že si to nikdy nepoužil, takže to je dôvod, prečo si ignorant. Má pravdu v tom, že Ubuntu používa málo zdrojov. Je to určite rýchlejšie ako Windows. Smial som sa, keď som čítal 's rovnakou rýchlosťou ako vo Windowse'. Linux je najrýchlejší OS, aký som kedy používal. Jediná vec, ktorá ma prinútila prejsť na Mac, sú aplikácie. Existuje veľa dobrých programov pre Linux, ale ak chcete SKVELÉ programy, potrebujete Mac alebo Windows. Ak vydajú Adobe CS pre Linux, možno prepnem späť. Ale už som minul veľa peňazí na svojom Macu, takže neviem. M

Med101

3. januára 2012
  • 3. januára 2012
Miesto na disku

Dúfam, že mi niekto bude vedieť poradiť. Vôbec sa nevyznám v PC a potrebujem pomoc. Nemám veľký stroj (2 GB pamäte; 80 GB HD atď.)

Práve som naformátoval svoj HD a zmenil som ho na Windows 7. Jediný softvér na PC je Windows 7 a antivírusový program a môj 80 GB HD je FULL. Hociaká rada?