Fóra

Čo sa stalo s tapetou na šírku/dynamickými plochami?

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 27. októbra 2021
Takže, ako už vie každý, kto si nainštaloval Monterey, neexistuje žiadna nová tapeta na fotografovanie krajiny, čo je v ostrom kontraste s predchádzajúcimi vydaniami systému macOS s kódovým označením v Kalifornii. Najnápadnejšie je, že pre Monterey neexistuje dynamická plocha na fotografovanie krajiny. Viem, že na tom vo veľkej schéme vecí až tak nezáleží, ale zdá sa mi také zvláštne, že to zrazu vynecháme. Tieto tapety dali predchádzajúcim vydaniam výraznú vizuálnu identitu a vyzerali jednoducho dobre, sakra. Dynamické desktopy máme len tri roky (od Mojave): prečo už túto funkciu opustiť?
Tu sú všetky možné vysvetlenia, ktoré ma napadajú:

*Vysocí predstavitelia spoločnosti Apple už nechcú míňať peniaze na túto fotografiu a/alebo platiť licenčné poplatky.
*Vysoké osobnosti v Apple sa rozhodli, že ich jednoducho nemajú radi.
*Monterey nebol považovaný za dostatočne fotogenický.
*Monterey je v Big Sur, takže spoločnosť Apple rozhodla, že nová fotografia krajiny nebude potrebná.
* Majú nejaký dôvod domnievať sa, že tieto tapety boli u väčšiny používateľov nepopulárne.
*Tapeta Monterey bola z neznámych dôvodov odložená na nadchádzajúcu bodovú aktualizáciu.
*Apple je v nejakom spore s fotografmi, ktorí urobili predchádzajúce zábery

Čo si všetci myslíte? Možno tam bolo niekoľko náznakov tohto vývoja v Big Sur minulý rok, s náhlym objavením sa kreslených jazerných a plážových dynamických desktopov a náhlym prechodom na predvolenú grafiku Big Sur. H

Heat_Fan89

23. februára 2016


  • 27. októbra 2021
Pre mňa to rozhodne nie je funkcia make or break. Tapetu pracovnej plochy zvyčajne mením po niekoľkých týždňoch. Jediné dynamické tapety, ktoré sa mi páčia, sú stále tam, t.j minimalisti tapety. Neubrali ani nič z dynamických tapiet z Catalina a Big Sur.

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 27. októbra 2021
Heat_Fan89 povedal: Rozhodne to pre mňa nie je funkcia make or break. Tapetu pracovnej plochy zvyčajne mením po niekoľkých týždňoch. Jediné dynamické tapety, ktoré sa mi páčia, sú stále tam, t.j minimalisti tapety. Neubrali ani nič z dynamických tapiet z Catalina a Big Sur. Kliknutím rozbalíte...
Áno, ani pre mňa to nie je vyrobené alebo rozbité: včera som upgradoval na Monterey. A áno, staré tapety pre Catalina a Big Sur sú stále tam. Otázka neznela: mali by sme ignorovať vyhýbanie sa Monterey, pretože tapety - to bol dôvod, prečo Apple náhle opustil túto funkciu?

rehkram

7. mája 2018
severný štát NY
  • 27. októbra 2021
Osobne uprednostňujem expresionistický predvolený desktopový vzhľad Big Sur a Monterey. Ako amatérskemu fotografovi so sklonmi k OCD mi tieto fotografie pripadali rušivé.

Pristihol by som sa, ako ich kritizujem, všímam si úpravy, ako sú neskutočne ostré hrany tých piesočných dún, sýtosť farieb alebo fotošopovosť dokonalého východu mesiaca. Bolo v nich na mňa príliš veľa informácií.

Na stenách mi tiež nevisí veľa reprezentačného umenia. Inklinujem k abstraktnému expresionizmu, napríklad Kandinského výtlačkom. Pripadá mi to viac uvoľňujúce. Ale to som len ja.
reakcie:Camerondonal H

Heat_Fan89

23. februára 2016
  • 27. októbra 2021
Camerondonal povedal: Áno, ani pre mňa to nie je vyrobené alebo rozbité: včera som upgradoval na Monterey. A áno, staré tapety pre Catalina a Big Sur sú stále tam. Otázka neznela: mali by sme ignorovať, vyhnúť sa Monterey, pretože tapety - to bol dôvod, prečo Apple náhle opustil túto funkciu? Kliknutím rozbalíte...
Chápem, je to celkom možné, pretože teraz sme mikrovlnná spoločnosť, ktorá ľudí zvykne rýchlo nudiť. Apple sa možno rozhodol niečo zmeniť len kvôli zmene, či už s nimi niekto súhlasí alebo nie. Urobili to tak, že odklonili sa od pomenovania svojho operačného systému založeného na Big Cats do Kalifornie a presunuli sa z OS X na macOS 11 a teraz macOS 12.
reakcie:Camerondonal

WildSky

Prispievateľ
16. apríla 2020
Na východ od slnka, na západ od mesiaca
  • 27. októbra 2021
Nemyslím si, že je to veľký problém a radšej používam vlastné pozadie.

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 27. októbra 2021
rehkram povedal: Osobne preferujem expresionistický predvolený vzhľad pracovnej plochy Big Sur a Monterey. Ako amatérskemu fotografovi so sklonmi k OCD mi tieto fotografie pripadali rušivé.

Pristihol by som sa, ako ich kritizujem, všímam si úpravy, ako sú neskutočne ostré hrany tých piesočných dún, sýtosť farieb alebo fotošopovosť dokonalého východu mesiaca. Bolo v nich na mňa príliš veľa informácií.

Na stenách mi tiež nevisí veľa reprezentačného umenia. Inklinujem k abstraktnému expresionizmu, napríklad Kandinského výtlačkom. Pripadá mi to viac uvoľňujúce. Ale to som len ja. Kliknutím rozbalíte...
Zaujímavá perspektíva – nie taká, o ktorej by som uvažoval
reakcie:rehkram

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 27. októbra 2021
Heat_Fan89 povedal: Mám to, dobre, je to celkom možné, pretože sme teraz mikrovlnnou spoločnosťou, v ktorej sa ľudia zvyknú rýchlo nudiť. Apple sa možno rozhodol niečo zmeniť len kvôli zmene, či už s nimi niekto súhlasí alebo nie. Urobili to tak, že odklonili sa od pomenovania svojho operačného systému založeného na Big Cats do Kalifornie a presunuli sa z OS X na macOS 11 a teraz macOS 12. Kliknutím rozbalíte...
Áno, možno je to takto jednoduché S

stocklen

25. septembra 2013
  • 27. októbra 2021
camerondonal suhlasim s tebou.

Vždy som mal tieto tapety v posledných 3 vydaniach a užíval som si skutočnosť, že sa počas dňa menili - bolo to takmer ako neustále meniť tapety bez zbytočností.

Okamžite som si všimol fialovú vec, ktorú dostaneme s Monterey a okamžite som sa vydal na lov nového Monterey.... ale samozrejme, že tam nie je.

nechapem preco.

A pre všetkých, ktorí hovoria, že sa im nepáčili a nepoužívali ich atď., to je úplne v poriadku - každý po svojom - ale je pekné mať na výber.

Chýbajú mi. Purista vo mne nepoužije ten Big Sur, keďže je to tak minulý týždeň reakcie:Alwis, JBB4, Javabird a 2 ďalší

rehkram

7. mája 2018
severný štát NY
  • 27. októbra 2021
Možno si zle pamätám, ale zdá sa mi, že si spomínam na nový obsah pre počítače, ktorý prichádza s prechodným vydaním nedávnej hlavnej verzie systému macOS.

Ak je to tak, je možné, že sa Apple pri prvom vydaní v Monterey zdržal kompletnej sady nových desktopov, aby sa neskôr po ceste postaral o trochu šmrnc. Alebo možno len neboli pripravení na hlavný vysielací čas.
reakcie:Camerondonal

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 28. októbra 2021
stocklen povedal: camerondonal súhlasím s tebou.

Vždy som mal tieto tapety v posledných 3 vydaniach a užíval som si skutočnosť, že sa počas dňa menili - bolo to takmer ako neustále meniť tapety bez zbytočností.

Okamžite som si všimol fialovú vec, ktorú dostaneme s Monterey a okamžite som sa vydal na lov nového Monterey.... ale samozrejme, že tam nie je.

nechapem preco.

A pre všetkých, ktorí hovoria, že sa im nepáčili a nepoužívali ich atď., to je úplne v poriadku - každý po svojom - ale je pekné mať na výber.

Chýbajú mi. Purista vo mne nepoužije ten Big Sur, keďže je to tak minulý týždeň reakcie:rehkram

Monotremata

11. apríla 2019
Ontario, CA
  • 28. októbra 2021
Bol som trochu naštvaný, že sme ho nedostali vo finálnom vydaní (dúfal som, že len čakali, kým ho dajú na konci), ale aspoň umelecké pozadie v Monterey nie je také hrozné ako to Big Sur. Boli to otravné heh.
reakcie:Ashka, Alwis a Camerondonal

loekf

23. apríla 2015
Nijmegen, Holandsko
  • 28. októbra 2021
Monotremata povedal: Bol som trochu naštvaný, že sme ho nedostali vo finálnom vydaní (dúfal som, že len čakali, kým ho dajú na konci), ale aspoň umelecké pozadie v Monterey nie je také hrozné ako Big Sur. jeden. Boli to otravné heh. Kliknutím rozbalíte...

Len by ma zaujímalo, čo to sakra má Apple s fialovou a ružovou. Tieto umelecké a kreslené pozadie v Monterey sú jednoducho hrozné.
reakcie:Alwis H

Heat_Fan89

23. februára 2016
  • 28. októbra 2021
Nechápem spätnú väzbu a posudzovanie operačného systému na základe jeho tapiet. Existujú státisíce tapiet všetkých druhov, ktoré sú zadarmo. S

stocklen

25. septembra 2013
  • 28. októbra 2021
Heat_Fan89 povedal: Nechápem spätnú väzbu a posudzovanie operačného systému na základe jeho tapiet. Existujú státisíce tapiet všetkých druhov, ktoré sú zadarmo. Kliknutím rozbalíte...
uniká ti pointa a tón diskusie.

Samozrejme, že nikto neberie ohľad na tapety... a nikto za to Monterey nekritizuje ani neodsudzuje, tu sú!

Nikto by Monterey neodmietol len preto, že nevyrobil fotografickú dynamickú tapetu.

Všetko, čo komentujeme, je, že je zvláštne, že ich urobili pre posledné 3 vydania OS a NIE pre Monterey.

Tí z nás (nie vy, samozrejme), ktorí ich využili a užívali si ich, jednoducho nahlas premýšľame, prečo by to pre Monterey neurobili.
reakcie:Alwis, Camerondonal, Monotremata a 1 ďalšia osoba J

javabird

27. apríla 2015
  • 28. októbra 2021
Myslel som, že mi niečo chýba, keď som nevidel žiadne pekné nové dynamické fotografické pozadie. Osobne ma nezaujíma šokujúca ružová a bol som sklamaný, že nevidím iné možnosti.
reakcie:Alwis a Camerondonal

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 2. novembra 2021
stocklen povedal: uniká ti pointa a tón diskusie.

Samozrejme, že nikto neberie ohľad na tapety... a nikto za to Monterey nekritizuje ani neodsudzuje, tu sú!

Nikto by Monterey neodmietol len preto, že nevyrobil fotografickú dynamickú tapetu.

Všetko, čo komentujeme, je, že je zvláštne, že ich urobili pre posledné 3 vydania OS a NIE pre Monterey.

Tí z nás (nie vy, samozrejme), ktorí ich využili a užívali si ich, jednoducho nahlas premýšľame, prečo by to pre Monterey neurobili. Kliknutím rozbalíte...
Zdá sa teda, že nie sme jediní, ktorí si všimli toto zvláštne opomenutie! Ich úsilie vyzerá celkom sľubne
www.macrumors.com

Trio priateľov vytvorilo chýbajúcu tapetu macOS krajiny Monterey

Apple sa vzoprel trendu, keď v júni predstavil macOS Monterey s abstraktnou grafikou tapety, čím prelomil osemročnú tradíciu používania... www.macrumors.com www.macrumors.com
reakcie:javabird

Cameront9

6. august 2006
  • 3. novembra 2021
loekf povedal: Len by ma zaujímalo, čo to sakra má Apple s fialovou a ružovou. Tieto umelecké a kreslené pozadie v Monterey sú jednoducho hrozné. Kliknutím rozbalíte...
Jasný príklad https://en.wikipedia.org/wiki/Bisexual_lighting

rehkram

7. mája 2018
severný štát NY
  • 3. novembra 2021
Och, teraz je čas zakázať farebné kombinácie, abstraktné umenie a karikatúry. Čoskoro budete páliť knihy, s ktorými nesúhlasíte. Vyrastajte a čítajte historické knihy. SMH K

Kissmo1980

16. februára 2021
  • 4. novembra 2021
Používam tapety na Windows 11 - abstraktné, ale s vkusom - myslím, že MS ich zastal.

Obyčajne som považoval tapety za bláznivú vec, pri ktorej by som sa mal rozčúliť, ale s týmito šialenými farbami lízaniek Apple ide na všetky zariadenia, OS-y vyzerajú ako vtip - čo nie sú.

Je neuveriteľné, ako v dnešnej dobe tapeta (pravdepodobne kvôli priehľadnosti okien) ovplyvňuje vašu náladu a interakciu s OS.

Mám počítač na hranie a odkedy som si nainštaloval Windows 11, uvedomil som si, že ma to veľmi baví a dôvod pochádza z tapety! Naozaj odvádza rušivé prvky, zlepšuje viditeľnosť a sú naozaj pekné.
Áno... ja viem... možno príliš veľa filozofie kvôli tapete reakcie:Camerondonal a Javabird D

DaveWil

16. júla 2012
  • 9. novembra 2021
Bol to šok vidieť antacidové komerčné pozadie, keď sa môj systém po inovácii reštartoval. Veľmi sa obávam, že niekto v Apple si myslí, že to vyzerá dobre.
reakcie:Camerondonal a MBAir2010 F

fl_MDG

26. októbra 2021
  • 9. novembra 2021
Plocha Mavericks wave je prvá vec, ktorú som preniesol do nového macbooku pro. Neviem prečo, ale nemôžem dopustiť, aby som ho prestal používať, aj keď ten zárez určite nezakryje.

MBair2010

30. mája 2018
slnečná florida
  • 9. novembra 2021
aaaaah
Mojave!

Camerondonal

Pôvodný plagát
7. júna 2011
Spojene kralovstvo
  • 10. novembra 2021
DaveWil povedal: Bol to šok vidieť antacidové komerčné pozadie, keď sa môj systém po inovácii reštartoval. Veľmi sa obávam, že niekto v Apple si myslí, že to vyzerá dobre. Kliknutím rozbalíte...
Áno. Po tom, čo som sa nad celou touto otázkou zamyslel, som dospel k záveru, že najpravdepodobnejším vysvetlením toho, že sa v Monterey neobjavila tapeta na šírku, je, že do značnej miery. Rozhodujúcim vodítkom, ktoré som nezvážil, je, že predvolená tapeta prihlasovacej obrazovky v Big Sur po prvýkrát nebola snímka na šírku, ale abstraktné farebné vlnovky. Zdá sa celkom predstaviteľné, že veľký syr v Apple sa minulý rok z akéhokoľvek dôvodu rozhodol, že farebné vlnovky sú správna cesta a fotografia pobrežia Big Sur bola zahrnutá len preto, že už bola hotová a oprášená. Ak áno, krajinárska fotografia by tento rok ani nebola na pláne. A prečo sa tá farba vlní? Ak - ako bolo navrhnuté - predvolená tapeta Monterey má predstavovať podvodný kaňon v regióne Monterey, potom predvolená hodnota z minulého roka musela byť (?) abstraktnou reprezentáciou pobrežia Big Sur. Ten posledný je taký abstraktný obraz, ktorý som predtým nespájal