Fóra

MP 6,1 Inovujte Mac Pro koncom roka 2013 na jeho maximálny potenciál

J

Johnnieglance

Pôvodný plagát
15. septembra 2020
  • 15. septembra 2020
Čaute ľudia,

Som video editor a vlastním Mac Pro 3 GHz 10-jadrový Intel Xeon E5 (koniec roka 2013) od jeho vydania. Pozeral som sa na nové modely a sú šialene drahé, takže som zvažoval, ako ďaleko by som mohol dotiahnuť svoj starý mac pro.

Mám 2 16GB pamäte RAM (32 GB 1866 MHz DDR3) a moja grafická karta je AMD FirePro D700 6 GB.

Už predtým som menil baran na strojoch (čo viem, že je to jednoduché), ale nikdy som sa nepustil do hlbších prác, ale dôverujem si, že budem kompetentne postupovať podľa pokynov.

756 bolo moje jednojadrové skóre a 6007 viacjadrové skóre.

Veľmi by som ocenil každého, kto by mi mohol odporučiť, čo by som mohol urobiť pre väčšinu tohto Macu v „beštiálnom režime“ a dať mu nový život.

Vopred ďakujem

John

ReanimationLP

8. januára 2005


Na Mesiaci.
  • 15. septembra 2020
RAM môžete maximalizovať pomocou 4 x 32 GB DDR3 ECC RDIMM. Môžete získať čip E5-2697v2, ktorý ho prenesie na 12 jadier. Môžete tiež získať adaptér Sintech a nainštalovať väčší NVMe SSD M

MikkelAD

17. február 2018
  • 15. septembra 2020
Johnnieglance povedal: čo by som mohol urobiť s týmto počítačom Mac vo väčšine „režimov zvierat“ a dať mu nový život.

Myslím, že táto odpoveď nie je to, v čo ste dúfali, ale ide to!

CPU: Máte 10-jadrový, čo znamená takmer špičkový výkon. 6007 vo viacjadrovom skóre sa však zdá byť trochu nízke. 12-jadro je o niečo výkonnejšie, ale nie o veľa. S mojím strojom dostanem 7600. Neviem, či si mal pri testovaní otvorených veľa aplikácií, ale meniť CPU nemá veľký zmysel.

GPU: Už máte D700 a ak používate Final Cut Pro, mali by byť stále „v poriadku“, ale iné programy na úpravu videa používajú iba jednu kartu, čo samozrejme znižuje výkon. Môžete upgradovať získaním eGPU a to vám určite poskytne zvýšenie výkonu v závislosti od zvoleného GPU. Pamätajte však, že to bude obmedzené portami Thunderbolt 2 a bude vás to stáť nejaké peniaze. Toto sa stalo riešením počas niekoľkých rokov, odkedy Mac Pro 2013 nedostal žiadne aktualizácie od Apple. Teraz je rok 2020 a podľa mňa to už jednoducho nestojí za to.

RAM: Myslím, že môžete upgradovať na 64 GB, ale pochybujem, že by to výrazne urýchlilo váš pracovný tok. S najväčšou pravdepodobnosťou nie.

SSD: Neviem, aký SSD máte. Štandardné modely dostali názov SSUAX. Apple neskôr vo svojich produktoch použil model SSUBX. To vám poskytne rýchlosť čítania/zápisu okolo 1500 MB/s. Dá sa to dosiahnuť aj namontovaním NVMe disku s adaptérom. S najväčšou pravdepodobnosťou je to pre vás aktualizácia rýchlosti a možno kapacity v závislosti od toho, čo máte teraz, ale zlepšenie vášho pracovného postupu – nemyslím si to.

taaaaak...

Aj keď to bolí, Mac Pro 2013 (umelecké dielo) je možno na dôchodku? Aktualizácia rôznych komponentov vás stojí peniaze a s najväčšou pravdepodobnosťou sa to neoplatí. Pár čísel bude vyzerať lepšie na papieri, ale zlepšenie vášho každodenného pracovného postupu sa zdá byť nereálne.

Neviem veľa o vašom ďalšom hardvéri/perifériách, čo je samozrejme dôležité, ale možno je čas nájsť iné riešenie? Chápem, že nechcete investovať do drahého Macu Pro 2019, ale možno by mohol byť iMac?

Opäť, pravdepodobne nie to, čo ste chceli počuť, ale dúfajme, že vám to pomôže nájsť skvelé riešenie do budúcnosti. Naposledy upravené: 15. septembra 2020
reakcie:spacedcadet J

Johnnieglance

Pôvodný plagát
15. septembra 2020
  • 15. septembra 2020
Ďakujem za tvoju odpoveď.
Vždy pracujem cez externé ssd disky, keď sa pravidelne presúvam medzi projektmi. (ale viem, že raidový systém by to zrýchlil) Myslím, že to znamená, že nemá zmysel inštalovať väčší ssd, keďže mám na počítači dostupné úložisko. ? Jednoducho neexistuje jednoduchý prenosný rýchlejší mb/s disk, ktorý som videl a ktorý dáva zmysel (momentálne používam WD môj pasový SSS) s tým, že pravidelne rýchlo preskakujem medzi projektmi.

Pozrel som si video na you tube, kde je tento kap demonštruje proces a zdalo sa, že je z jeho výsledku dosť nadšený, ale myslím si, že aktualizoval zo štvorjadra a skončil iba s viacjadrovým skóre 7444.

Mimochodom, reštartoval som a zavrel všetky aplikácie a dosiahol rýchlosť 797 jednojadrových a 6244 viacjadrových.

Je zaujímavé, čo hovoríte na Final cut vs iné aplikácie. Používam Adobe Premier Pro a nemyslím si, že v blízkej dobe prejdem späť. Vec, ktorá ma najviac trápi pri práci na premiére je, že veľa kodekov v 4k môže byť oneskorených, čo môže byť veľmi nepríjemné a značne ma spomaliť.
Ale nie je to ani tak ďaleko od toho, aby som bol pre túto prácu v poriadku, a stále sa cítim celkom rýchlo vedľa môjho notebooku, ktorý má najvyššiu špecifikáciu a je úplne nový. Preto som si myslel, že v starom chlapcovi môže byť ešte život s drzým povzbudením.

Možno máte pravdu a je čas na upgrade.. Ale je to naozaj krásny stroj, takže som dúfal.

Čo musí človek minúť, aby si kúpil niečo tak bezpečné v budúcnosti, ako to bolo v súčasnosti?

Ďakujem veľmi pekne za pomoc M

MikkelAD

17. február 2018
  • 15. septembra 2020
Johnnieglance povedal: Vždy pracujem cez externé ssd disky, keď sa pravidelne presúvam medzi projektmi. (ale viem, že raidový systém by to urýchlil) Myslím, že to znamená, že nemá zmysel inštalovať väčší ssd, pretože mám dostupné úložisko na stroj ako je? Jednoducho neexistuje jednoduchý prenosný rýchlejší mb/s disk, ktorý som videl a ktorý dáva zmysel (momentálne používam WD môj pasový SSS) s tým, že pravidelne rýchlo preskakujem medzi projektmi.

presne tak. Z hľadiska úložiska a najmä vo vašej situácii naozaj nie je veľmi čo upgradovať. Bohužiaľ externé kryty Thunderbolt 2 sa nikdy nedostali na trh...

Johnnieglance povedal: demonštruje proces a zdalo sa, že je z jeho výsledku dosť nadšený, ale myslím si, že aktualizoval zo štvorjadra a skončil iba so skóre 7444 pre viac jadier.

Rovnako ako video ukazuje upgrade CPU nie je nebezpečný a skutočne náročný proces. Dá sa to celkom jednoducho, ale jednoducho si nemyslím, že sa vám to oplatí. Trochu vyššie viacjadrové skóre vám podľa mojich vedomostí nepomôže pri úprave videa.

Johnnieglance povedal: Je zaujímavé, čo hovoríte o Final cut v porovnaní s inými aplikáciami. Používam Adobe Premier Pro a nemyslím si, že v blízkej dobe prejdem späť. Vec, ktorá ma najviac trápi pri práci na premiére je, že veľa kodekov v 4k môže byť oneskorených, čo môže byť veľmi nepríjemné a značne ma spomaliť.
Ale nie je to ani tak ďaleko od toho, aby som bol pre túto prácu v poriadku, a stále sa cítim celkom rýchlo vedľa môjho notebooku, ktorý má najvyššiu špecifikáciu a je úplne nový. Preto som si myslel, že v starom chlapcovi môže byť ešte život s drzým povzbudením.

Sám nie som editor videa, ale myslím, že to je základ. Vaše D700 by boli vo Final Cut Pro „v poriadku“, ale keď programy nedokážu využiť výhody dvoch GPU (čo je veľa z nich), ukáže sa vek stroja.

Johnnieglance povedal: Možno máte pravdu a je čas na modernizáciu... Ale je to naozaj krásny stroj, takže som bol nádejný.

Stroj je krásny inžiniersky, ale nikdy sa nestal veľkým úspechom. S týmito špecifikáciami ho s najväčšou pravdepodobnosťou môžete predať za celkom dobrú cenu, ak je tiež v dobrom stave. V opačnom prípade si ho ponechajte ako súčasť histórie Apple reakcie:Flint Ironstag

tpivette89

do
1. januára 2018
Middletown, DE
  • 15. septembra 2020
MikkelAD povedal: CPU: Máte 10-jadrový, čo znamená takmer špičkový výkon. 6007 vo viacjadrovom skóre sa však zdá byť trochu nízke. 12-jadro je o niečo výkonnejšie, ale nie o veľa. S mojím strojom dostanem 7600. Neviem, či si mal pri testovaní otvorených veľa aplikácií, ale meniť CPU nemá veľký zmysel.

OP má nainštalované iba 2 kľúče RAM... ak by pridal ďalšie 2 kľúče po 16 GB (spolu 64 GB), jeho skóre by sa zlepšilo. Má spustené iba 2 palice, keď CPU požaduje najlepší výkon v 4-kanálovom režime.

Zmena softvéru na ovládanie ventilátora a zatvorenie všetkých ostatných spustených aplikácií okrem Geekbench by tiež zlepšilo skóre.

Procesor 2690 využívajúci všetky 4 pamäťové karty RAM by mal dosahovať skóre v rozsahu 6800 - 7000 viacjadrových procesorov.

Ak by ste chceli zlepšiť výkon GPU, vždy môžete pridať eGPU cez TB2. Existujú dobré riešenia, ako to urobiť, a osobne som to úspešne urobil na svojom starom 6,1 pomocou Vega 64 a Razer Core X box. Výkon sa oproti kartám série D výrazne zlepšil. M

MikkelAD

17. február 2018
  • 15. septembra 2020
tpivette89 povedal: OP má nainštalované iba 2 kľúče RAM... ak by pridal ďalšie 2 kľúče po 16 GB (spolu 64 GB), jeho skóre by sa zlepšilo. Má spustené iba 2 palice, keď CPU požaduje najlepší výkon v 4-kanálovom režime.

Zmena softvéru na ovládanie ventilátora a zatvorenie všetkých ostatných spustených aplikácií okrem Geekbench by tiež zlepšilo skóre.

Procesor 2690 využívajúci všetky 4 pamäťové karty RAM by mal dosahovať skóre v rozsahu 6800 - 7000 viacjadrových procesorov.

Ak by ste chceli zlepšiť výkon GPU, vždy môžete pridať eGPU cez TB2. Existujú dobré riešenia, ako to urobiť, a osobne som to úspešne urobil na svojom starom 6,1 pomocou Vega 64 a Razer Core X box. Výkon sa oproti kartám série D výrazne zlepšil.

To je veľká pravda. Ako som povedal, dokáže trochu optimalizovať CPU, RAM aj SSD. Môže dokonca výrazne zvýšiť výkon GPU tým, že minie veľa peňazí na nastavenie eGPU, ako ste vy.

Podľa mňa to všetko vedie k rovnakému výsledku = Upgrady, ktoré mu s najväčšou pravdepodobnosťou neposkytnú „aha“ zážitok z nového rýchleho stroja, a preto to jednoducho nestojí za to. Z toho, čo som pochopil, topic-starter používal stroj pravdepodobne posledných 7 rokov a dobre ho využil.
Nevidím dôvod, prečo by som mu nenašiel nové rýchle, no zároveň cenovo dostupné riešenie, ak to úplne nezruinuje jeho existujúce nastavenie výmenou stroja... J

Johnnieglance

Pôvodný plagát
15. septembra 2020
  • 18. septembra 2020
Ďakujem veľmi pekne za všetky vaše príspevky, chlapci. Zatiaľ nie som rozhodnutý, čo robiť. Môžem pridať ďalšiu pamäť RAM, pretože je to jednoduché a sú chvíle, keď spúšťam viacero programov súčasne, takže za určitých okolností to môže pomôcť. Nemyslím si, že som dosť odvážny na to, aby som prešiel na nový mac pro so všetkými tými kremíkovými rečami. M

MikkelAD

17. február 2018
  • 18. septembra 2020
Johnnieglance povedal: Ďakujem veľmi pekne za všetky vaše príspevky. Zatiaľ nie som rozhodnutý, čo robiť. Môžem pridať ďalšiu pamäť RAM, pretože je to jednoduché a sú chvíle, keď spúšťam viacero programov súčasne, takže za určitých okolností to môže pomôcť. Nemyslím si, že som dosť odvážny na to, aby som prešiel na nový mac pro so všetkými tými kremíkovými rečami.

Je samozrejme stále ťažké viesť vás, keď nám neposkytnete viac informácií o vašom aktuálnom nastavení reakcie:complaxneoda a Flint Ironstag

Flint Ironstag

1. decembra 2013
Houston, TX, USA
  • 6. mája 2021
th0masp povedal: Od Apple momentálne nie je nič bezpečné do budúcnosti. Ohlásili predsa posun nástupišťa. Nie pred podvodom... predajom najdrahšieho Macu Pro všetkých čias.
Zdá sa mi, že si pamätám, ako Schiller povedal: „To je ono. toto je tvarový faktor na najbližších 10 rokov - niečo blízko - o 6,1! Niet pochýb o tom, že zoznam pokračuje. R

ŽeleznicaXX

19. júla 2016
  • 7. mája 2021
Flint Ironstag povedal: Zdá sa, že si pamätám, ako Schiller povedal: „To je ono. toto je tvarový faktor na najbližších 10 rokov - niečo blízko - o 6,1! Niet pochýb o tom, že zoznam pokračuje.
...a tiež množstvo štandardných cirkusových predstavení (Schiller). V reakcii na komentár tohto chlapíka o úžasný prístupnosť Macu Pro z roku 2013, Schiller pochoduje po pódiu, veľká obrazovka v pozadí ukazuje otáčanie 6.1 („ooh, aaah, ohhh, krásne, úžasné...“), jeden podnikový používateľ (zamestnanci IT) uviedol: „Áno, a nepreukázal túto úžasne navrhnutú 'dostupnosť' so žiadnym z pripojených káblov alebo napájacích káblov!“

Keď to prvýkrát dorazilo do obchodov, zástupca Apple Store nás na to upozornil (ukázal na to z druhej strany miestnosti; zdalo sa, že je zdržanlivý, keď sa k tejto veci približuje... teraz už vieme prečo) povedal, že sa (obchod) odvolávajú na ako „odpadkový kôš“. S odstupom času vhodne pomenované.

Zobraziť mediálnu položku ' data-single-image='1'> Posledná úprava: 7. máj 2021
reakcie:loby a wmosx F

FrankG72

14. mája 2021
  • 14. mája 2021
Johnnieglance povedal: Ahoj chlapci,

Som video editor a vlastním Mac Pro 3 GHz 10-jadrový Intel Xeon E5 (koniec roka 2013) od jeho vydania. Pozeral som sa na nové modely a sú šialene drahé, takže som zvažoval, ako ďaleko by som mohol dotiahnuť svoj starý mac pro.

Mám 2 16GB pamäte RAM (32 GB 1866 MHz DDR3) a moja grafická karta je AMD FirePro D700 6 GB.

Už predtým som menil baran na strojoch (čo viem, že je to jednoduché), ale nikdy som sa nepustil do hlbších prác, ale dôverujem si, že budem kompetentne postupovať podľa pokynov.

756 bolo moje jednojadrové skóre a 6007 viacjadrové skóre.

Veľmi by som ocenil každého, kto by mi mohol odporučiť, čo by som mohol urobiť pre väčšinu tohto Macu v „beštiálnom režime“ a dať mu nový život.

Vopred ďakujem

John
Ahoj John.

Neskoro na párty, ale som tiež editor videa a práve som urobil všetky aktualizácie, ktoré som mohol, naraz a myslel som si, že sa podelím o svoje skúsenosti. Nedávam veľa zásob do syntetických benchmarkových testov, takže vám poskytnem len neoficiálne dôkazy o používaní stroja za posledný týždeň.

Pred upgrademi bol môj 6,1 2X D700 w. 32 GB RAM a 6-jadrový procesor. Vložil som 64 GB RAM (asi 300 dolárov), 12jadrový procesor (asi 100 dolárov na Ali Express, ale je zábavné, že mi poslali 2 procesory a nechcú platiť za dopravu, aby som vrátil jeden navyše) a Aura Pro X2 NVME za približne 300 dolárov. Všimnite si, že tieto ceny sú v novozélandských dolároch, keďže žijem na konci sveta, takže očakávam, že všetky tieto veci nájdete v USA oveľa lacnejšie – pravdepodobne okrem toho CPU. Bol to výhodný obchod.

Tu dodám, že používam thunderbolt 2 RAID polia a AJA IO na monitorovanie do 4K vysielacieho monitoru, takže GPU aj tak nie sú nijak zvlášť zdaňované. Disky Thunderbolt boli dôvodom Mamin pre upgrade na tento stroj z môjho oveľa príjemnejšieho prevádzkovania 5,1, pretože klienti prinášali veľké objemy materiálu na poliach LaCie RAID a potreboval som k nim mať prístup.

Dobre, takže moje myšlienky o 6,1 s týmito vylepšeniami;

Nie je to sakra lepšie, ale je to lepšie.

Premiéra (čo je podľa mňa dosť slabý softvér na úpravu) beží oveľa lepšie. Strihám film v momente, keď som natáčal Arri RAW a prehrávanie je oveľa lepšie. Používam prekrytia s TCiP/názov súboru/identifikátory bridlíc a zábery sú zapečatené v Arri LUT, občas by to malo problém, ak by boli tieto prekryvné vrstvy zapnuté, ale teraz to vyzerá celkom spokojne. Ešte som to nenatiahol v Avide, čo by bol systém voľby, ale pochybujem, že by som videl veľa v spôsobe zvýšenia výkonu, pretože Avid je pomerne zjednodušený softvér a do značnej miery iba škrty.

Polovičný kodér beží super dobre. Pred chvíľou sa zdalo, že pridali podporu viacerých GPU a s extra RAM a CPU jadrami sa výstupy teraz uskutočňujú s približne 2-násobnou rýchlosťou prehrávania v porovnaní s takmer 1-násobnou priemernou rýchlosťou pri tejto aktuálnej úprave pred aktualizáciou. Vždy je ťažké presne povedať, čo to znamená, pretože každý výstup je silne závislý od použitého FX, a čo je najdôležitejšie, od kodeku fotoaparátu, ale na tomto konkrétnom projekte to po aktualizáciách priam šmýka.

After Effects teraz tiež ide oveľa rýchlejšie - je to z veľkej časti kvôli zdvojnásobeniu kapacity RAM a After Effects je super smädný po pamäti, ale všimol som si pekný náraz s 12 jadrami. After Effects je v procese beta testovania viacjadrového vykresľovania a pri použití tejto funkcie sa skutočne komplexné vykresľovanie animácií skráti o viac ako polovicu výstupného času. Trojminútový klip, ktorého vykreslenie trvalo 1 hodinu, bol posledný pokus dokončený za 24 minút. Zdá sa, že Adobe trochu zápasí s vektorovými vrstvami presunutými v 3D priestore a sú tu problémy so zamrznutím, ale keď bude táto funkcia uvoľnená, očakávam, že uvidím nejaké veľké vylepšenia v mojom pracovnom postupe.

Termálky jediná najväčšia vec, ktorú som si všimol pri všetkých týchto jadrách, je, že stroj teraz beží oveľa chladnejšie. Občas sa mi pri vykresľovaní alebo výstupe roztáčali ventilátory – teraz beží super ticho a gadget Intel Power hlási, že sa procesor sotva zahrieva. Nová teplovodivá pasta a prach k tomu nepochybne prispeli, ale to znamená, že stroj beží oveľa stabilnejšie.

Po tom, čo som povedal všetko vyššie, a vzhľadom na to, že je to už nejaký čas, čo ste začali toto vlákno, očakávam, že ste už v tejto veci urobili nejaký pohyb. Napriek všetkému, čo som povedal vyššie, v mnohých ohľadoch musím súhlasiť so všetkými ostatnými a povedať, že je pravdepodobne čas zamyslieť sa nad iMacom. Osobne mám v úmysle zostať pri svojom Macu Pro, kým nevyjdú ARM Mac profíci (2022? Možno), pretože sa mi nepáči tvarový faktor iMacu. Zaujímalo by ma, či by ste si ho kúpili – používal som ich pomerne často a IMHO existuje dobrý a zlý – Media enkodér napríklad lieta na iMacu, pretože dokáže využiť zrýchlenie vďaka použitej čipovej súprave s napísaným kódom konkrétne pre to.. zlé by bolo, že napriek všetkým zjavným výhodám Mac Pro stále lepšie zvláda zábery pri práci a tiež rýchlejšie vykresľuje kompy AE. Možno je to cache vec, nie som odborník, ale 6,1 stále cíti oveľa istejšie a stabilnejšie pri úpravách alebo animáciách/skladaní, aj keď vykresľuje pomalšie/podobné rýchlosti. Ale možno som to len ja. Hodil som nejaké peniaze do svojho Macu, ktoré by som možno radšej hodil inam, ale stále mi to pripadá ako dobrý stroj. Ale je to už dávno v zuboch a ja očakávam, že sa z toho dostanem len ďalší rok, kým ma frustrácia privedie k výstrednejšiemu stroju. Je to moje živobytie, takže ak budúci rok nevyjdú žiadni profesionáli ARM, pravdepodobne sa pozriem na 16jadrový Mac Pro a kúpim si RAM s náhradnými dielmi.

Ako posledná poznámka, modernizácia odpadkového koša bola naozaj jednoduchá. Dokonca aj CPU. Pozrel som si niekoľko videí na YouTube vrátane toho, ktoré ste zverejnili, a je to oveľa menej bolestivé, ako som očakával.
reakcie:Pán Andrew, loby a th0masp F

FrankG72

14. mája 2021
  • 14. mája 2021
FrankG72 povedal: After Effects teraz tiež ide oveľa rýchlejšie - je to z veľkej časti kvôli zdvojnásobeniu kapacity RAM a After Effects je super smädný po pamäti, ale všimol som si pekný náraz s 12 jadrami. After Effects je v procese beta testovania viacjadrového vykresľovania a pri použití tejto funkcie sa skutočne komplexné vykresľovanie animácií skráti o viac ako polovicu výstupného času. Trojminútový klip, ktorého vykreslenie trvalo 1 hodinu, bol posledný pokus dokončený za 24 minút. Zdá sa, že Adobe trochu zápasí s vektorovými vrstvami presunutými v 3D priestore a sú tu problémy so zamrznutím, ale keď bude táto funkcia uvoľnená, očakávam, že uvidím nejaké veľké vylepšenia v mojom pracovnom postupe.
Ako post-script k vyššie uvedenému som si myslel, že spustím rýchly test, aby som zistil, o koľko lepšie beží After Effects, a tak som spustil projekt od decembra až po najnovšie vydanie beta verzie AE. Čo bol (pri poslednom výstupe) 1h 6min render dokončený za 36 min 52 s. Takže je to oveľa rýchlejšie. After Effects (a najmä táto zostava) vôbec nerozťahuje GPU, takže je to všetko CPU. Adobe hovorí, že potrebujete asi 2 GB RAM na vlákno a RAM bola využitá na maximum asi na 83 % (v predvolenom nastavení je minimum, ktoré môžete ponechať pre systém a iné aplikácie, 6 GB, takže tam išlo zvyšných 17 %). . V najzložitejšej časti kompu, kde sa pohybuje 1000 2D ilustračných súborov, bol CPU dosť natiahnutý a teplomer sa dostal na približne 80 stupňov Celzia.

Toto všetko je však trochu gumové; veľa z tohto zlepšenia je spôsobené tým, že AE beta vykresľuje viacero snímok súčasne (zdá sa, že maximum je 6 bez ohľadu na CPU), ale bez zvýšenej kapacity RAM neexistuje spôsob, ako by stroj bol schopný dosiahnuť túto úroveň využitia. Softvér Adobe je neohrabaný a chybný a výsledky pre tento typ testu sú skutočne premenlivé – pri pohľade na môj front vykresľovania tiež vidím, že sa rovnaký komp vykresľuje 1h 30+, až 1h 50+, ale nie som si istý, aké zmeny som mal vyrobené od týchto renderov (veľké zmenšenie veľkosti projektu odstránením nepoužívaných prvkov a zjednodušením).

Myslím, že moja posledná myšlienka pre vás, ak stále máte ten stroj narážajúci okolo, je, že RAM pravdepodobne spôsobí väčší/dosť značný rozdiel pre video vo viacvláknovom prostredí ako ďalšie 4 vlákna CPU, ale CPU možno mať aj super lacný (s veľký nárast veľkosti vyrovnávacej pamäte). Bez odporúčaných 2 Gb/vlákno od Adobe by vašich 10 jadier mohlo ľahko použiť 40 Gg + 6 Gb pre systém, takže ďalších 32 Gb RAM by pre vás mohlo znamenať trochu rozdielu.
Oh, a chcel som povedať, že aktualizácia NVME tiež stála za to, zdá sa, že aplikácie sa otvárajú oveľa rýchlejšie a systém je vnímavejší – aj keď (varovanie), ako zdôraznili iní, nebude ako nový, moderný stroj, len najlepšia možná verzia toho, čo je už dosť starý kus techniky. Po tom, čo som to povedal, minul som asi 700 NZ za pomerne vysokú sumu a tiež som mohol predať svoju starú RAM a CPU, čo by mi malo priniesť späť niekoľko stoviek $ - takže všetko IMHO za to stojí.

Prílohy

  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-13-02-41-png.1774858/' > Snímka obrazovky z 15.05.2021 o 13.02.41.png'file-meta'> 13 KB · Zobrazenia: 46
  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-12-42-45-png.1774859/' > Snímka obrazovky z 15.05.2021 o 12.42.45.png'file-meta'> 83,4 kB · Počet zobrazení: 50
  • Zobraziť mediálnu položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-12-45-01-png.1774860/' > Snímka obrazovky z 15.05.2021 o 12.45.01.png'file-meta'> 83,7 kB · Zobrazenia: 52
Posledná úprava: 14. mája 2021

Robb365

15. mája 2021
  • 15. mája 2021
Momentálne mám 4jadrový 3,7 GHz model a používam všetok softvér Adobe po efektoch, premiére, photoshope a ilustrátore. Väčšinu svojej náročnej práce s videom a vykresľovania 3D pracovného priestoru vo Photoshope som musel migrovať na MacBook Pro 2017 (myslím, že používa procesor i5 alebo i7) Upgradoval som RAM na Macu Pro na 64 Gb a nevidel som takmer žiadny rozdiel. .

Na základe môjho výskumu úplne nerozumiem tomu, ako pomôže upgrade na 12-jadrový procesor. Chápem, že rýchlosť jedného jadra v porovnaní s mojím súčasným 4jadrovým procesorom by bola pomalšia. Keďže Adobe prestalo podporovať multithreading, v podstate by som si nainštaloval nový procesor, ktorý by spomalil môj stroj. Ak mi niečo chýba, dajte mi vedieť, pretože naozaj nechcem prestať používať tento stroj, ale nemôžem čakať 17 hodín, kým vykreslím niečo, čo môj laptop dokáže za 1 hodinu. F

FrankG72

14. mája 2021
  • 15. mája 2021
Robb365 povedal: Momentálne mám 4-jadrový 3,7 GHz model a používam všetok softvér Adobe po efektoch, premiére, photoshope a ilustrátore. Väčšinu svojej náročnej práce s videom a vykresľovania 3D pracovného priestoru vo Photoshope som musel migrovať na MacBook Pro 2017 (myslím, že používa procesor i5 alebo i7) Upgradoval som RAM na Macu Pro na 64 Gb a nevidel som takmer žiadny rozdiel. .

Na základe môjho výskumu úplne nerozumiem tomu, ako pomôže upgrade na 12-jadrový procesor. Chápem, že rýchlosť jedného jadra v porovnaní s mojím súčasným 4jadrovým procesorom by bola pomalšia. Keďže Adobe prestalo podporovať multithreading, v podstate by som si nainštaloval nový procesor, ktorý by spomalil môj stroj. Ak mi niečo chýba, dajte mi vedieť, pretože naozaj nechcem prestať používať tento stroj, ale nemôžem čakať 17 hodín, kým vykreslím niečo, čo môj laptop dokáže za 1 hodinu.
Nemyslím si, že Adobe prestalo podporovať multi-threading. Skúste spustiť svoje aplikácie s otvoreným monitorom aktivity a skontrolujte aktivitu na každom z vašich jadier/vlákien. Ak sa pozriete na prílohy k môjmu príspevku vyššie s renderom After Effects, všetky vlákna bežia a točia sa dosť silno (a v beta verzii After Effects sa mi vykresľujú časy, ktoré sú polovičné v starších verziách/pred aktualizáciou).

Nie som odborník, ale neviem, či je takt nutne spoľahlivým ukazovateľom výkonu. Upgradoval som zo 6 na 12 a výkon sa výrazne zvýšil napriek tomu, že rýchlosť hodín je o niečo nižšia. Podľa všetkého 4 jadro nie je skvelý procesor, takže by som očakával, že zvýšenie na 12 by znamenalo dosť veľký rozdiel a procesor z druhej ruky sa dá kúpiť naozaj lacno. V tomto bode sa oplatí opýtať sa, či je váš výkon naozaj zlý, či ste vyskúšali všetky ostatné bežné veci, ako je preinštalovanie OS atď. Nevyžiadané súbory v hodnote rokov môžu skutočne spomaliť počítač. Myslel by som si, že váš Mac Pro bude schopný poraziť notebook z roku 2017. Posledná úprava: 15. mája 2021

Robb365

15. mája 2021
  • 15. mája 2021
FrankG72 povedal: Nemyslím si, že Adobe prestalo podporovať multi-threading. Skúste spustiť svoje aplikácie s otvoreným monitorom aktivity a skontrolujte aktivitu na každom z vašich jadier/vlákien. Ak sa pozriete na prílohy k môjmu príspevku vyššie s renderom After Effects, všetky vlákna bežia a točia sa dosť silno (a v beta verzii After Effects sa mi vykresľujú časy, ktoré sú polovičné v starších verziách/pred aktualizáciou).

Nie som odborník, ale neviem, či je takt nutne spoľahlivým ukazovateľom výkonu. Upgradoval som zo 6 na 12 a výkon sa výrazne zvýšil napriek tomu, že rýchlosť hodín je o niečo nižšia. Podľa všetkého 4 jadro nie je skvelý procesor, takže by som očakával, že zvýšenie na 12 by znamenalo dosť veľký rozdiel a procesor z druhej ruky sa dá kúpiť naozaj lacno. V tomto bode sa oplatí opýtať sa, či je váš výkon naozaj zlý, či ste vyskúšali všetky ostatné bežné veci, ako je preinštalovanie OS atď. Nevyžiadané súbory v hodnote rokov môžu skutočne spomaliť počítač. Myslel by som si, že váš Mac Pro bude schopný poraziť notebook z roku 2017.
Toto som čítal: https://community.adobe.com/t5/afte...stills-so-slow-in-the-new-mac-pro/m-p/6170783 .

Aby som to zhrnul, nastavenia, ktoré umožňovali vykresľovanie viacerých snímok, boli zrušené. Ako je zobrazené priamo nižšie, môžete vidieť, kde to umožnilo simultánne vykresľovanie viacerých snímok. Na obrázku priamo pod prvým moje nastavenia túto funkciu neposkytujú. Zobraziť mediálnu položku ' data-single-image='1'> Zobraziť mediálnu položku ' data-single-image='1'>

DFP1989

5. jún 2020
Melbourne, Austrália
  • 15. mája 2021
Robb365 povedal: pretože naozaj nechcem prestať používať tento stroj, ale nemôžem čakať 17 hodín, kým vykreslím niečo, čo môj laptop dokáže za 1 hodinu.
Znie to ako hardvérovo akcelerovaný kodek. MacBook Pro bude mať Intel Quick Sync urýchľujúci export. Xeony nemajú QS.
reakcie:FrankG72 F

FrankG72

14. mája 2021
  • 15. mája 2021
Quicksync však funguje iba pre H.264 v kódovači Premiere/Media. Ak je problémom pomalé spracovanie filtra vo Photoshope (?), je to niečo iné.

GPU akcelerované vykresľovanie a hardvérové ​​kódovanie

Zistite, ako používať GPU Accelerated Renderer, Hardware Encoder a Hardware Decoder na dosiahnutie lepšieho výkonu pri prehrávaní a vykresľovaní v Adobe Premiere Pro a Adobe Media Encoder. helpx.adobe.com